"Me ja kumppanimme tallennamme laitteeseesi tietoja ja/tai haemme niitä siitä, jotta voimme käsitellä henkilötietoja."
Mutta jospa kiellän, ettei minun koneelleni saa tallennella mitään eikä etenkään henkilötietoihin liittyvää.
Niin, tuollaista mahdollisuutta ei edes ole. Oliko se Yand... todellakin vitsi? Käytäntö osoittaa toista.
Ne evästeet
Anonyymi-ap
3
545
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa kyse olla ennakkosensuurista. Nähdään heti, kuka lähettääjuttua.
Nyt vielä tuo facebook-kilpailukin. Saadaan myös osoitetiedot. - Anonyymi
Sitten kun taas kerran Suomi24:n järjestelmä hakkeroidaan, onkin iso kasa henkilötietoja ja koneella olleita muita tietoja maailmalle levinneinä.
- Anonyymi
Onko muilla ollut koneen kanssa omituisuuksia Suomi24:n sivuilla?
Väliin foorumin kaikkia keskusteluja ei näy listasivulla, seuraavaksi ne taas näkyvät. Toisinaan ketjussa ei näy kaikkia vastauksia. Joskus ketju tai foorumi sulkeutuu ihan itsestään
Liittyneekö evästeisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372