"Reutersin mukaan Toyota on jo katkaissut sopimuksensa kiinalaisen Dentsun kanssa, joka on toiminut pitkään Toyotan kommunikaatio- ja markkinointitoimistona."
"Talousjohtaja Kobayashi haluaakin käyttää markkinointiin ja yleisiin kuluihin aiemmin korvamerkityt 24,6 miljardia dollaria tutkimus- ja kehitystyöhön."
Artikkeli on neljä vuotta vanha, mutta nyt vieläkin ajankohtaisempi, koska Toyota on jäänyt vielä enemmän muista jälkeen.
https://www.apu.fi/artikkelit/toyota-karsii-markkinointikulujaan-kehitystyon-kustannuksella-olemme-jaaneet-muista-jalkeen
Toyota myöntää itsekin: Olemme jääneet muista jälkeen
160
1823
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan reilua myöntää kaiken suhmuroinnin jälkeen.
- Anonyymi
Ei menny ihan putkeen toikaan, nyt ne on vieläkin pahemmin takamatkalla.
- Anonyymi
Toyotalle jäi Musta-Pekka lopuksi käteen kun pisti rahat markkinointiin eikä tuotekehitykseen.
- Anonyymi
Joku on aina perässähiihtäjä vuodesta toiseen. Autoissa se on Toyota.
- Anonyymi
Suomessa Toyota hiihtää keulassa, on suunnannäyttäjä ja edelläkävijä.
- Anonyymi
Vuosikymmenestä toiseen.
- Anonyymi
Tojo on aina ollut perässäjmhiihtäjä.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa Toyota hiihtää keulassa, on suunnannäyttäjä ja edelläkävijä.
Hiihtämiseksi Tojolla ajelua voikin kutsua.
- Anonyymi
Toyota myy hyvin kehitysmaissa, ja hyvä niin. Onpahan noissakin maissa autoja saatavana.
- Anonyymi
Siellä ovat Toyotan markkinat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ovat Toyotan markkinat.
VAG AG: n myynti on romahtanut maailmanlaajuisesti. Ainoastaan köyhissä Aasian maissa sitä vielä toistaiseksi ostetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ovat Toyotan markkinat.
Näin on.
- Anonyymi
Toyotaa pidetään hybridi osaajana?
Vedetään nyt sitten Toyotan housut lopullisesti nilkkoihin tällä:
https://www.youtube.com/watch?v=AtXiFTw_hbU
Muutkin osaa tehdä pieniä moottoreita ja ympätä niihin hybriditekniikkaa.
Huomioitavaa et nämä muut saa lisää kiihtyvyyttä ja lisää voimaa.
Toyotat tuntuu vain hidastuvan ja painoa tulee lisää. Lisäksi Toyotan ajo-ominaisuudet heikkenee jatkuvasti. Mitö siis Toyota osaa? Ei näköjään oikein mitään.- Anonyymi
On tuo huomattu vuosikymmenten kuluessa.
- Anonyymi
Toyota hybridien kiihtyvyys on huippuluokkaa: alle 7 sekuntia sataseen.
Edelläkävijä on myös suosituin ja suorituskykyisin.
- Anonyymi
Parempi on Toyotan keskittyä kehitysmaiden markkinoille kun osaaminen ei riitä.
- Anonyymi
Onhan tuo tiedetty kauan. Hyvä että iso pomokin myönsi.
- Anonyymi
Myönsihän pääjohtajakin jokunen vuosi sitten että ovat säästäneet liikaa ja siksi laatu on romahtanut, mutta eipä mikään ole sen jälkeen parantunut, päin vastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönsihän pääjohtajakin jokunen vuosi sitten että ovat säästäneet liikaa ja siksi laatu on romahtanut, mutta eipä mikään ole sen jälkeen parantunut, päin vastoin.
Näin kävi.
- Anonyymi
Mitenhän on Toyotan omapojan kohdalta, noudattaako Toyotan virallista linjaa, vai omaa hihhuliuskontoaan?
