Onko kellään tietoa/kokemusta Itävallan hintatasosta, lähinnä vaatteet, ruoka jne.. kiinnostaisivat.. kiitoksia etukäteen
Vastaukset 4
- sama
kuin suomessa. Jotkyt rytkyt voi olla halvempia mutta periaatteessa sama
- Wienissä asunut
Ainakin Wienissä on tosi kallista, eli kutakuinkin sama hintataso kuin Suomessa. Kirjat ovat halvempia, ja alkoholi, tupakka, bensa, mutta muut tuotteet yhtä kalliita kuin armaassa kotomaassamme. Ruoka toki hivenen halvempaa.
- Otso
Itävallan hintataso on yleisesti ottaen hivenen alempi kuin Suomessa. Vaatteet, ruoka, bensa, matkustaminen kuta kuinkin Suomen tasoa, ellei jopa halvempaa. Alkoholi ja ravintolaruoka selvästi halvempaa. Asumismenot voivat olla silkkaa ryöstöä, vaikket asusisi lähelläkään Wieniä tai muita isoja kaupunkeja.
- Österreichfani
Olet Otso oikeassa. Ei siellä itseään kipeäksi tarvitse maksaa,jos vielä itse hommaa ruokánsa kaupasta ja valmistaa sen itse. eikä ravintolakaan ihan mahdoton ole.Yksi asia on kuitenkin sellainen, että kannataa hoitaa saksassa. Auton vuokraus.Itävallassa ne maksavat paljon enemmän kuin Saksassa.Ennen kannattaa lentää Müncheniin, vuokrata auto sieltä kuin esim Salzburgista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221744Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35752Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔44654Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat41646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587