Olen aina kuvitellut olevani bi mutta bi määritelmässä on että ni seksuaali voi elämänsä aikana olla parisuhteessa joko vastakkaisen sukupuolen, kuten myös samaa sukupuolta olevan kanssa..mutta minä en voisi olla parisuhteessa miehen kanssa.
En tykkää suudella miestä, enkä liioin halailla, se hieman inhottaa mutta seksiä voin harrastaa miehen kanssa, eniten kuitenkin kiinnostaa naiset.
Sellainenkin seksuaalinen suuntautuminen on olemassa että on hetero mutta tuntee seksuaalista vetovoimaa omaa sukupuolta kohtaan.
Olenko bi vai hetero
6
1103
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä olikaan kysymyksesi?
- Anonyymi
Onko ongelma siinä että naisten kanssa ei tule penetroiduksi
- Anonyymi
On ja haluaisin imeäkin. Mä halusin tulla penetroiduksi kyllä jo ennen kuin bi puoleni heräsi ja tunnistin sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ja haluaisin imeäkin. Mä halusin tulla penetroiduksi kyllä jo ennen kuin bi puoleni heräsi ja tunnistin sen.
Oletko varma ettet ole homo?
- Anonyymi
Sama mulla bi olen seksiä voin harrastaa suihin otan ja annan pyllyä.
Vaimo kiihottuu muutaman hierojan kanssa ja harrasti seksiä.
Mä kanssa niiden kansa salaa.
Muistan kun otin yhden hierojan kalun käteeni kiihotittiin molemmat. Suutelua ei hieman piiskaa jne.. - Anonyymi
Mulla on ruvennut olemaan fantsuja hoikista pienirintaisista poikamaisista naisista. Kun rasvaprosentti on kyllin alhainen olisi pylly kuin miehellä. Timmit pakarat ja peräaukko kuin ruusun nuppu Tuollaisen naisen kun saisi ottaa takaapäin. Nauttisi miehestä mutta kuitenkin olisi tyttöystävä. Isot rinnat ym naisen piirteet ei vaan enää sytytä niin vaan mahdollisimman miehekäs nainen. Mutta hellyyttä parisuhdetta en osaa kuvitella miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838