- Anonyymi
Omaa linjaansa vetää.
- Anonyymi
Toyotahan on aina ollut sellainen perässähiihtäjä.
- Anonyymi
Ja pysyy!
- Anonyymi
Se on Toyotan tavaramerkki.
- Anonyymi
Eivät kaikki voi olla kärjessä.
- Anonyymi
Onhan se jo pyörän kiinni pysyminen haaste Toyotalle.
- Anonyymi
Naurettavaa väittää ettei pyörien pultit pysy kiinni, sen sijaan että myöntäisi etteivät osaa tehdä sähköautoa. Jo T-Fordeissakin saatiin pyörät pysymään kiinni, mutta ei aasialaisessa Toyotassa vuonna 2022!
- Anonyymi
Vuoden 2023 pakettiauto näkyy olevan VW id. Buzz. Ei muuta.
- Anonyymi
Kiinnostava auto muuten on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostava auto muuten on.
Jo nimikin viittaa tuleviin oikosulkuihin ja akkujen räjähtämisiin. Buzzzzzzzzzz.
Kuralaadun tekeminen jatkuu vakaana konkurssiin saakka.
- Anonyymi
Näkyy Toyota myyvän vain 5000 autoa enemmän kuin kakkonen. Ei muuta.
- Anonyymi
VW Ag myi heinä-elokuussa yli 1200 kpl enemmän kuin Toyota, ei mullakaan muuta.
Tosin Toyotan kehityksen hitaudestahan tässä ketjussa on puhe ja siitä voin mainita sen, että Toyota pettää aina. Heillä piti olla jo kattavasähköauto mallisto ja solidstate akut kaikissa, mutta ei vieläkään ole liikenteessä ensimäistäkään henkilöautoa liikenteessä ja pakettiautot on muiden tekemiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW Ag myi heinä-elokuussa yli 1200 kpl enemmän kuin Toyota, ei mullakaan muuta.
Tosin Toyotan kehityksen hitaudestahan tässä ketjussa on puhe ja siitä voin mainita sen, että Toyota pettää aina. Heillä piti olla jo kattavasähköauto mallisto ja solidstate akut kaikissa, mutta ei vieläkään ole liikenteessä ensimäistäkään henkilöautoa liikenteessä ja pakettiautot on muiden tekemiä.Miltä tuntuu hävitä Toyotalle yli viidellä tuhannella autolla tammikuusta elokuuhun sijoittuvalla ajanjaksolla?
Vastaan puolestasi, itkua näyttää pukkaavan!😅🤣😂😁🤗 - Anonyymi
Niin, myy täällä sisäsiittoisessa Suomessa, missä koko suvulla on Toyotat, mutta ei myy Euroopassa. Tosin jos koko VW-konsernin merkit, jotka ovat samaa tekniikkaa, otetaan mukaan, niin VW myy paljon enemmän. Itselläni ei ole minkään merkkistä autoa, eikä tule, jos ei sitten jostain voittaisi rahaa, niin Tesla. Ottaa vain pattiin tuo toyotistien öyhötys surkean ajettavuuden ja kuminauhavaihteiston omaavan Toyotan vuoksi.
- Anonyymi
Näkyy olevan hyvänä kakkosena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, myy täällä sisäsiittoisessa Suomessa, missä koko suvulla on Toyotat, mutta ei myy Euroopassa. Tosin jos koko VW-konsernin merkit, jotka ovat samaa tekniikkaa, otetaan mukaan, niin VW myy paljon enemmän. Itselläni ei ole minkään merkkistä autoa, eikä tule, jos ei sitten jostain voittaisi rahaa, niin Tesla. Ottaa vain pattiin tuo toyotistien öyhötys surkean ajettavuuden ja kuminauhavaihteiston omaavan Toyotan vuoksi.
Muualla Euroopassa ja koko maailmassa Toyota takoo ennätystuloksia. Toisin on VAG aageella, jonka menestys on romahtanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW Ag myi heinä-elokuussa yli 1200 kpl enemmän kuin Toyota, ei mullakaan muuta.
