Olen aina kuvitellut olevani bi mutta bi määritelmässä on että ni seksuaali voi elämänsä aikana olla parisuhteessa joko vastakkaisen sukupuolen, kuten myös samaa sukupuolta olevan kanssa..mutta minä en voisi olla parisuhteessa miehen kanssa.
En tykkää suudella miestä, enkä liioin halailla, se hieman inhottaa mutta seksiä voin harrastaa miehen kanssa, eniten kuitenkin kiinnostaa naiset.
Sellainenkin seksuaalinen suuntautuminen on olemassa että on hetero mutta tuntee seksuaalista vetovoimaa omaa sukupuolta kohtaan.
Olenko bi vai hetero
6
1220
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä olikaan kysymyksesi?
- Anonyymi
Onko ongelma siinä että naisten kanssa ei tule penetroiduksi
- Anonyymi
On ja haluaisin imeäkin. Mä halusin tulla penetroiduksi kyllä jo ennen kuin bi puoleni heräsi ja tunnistin sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ja haluaisin imeäkin. Mä halusin tulla penetroiduksi kyllä jo ennen kuin bi puoleni heräsi ja tunnistin sen.
Oletko varma ettet ole homo?
- Anonyymi
Sama mulla bi olen seksiä voin harrastaa suihin otan ja annan pyllyä.
Vaimo kiihottuu muutaman hierojan kanssa ja harrasti seksiä.
Mä kanssa niiden kansa salaa.
Muistan kun otin yhden hierojan kalun käteeni kiihotittiin molemmat. Suutelua ei hieman piiskaa jne.. - Anonyymi
Mulla on ruvennut olemaan fantsuja hoikista pienirintaisista poikamaisista naisista. Kun rasvaprosentti on kyllin alhainen olisi pylly kuin miehellä. Timmit pakarat ja peräaukko kuin ruusun nuppu Tuollaisen naisen kun saisi ottaa takaapäin. Nauttisi miehestä mutta kuitenkin olisi tyttöystävä. Isot rinnat ym naisen piirteet ei vaan enää sytytä niin vaan mahdollisimman miehekäs nainen. Mutta hellyyttä parisuhdetta en osaa kuvitella miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2436082Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1275891Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2384974Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa314468Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu214319Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa634202Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684117Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323668Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa582569En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.521918