olisin hommaamassa tuollaista drac supermotoa ja kulkee vaan 45km joten aattelin vähän viritää siihen 55-65km/h joten olisiko vinkkejä?
Olisiko kellän tietoa mistä saisi mopoon tehoputkea ja olisiko muita viritysvinkkejä?
6
74
Vastaukset
- Anonyymi
Viritä sitä ennen tonni tai puolitoista tonnia tuohta lompakkoosi. Tämä muuttaessasi moottoripyöräsi uudelleen mopoksi, maksat mp verot, sakot ja kaiken muun harmin.
Joku asia saattaa siirtyä vuodella parilla eteenpäin ja niin edelleen.
Jokseenkin pettyneen oloisen nuoren miehen nähneenä tätä kirjoittaessani.
Tosin oma elämäsihän on kyseessä ja varmasti ennemmin tai myöhemmin tulet oppimaan yhteiskunnan olevan vahvin loppupelissä.- Anonyymi
Aika hyvän vinkin annoit kysymykseen. Et ymmärtänyt näköjään yhtään mitä kysyttiin.
Aloittajalle: katso Moposportin nettisivuilta, sieltä löytyy tarvikkeita. Näitä sivuja kun selailet niin käytännön vinkkejäkin löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvän vinkin annoit kysymykseen. Et ymmärtänyt näköjään yhtään mitä kysyttiin.
Aloittajalle: katso Moposportin nettisivuilta, sieltä löytyy tarvikkeita. Näitä sivuja kun selailet niin käytännön vinkkejäkin löytyy.kiitos
- Anonyymi
tiedän nuo mutta ei siitä 55kmh kuulemma tule mitään harmia kun poliisit ymmärtävät että siinä 45kmh kulkiessa 50-60kmh alueella jää mopo autojen alle.
ja kiitos vinkistä.ps. poliisi itse kertoi niin kun olen yhden poliisin tuttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiedän nuo mutta ei siitä 55kmh kuulemma tule mitään harmia kun poliisit ymmärtävät että siinä 45kmh kulkiessa 50-60kmh alueella jää mopo autojen alle.
ja kiitos vinkistä.ps. poliisi itse kertoi niin kun olen yhden poliisin tuttu.Pidät huolen että kaikki osat on kunnossa ( vilkut, valot, renkaat ym) ja äänet asialliset. Ajat nätisti liikennesääntöjen mukaan, silloin tuskin kukaan puuttuu tuohon 55 kmh vauhtiin.
Mutta jos painelet äänekkäällä valottomalla mopolla pyöräteillä niin muutut poliisimagneetiksi ja tilanne muuttuu.
- Anonyymi
Lussukoita leluja, traktorit kulkevat kovempaa tiellä ja puutarhassa!😍😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909