"Me ja kumppanimme tallennamme laitteeseesi tietoja ja/tai haemme niitä siitä, jotta voimme käsitellä henkilötietoja."
Mutta jospa kiellän, ettei minun koneelleni saa tallennella mitään eikä etenkään henkilötietoihin liittyvää.
Niin, tuollaista mahdollisuutta ei edes ole. Oliko se Yand... todellakin vitsi? Käytäntö osoittaa toista.
Ne evästeet
Anonyymi-ap
3
474
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa kyse olla ennakkosensuurista. Nähdään heti, kuka lähettääjuttua.
Nyt vielä tuo facebook-kilpailukin. Saadaan myös osoitetiedot. - Anonyymi
Sitten kun taas kerran Suomi24:n järjestelmä hakkeroidaan, onkin iso kasa henkilötietoja ja koneella olleita muita tietoja maailmalle levinneinä.
- Anonyymi
Onko muilla ollut koneen kanssa omituisuuksia Suomi24:n sivuilla?
Väliin foorumin kaikkia keskusteluja ei näy listasivulla, seuraavaksi ne taas näkyvät. Toisinaan ketjussa ei näy kaikkia vastauksia. Joskus ketju tai foorumi sulkeutuu ihan itsestään
Liittyneekö evästeisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1541897Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o511487"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1081454- 771368
Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.611313- 601175
- 711009
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten2201002Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78832Lieksa tukee kuntoutumista reilusti
Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito46812