Uusi aamu 🌞 mä huokaisen. En näe neitosta 👩🏼 milloinkaan. Paljoa hänestä en tiedä muutenkaan... Hyvää aurinkoista huomenta. ⛅🍁🍂✨💕
Silmäni jälleen aukaisen
36
<50
Vastaukset
let' go 🆙
Ihanaa päivää tahdon toivottaa neidolle ihanalle. 😊✨💕- Anonyymi
Hyvää huomenta ⛅
- Anonyymi
Aurinkoista keskipäivää ☀️💫💖
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos paljon! Ihanaa keskipäivää 🤗✨💕
Kiitos paljon 🤗💖
Äsken paistoin ja sitten maistoin, lettusia. 😋 🍁🍂 ⚜️
- Anonyymi
Maistuis varmaan mullekin 😋
Nyt lähden ulkoilemaan kauniiseen syyssäähän 🍁🍂💖 - Anonyymi
Tulin juuri ulkoa, syönnyt nyt ja alan tajuta, että olen aivan pihalla...täällä palstalla 😄🐔
- Anonyymi
Minä teen niin, että pannulle öljyä ja mausteita kuumenemaan, sitten laitan korppujauhoja letunmalliin paistumaan silleen, ettävähän tuoksahtaa ja lisään juustoraastetta päälle. Siitä tulee sellainen lettu...joka sopii moneen käyttöön...suolaiseksi ja rapeaksi. 🐔⛅
Anonyymi kirjoitti:
Maistuis varmaan mullekin 😋
Nyt lähden ulkoilemaan kauniiseen syyssäähän 🍁🍂💖Uskon sen😋. Niitä jäikkn vielä. Nythän onkin kaunista säätä. 🌞🍂✨💕
Anonyymi kirjoitti:
Minä teen niin, että pannulle öljyä ja mausteita kuumenemaan, sitten laitan korppujauhoja letunmalliin paistumaan silleen, ettävähän tuoksahtaa ja lisään juustoraastetta päälle. Siitä tulee sellainen lettu...joka sopii moneen käyttöön...suolaiseksi ja rapeaksi. 🐔⛅
Kuulostaa oikein hyvältä. 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa sekin hyvälle 😋
Tylsästi botti poisti vastauksen täältä, jossa luki: niin on.
- Anonyymi
Niin teki, huomasin kans.
Lähden minäkin nyt ulkoilemaan. Kivaa iltaa! 🤗🍂🍁✨💕
- Anonyymi
Kiitos 🤗💖 Mukavaa iltaa ja ulkoilua sinullekin 🤗🍁💫💖
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 🤗💖 Mukavaa iltaa ja ulkoilua sinullekin 🤗🍁💫💖
Kiitos ihana Lähin nyt salille kuntoilemaan. 🤗✨🍂💕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos ihana Lähin nyt salille kuntoilemaan. 🤗✨🍂💕
☺️ Hyviä treenejä! 💫💖
Oli hyvää treeniä ja sen jälkeen pääsin saunomaan. Ilta alkaa tummumaan, kohta käydään nukkumaan? No ei ihan vielä kuitenkaan. 😊✨💕
- Anonyymi
Kiva, kun treenit meni hyvin ja sauna siihen päälle. Niin vaan ilta kääntyy kohta yöhön ja käydään nukkumaan 😊💫💖
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, kun treenit meni hyvin ja sauna siihen päälle. Niin vaan ilta kääntyy kohta yöhön ja käydään nukkumaan 😊💫💖
🤗🌜✨💕
Voisihan sitä jo toivottaa, hyvää yötä ja kauniita unosia. 🤗🌛🌜✨💕
- Anonyymi
Kiitos 🤗💖 Hyvää yötä ja kauniita unia sinullekin, nuku levollisesti🌛✨💫💖
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 🤗💖 Hyvää yötä ja kauniita unia sinullekin, nuku levollisesti🌛✨💫💖
Nuku hyvin sinäkin. 🤗🌜✨💕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Nuku hyvin sinäkin. 🤗🌜✨💕
Kiitos 🤗🌛✨💫💖
- Anonyymi
palstaprinssi ei taida olla ollenkaan työelämässä? Meinaan vaan kun voit kirjoittaa tänne päivityksiäsi vuorokauden ypäriinsä.
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitat neidostasi. Miksi et näe neitoa, mikä sen estää?
Olen sulle joku aamu toivotuksiakin heitellyt. Tänään oli jotenkin lentävä lähtö, vähän kaikkee päällekkäin.
Toivottelen kuitenkin hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä, jahka maltat netin jättää.Hei. Kiitos. Ei vaan törmätä missään. Ennen oltiin samassa työpaikassa hänen kanssa. Näin hänet silloin melkein joka päivä. Sittemmin ei enää nähty. Hyvää yötä ja loppuiltaa sinullekin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hei. Kiitos. Ei vaan törmätä missään. Ennen oltiin samassa työpaikassa hänen kanssa. Näin hänet silloin melkein joka päivä. Sittemmin ei enää nähty. Hyvää yötä ja loppuiltaa sinullekin.
Jospa hän on vaihtanut paikkakuntaa teidän viime näkemältä. Työpaikan vaihdon jälkeen monet kulkeutuu työn perässä toiselle paikkakunnalle. Pidä toivetta yllä, tiedä vielä missä tulette näkemään.
Kiitos, kohta unimaa kutsuu. Anonyymi kirjoitti:
Jospa hän on vaihtanut paikkakuntaa teidän viime näkemältä. Työpaikan vaihdon jälkeen monet kulkeutuu työn perässä toiselle paikkakunnalle. Pidä toivetta yllä, tiedä vielä missä tulette näkemään.
Kiitos, kohta unimaa kutsuu.Se olin minä, joka siitä paikasta lähdin ja (ja hän vaikutti siihen asiaan suuresti). Hänkin vähän myöhemmin jätti sen paikan. Sen verran tiedän. Asuu luullakseni vielä samassa kaupungissa... Minä vähän kauempana siitä, mutta edelleen melko lähellä kuitenkin. Muuta en sitten tiedäkään. Toivottavasti hän haluaa nähdä minua, jos jossain tulee vastaan. Jos ei, niin sitten olen turhaan kaipaillut. Unimaa kutsuu pian täälläkin.
Ainakin minä olen aidosti kaivannut ja ollut rakastunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860