Tosin Toyotan kehityksen hitaudestahan tässä ketjussa on puhe ja siitä voin mainita sen, että Toyota pettää aina. Heillä piti olla jo kattavasähköauto mallisto ja solidstate akut kaikissa, mutta ei vieläkään ole liikenteessä ensimäistäkään henkilöautoa liikenteessä ja pakettiautot on muiden tekemiä.Viime vuonna AG myi yli 3.000 kpl enemmän.
- Anonyymi
Aloitus ei pidä paikkaansa koska sitä ei ole julkaistu Toyotan Suomen sivuilla eikä Valituissa Paloissa.
- Anonyymi
Suomessa ykkönen yli 5000 auton mitalla.
- Anonyymi
Kovin on VW:tä perässä. Elokussa yli 70 %.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on VW:tä perässä. Elokussa yli 70 %.
Osapulasta huolimatta vuoden 2022 ostetuin autonvalmistaja Suomessa tulee olemaan jälleen kerran VW AG. Alkuvuosi oli sirupulan ja Ukrainan sodan takia hankala mutta nyt toimituksia on saatu jonkin verran toimimaan ja eim. elokuussa VW oli suurin valmistaja 76% eron turvin.
Jo nyt on selvää että VW AG tulee voittamaan kisan, Se johtaa jo tällä hetkellä ja ero tulee vain kasvamaan tulevina kuukausina. Toyotalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa edes yksittäistä kuukautta puhumattakaan siitä että se ottaisi eron kiinni.
1-8/2022:
VW AG 12 139
Volkswagen 4 892
Skoda 4 403
Audi 1 913
Cupra 337
Seat 299
Porsche 295
Toyota Corp 10 096
Toyota 9932
Lexus 164 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osapulasta huolimatta vuoden 2022 ostetuin autonvalmistaja Suomessa tulee olemaan jälleen kerran VW AG. Alkuvuosi oli sirupulan ja Ukrainan sodan takia hankala mutta nyt toimituksia on saatu jonkin verran toimimaan ja eim. elokuussa VW oli suurin valmistaja 76% eron turvin.
Jo nyt on selvää että VW AG tulee voittamaan kisan, Se johtaa jo tällä hetkellä ja ero tulee vain kasvamaan tulevina kuukausina. Toyotalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa edes yksittäistä kuukautta puhumattakaan siitä että se ottaisi eron kiinni.
1-8/2022:
VW AG 12 139
Volkswagen 4 892
Skoda 4 403
Audi 1 913
Cupra 337
Seat 299
Porsche 295
Toyota Corp 10 096
Toyota 9932
Lexus 164Turha näille on mitään selittää; Toyota on heille aina ja kaikessa paras ja ykkönen.
- Anonyymi
Tämä on paha.
1-8/2022:
Toyota 9932
Volkswagen 4 892
Skoda 4 403
Audi 1 913
Cupra 337
Seat 299
Porsche 295- Anonyymi
Tojon kannalta joo. Tuohon kun lisää Lexuksen säälittävän myynnin niin jokainen täysipäinen ja Elon laskuopin osaava näkee että Tojo on jäänyt täysin VWn jalkoihin.
VW AG 12.000
Toyota corp 10.000
Tojo on pelkkä pikkufisu. - Anonyymi
Nykyään vielä paremmin.
- Anonyymi
Aloittaja joka kirjoittanut lähes kaikki höpötykset, kuuluu putinluokkaan
- Anonyymi
Niin se helmitaulutollo omine käsintehtyine höpölistoineen?😂😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se helmitaulutollo omine käsintehtyine höpölistoineen?😂😅🤣
Apukoulun käynyt jälkeenjäänyt omapoika ei osaa yhteenlaskuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apukoulun käynyt jälkeenjäänyt omapoika ei osaa yhteenlaskuakaan.
Ei niin, sehän laskee tuskissaan erimerkkejä yhteen jotta saisi edes vähän enemmän kuin tämän hetken johtaja eli Toyota!😂😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, sehän laskee tuskissaan erimerkkejä yhteen jotta saisi edes vähän enemmän kuin tämän hetken johtaja eli Toyota!😂😅🤣
Kuka hölmö merkkien myyntiä katselee, konsernin myynnit kiinnostavat paljon enemmän. VW on ylivoimainen ykkönen.
- Anonyymi
Nyt on sähköautojen aika ja tulevaisuus, mutta missä on Toyotan sähköautoT? Häh? No ku heil on niitä itselataavia turbottomia vanhoja bensavehkeitä!
- Anonyymi
Missä se sähköautojen aika oikein on? Ei latausinfraa eikä kunnon toimintasädettä jatkuvasta kaapelijumppasta huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se sähköautojen aika oikein on? Ei latausinfraa eikä kunnon toimintasädettä jatkuvasta kaapelijumppasta huolimatta.
Nyt on aika täyttä höyryä menossa! Taisit jäädä asemalle!
- Anonyymi
Tuokin on jo alku kun Toyota itsekin myöntää olevansa jäljessä.
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Ehkä Toyota heittää pyyhkeen kehään sähköautojen osalta, on liian monimutkaista tekniikkaa Tuhnulle.
- Anonyymi
On tuo huomattu usean vuosikymmenen ajalta, että Toyota on paljon muita jäljessä.
- Anonyymi
Toyotalta voisi kysyä: Onko Mikkeliin mänijöitä? Juna män justiinsa!
- Anonyymi
Toyota on myöhästynyt lopullisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on myöhästynyt lopullisesti.
Toyota on aina ollut perässä hiihtäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on aina ollut perässä hiihtäjä.
Vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Joko Toyota on saanut pyörät pysymään kiinni?
- Anonyymi
Autolehdet uutisoivat lähes pelkästään sähköautoista, mutta Toyotalta ei löydy mitään uutisoitavaa.
- Anonyymi
Toki uutisia löytyy. Ensimmäinen Subarulta ostettu malli on ajokiellossa ja toinen pienempi tulee kiinalaiselta BYDiltä. Siinä Toyotan uutiset lyhykäisyydessään.
- Anonyymi
Sähköautojen aika on jo vuonna 2039.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautojen aika on jo vuonna 2039.
Sähköautojen aika on nyt? Jäitkö junasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautojen aika on nyt? Jäitkö junasta?
Ei ole vielä. Missä latausinfra? Tulee vuonna 2035?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä. Missä latausinfra? Tulee vuonna 2035?
Latausinfra on täällä ja nyt. Tuhansia latureita on pitkin Suomea. Toyota vain jäi tästäkin junasta ja lopullisesti ulkona kilpailusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latausinfra on täällä ja nyt. Tuhansia latureita on pitkin Suomea. Toyota vain jäi tästäkin junasta ja lopullisesti ulkona kilpailusta.
Aivan! onhan niitä latausasemia jo paljon. KEMPOVER tekee kokoajan lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautojen aika on nyt? Jäitkö junasta?
Pitää ostaa.
- Anonyymi
Tuo muoto "olemme jääneet muista jälkeen" kuuluisi olla "olemme entistä enemmän muita jäljessä. Toyota on valovuosia länsiautoja perässä, eikä saavuta koskaan niitä.
- Anonyymi
Noinhan se on.
Toyota oli myös hybrideissä jäljessä, mutta olivat kuitenkin ensimmäinen joka otti tuon tekniikan laajempaan käyttöön ja syynä oli kun heillä ei ollut päästökelpoisia dieseleitä, eikä sellaisia bensamoottoreita joiden päästöt ja teho olisi ollut mitenkään kilpailukykyisiä, eli tuo oli ns. hätäpaska. Muut ovat menneet ohi hybrideissä ja sähköautoissa ja kauas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se on.
