"Me ja kumppanimme tallennamme laitteeseesi tietoja ja/tai haemme niitä siitä, jotta voimme käsitellä henkilötietoja."
Mutta jospa kiellän, ettei minun koneelleni saa tallennella mitään eikä etenkään henkilötietoihin liittyvää.
Niin, tuollaista mahdollisuutta ei edes ole. Oliko se Yand... todellakin vitsi? Käytäntö osoittaa toista.
Ne evästeet
Anonyymi-ap
3
545
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa kyse olla ennakkosensuurista. Nähdään heti, kuka lähettääjuttua.
Nyt vielä tuo facebook-kilpailukin. Saadaan myös osoitetiedot. - Anonyymi
Sitten kun taas kerran Suomi24:n järjestelmä hakkeroidaan, onkin iso kasa henkilötietoja ja koneella olleita muita tietoja maailmalle levinneinä.
- Anonyymi
Onko muilla ollut koneen kanssa omituisuuksia Suomi24:n sivuilla?
Väliin foorumin kaikkia keskusteluja ei näy listasivulla, seuraavaksi ne taas näkyvät. Toisinaan ketjussa ei näy kaikkia vastauksia. Joskus ketju tai foorumi sulkeutuu ihan itsestään
Liittyneekö evästeisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58859
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31574Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 32498
- 41481
- 82481
- 37455
- 70436