Voitteko Gay miehet...

Anonyymi-ap

...harrastaa seksiä bi-miehen kanssa? Jos bi-mies on olemukseltaan hyvinkin heteromainen.

29

1814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai voivat, kaikki miehet ja pojat kelpaavat.

    • Anonyymi

      Penis ja pylly, siinä miehinen yhteys.

    • Anonyymi

      Luulin että umpi-gay miehelle kelpaa vain toinen Gay mies.

    • Anonyymi

      Kysymys saa aikaan naurun tirkahduksia. Aivan kuin homo miehet olisivat kainoja kuin lesbot.

    • Anonyymi

      Siis monen homon unelma on juurikin heteronoloisen miehen saaminen! Osalla homoista bi-status toki hieman laskee mielenkiintoa kun olettaa että varsinaiseen parisuhteeseen hän kuitenkin valitsee naisen.

      • Anonyymi

        Monen, monen homomiehen unelma on heteronoloinen ja -näköinen mies, hyvin mielellään homo ei bi. Sama lesboilla. Monen lesbon unelma on hyvin heteronoloinen ja -näköinen nainen, mielellään lesbo eikä bi. Jostain kumman syystä, valitettavasti, sekä homomiehillä että lesboilla on kumma tunne, että pitää olla hyvin homomainen kaikin tavoin pärjätäkseen ja saadakseen kumppanin, vaikka todellisuudessa se on juurikin toisin.


    • Kyllä voin jos haluat voin tulla minne haluat ja tehdä mitä tahansa haluat.. voin ottaa suihin ja mulla on neitsyt perse vielä ennen kuin löydän sen kuka haluaa mut korkata

    • Jos ne ovat samanlaisia kuin se yksi täällä, niin ei kiitos.

      • Anonyymi

        Sinun kanssasi ei kukaan halua seksiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kanssasi ei kukaan halua seksiä

        Niinkö luulet ja harmittaako kun silti saan ja sinä et saa. Nytkö jo päätät muiden puolesta, kun olet saanut kaikilta, kyllä elämä runtelee sinua raukkaa ja uskon ettei kovinkaan muu kuin ylläpito ole kiinnostunut sinun postauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kanssasi ei kukaan halua seksiä

        Kyllä meitsi voisi ainakin kokeilla, mutta en tuon anonyymin vinkuja kanssa.


      • Anonyymi

        Ah miten asiallinen kommentti.


    • Ensimmäinen poistettu.
      Saldo 1

    • Anonyymi

      Miksei voisi? Riittää että on mies, loput plussaa

    • Saldo 2

    • Anonyymi

      Voisin jos se bi mies on joko sinkku tai varattu vain minulle. Mutta miksikään kolmanneksi osapuoleksi en alkaisi.

      • Anonyymi

        Sama pätee minusta kaikkiin


    • Saldo 3

    • Saldo 4

      • Anonyymi

        Ei ole, lukee tuolta alhaalta poistettujen määrän


    • Anonyymi

      Voisiko koko elämäänsä elänyt heteromies alkaa harrastamaan bissemiehen tai homomiehen kanssa seksiä?
      Jolla ei ole koskaan ollut mitään miesten kanssa, ei edes teinirunkkuja, ei edes ensimmäistäkään fantasiaa miehistä.

    • Anonyymi

      miksei voisi. Olen itsekin kaapissa oleva bi-mies. sinkku. Jos vaan muuten homma natsaa eli kyseessä on asiallinen tyyppi, joka huolehtii muutenkin itsestään ja osaa kunnioittaa myös toista osapuolta. Kaikkeen ei ole pakko ryhtyä. Luotettava.

    • Anonyymi

      Jos kahdella miehellä juttu luistaa ja olo tuntuu mukavalta. Niin siitä vaan. Kokeilu, ei haittaa mitään.
      Taitaa olla vanha aloitus, olisi kiva tietää, kuinka aloittaja on edennyt asiassa.

      • Anonyymi

        No mitä se haittaisi jos kokeilussa huomaisikin pitävänsä siitä ja olevansa homo.


    • Anonyymi

      Eikö olisi parempi jos bi-mies olisi homomainen? Olen aika nuori eikä kokemuksia oikein paljoa ole, mutta voisin yrittää seksiä bi-miehen kanssa, mutta suosin selvästi aitoa homoa ja mielellään +50v karvaton köriläs jonka kalun koolla ei merkitystä, kun ei ole mikään perseenrepijä.
      Olen sitä mieltä jos bi-miehet haluavat pyrstöön munaa, niin eikö muija vois strapon panot suorittaa?

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi olla homomainen? Mielummin kunnon miehekkäitä miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla homomainen? Mielummin kunnon miehekkäitä miehiä.

        Kun hetero mies voi olla heteromainen, tarkoittaako se että hetero ei olisi miehekäs mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun hetero mies voi olla heteromainen, tarkoittaako se että hetero ei olisi miehekäs mies.

        Heteromainen tarkoittaa hyvin usein miehekästä. Homomainen kuulostaa päinvastaiselta


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe