"Me ja kumppanimme tallennamme laitteeseesi tietoja ja/tai haemme niitä siitä, jotta voimme käsitellä henkilötietoja."
Mutta jospa kiellän, ettei minun koneelleni saa tallennella mitään eikä etenkään henkilötietoihin liittyvää.
Niin, tuollaista mahdollisuutta ei edes ole. Oliko se Yand... todellakin vitsi? Käytäntö osoittaa toista.
Ne evästeet
Anonyymi-ap
3
545
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa kyse olla ennakkosensuurista. Nähdään heti, kuka lähettääjuttua.
Nyt vielä tuo facebook-kilpailukin. Saadaan myös osoitetiedot. - Anonyymi
Sitten kun taas kerran Suomi24:n järjestelmä hakkeroidaan, onkin iso kasa henkilötietoja ja koneella olleita muita tietoja maailmalle levinneinä.
- Anonyymi
Onko muilla ollut koneen kanssa omituisuuksia Suomi24:n sivuilla?
Väliin foorumin kaikkia keskusteluja ei näy listasivulla, seuraavaksi ne taas näkyvät. Toisinaan ketjussa ei näy kaikkia vastauksia. Joskus ketju tai foorumi sulkeutuu ihan itsestään
Liittyneekö evästeisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472