Aikuisviihdelinjat

Anonyymi-ap

Heips! Oon opiskelija ja ylimääräiselle aina tarvetta. Osaisko kukaan vinkata hyvää ja luotettavaa aikuisviihdelinjaa, minne kannattaisi laittaa hakemusta? Aattelin, että tällainen työ voisi sopia mulle :)

5

1606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En osaa sanoa mutta voit tienata only fans sivustolla ja ihan youtubellakin jos olet näyttävän näköinen. Lukuisat miehet katselevat kuten itsekkin jalka sääri peppu rinta ym videoita. Ne on valtavan suosittuja eikä tarvitse tehdä ns"likaista työtä" lainkaan. Riittää että on katseltavana. Jos teet kanavan laita linkki niin tulen katsomaan.
      T:Viriili mies joka rakastaa naisia.

• Anonyymi

Hei. Vieläkö töitä etsit? :) Täältä voisi löytyä just sinulle sopivaa lisätienestiä. Laita sähköposti mihin voin laittaa infoa tulemaa :)

• Anonyymi

Kerro kerro ihan rohkeasti vaan

• Anonyymi

Onhan niitä Yahoo, best cam sites. En ole riit tietävä neuvomaan miten rekistoröityä ansiot mielessä persereijän näyttäjän puolelle mut on yksi suomea keskusteleva "ystävä" sielä mukana. Minun mielestä kannattaa ensin perehtyä maksu käytäntöihin miellyttääkö. Luulisin kohtuulisen näköisenä naisena helpompaa mut miehenä kuvittelisi olevan vaikea mennä nakuilemaan naisille koska homoseksuaaleja pilailijoita freeloadereita ajantappajia paljon liikenteessä et tuhauttavaa varmaan miehelle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      853
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      708
    3. 35
      577
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      570
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      33
      559
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      464
    Aihe