Toyota oli myös hybrideissä jäljessä, mutta olivat kuitenkin ensimmäinen joka otti tuon tekniikan laajempaan käyttöön ja syynä oli kun heillä ei ollut päästökelpoisia dieseleitä, eikä sellaisia bensamoottoreita joiden päästöt ja teho olisi ollut mitenkään kilpailukykyisiä, eli tuo oli ns. hätäpaska. Muut ovat menneet ohi hybrideissä ja sähköautoissa ja kauas.Eurooppalaiset menivät heti hybrideissä Toyotan ohi.
- Anonyymi
Joko pysyy pyörän pultit kiinni?
- Anonyymi
En tiedä mutta dsg losahti golffissani, joutaa sulattoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mutta dsg losahti golffissani, joutaa sulattoon.
Miten se on mahdollista kun sinulla ei edes ole golfia?
- Anonyymi
Täysi floppi tuo Tojon sähköautokin on.
- Anonyymi
Toyota on miljoona autoa edellä kakkosana tulevaa VAGenikonsernia tänä vuonna.
Viime vuoden Toyota jo voittkin ihan selvästi ja viime vuonna maailman eniten myyty malli oli Corolla ja toisena RAV4.- Anonyymi
Ei tässä ketjussa keskustella myynnistä. Tojo myy halppiksia kehitysmaihin, koska ne ovat tekniikaltaan yksinkertaisia ja hinnaltaan halpoja. Arvelen, että Toyota tulee jatkossakin valmistamaan näitä halppiksia, eikä siinä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä ketjussa keskustella myynnistä. Tojo myy halppiksia kehitysmaihin, koska ne ovat tekniikaltaan yksinkertaisia ja hinnaltaan halpoja. Arvelen, että Toyota tulee jatkossakin valmistamaan näitä halppiksia, eikä siinä mitään.
Eihän siinä kun muilla ei riitä tietotaito tehdä hyviä ja haluttuja autoja.
- Anonyymi
Taisi olla vaan liian myöhäistä Toyotan herätä kun löysät ovat jo housussa.
- Anonyymi
Näin tässä sitten kävi.
- Anonyymi
Toyota myöntää, mutta Toyotan omapoika ei.
HIHIII !! - Anonyymi
Velanotossa Toyota ei ole jäänyt jälkeen.
- Anonyymi
Toyota on maailman velkaisin yhtiö, hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on maailman velkaisin yhtiö, hihii!
No sitä se on.
- Anonyymi
Vieläkö se Tojo niitä turbottomia kivikauden aikaisia auton irvikuvia tekee?
- Anonyymi
Vielähän se niitä kötöstää.
- Anonyymi
Vielä.
- Anonyymi
Yritystoiminnassa laina ei ole mikään ongelma. Rahan kustannukset on se ratkaiseva asia. Jos yhtiö olisi velaton, se olisi houkutteleva kohde valtaamiselle ja pilkkomiselle. Näin on käynyt ja tulee käymään tuhansia ketoja.
Yhtiön velkaisuus ei kerro mitään jos ei tiedä lainarahan kustannuksia eikä sitä mistä laina on otettu. Yrityksen tuloksen tekokyky on paljon merkittävämpi asia.
Rahoittajilla ei ole mitään interessejä rajoittaa lainan ottoa jos yrityksen liiketoiminta on vakaalla pohjalla eli myynti rullaa ja yritys maksaa rahoittajille rahan hinnan eli koron. - Anonyymi
Jääneet jälkeen, on ollut jäljessä aina.
- Anonyymi
Tojotan sähköauto on hyvä esimerkki miten paljon se on sähköautoissakin jäänyt jälkeen länsiautoille.
- Anonyymi
Mitä iekös jo aikojen alusta toyota ole tarjonnut jotain lainattua jotain jo keksittyä jotain jonkun jo suunnitelmaa jo ihan sieltä 1960 luvulta,,,,ja siitä eteen päin matkien muita ja markkinoita ja aasialainen ei häpeä vakoilua mitenkään kuuluu kulttuuurin nyt ja aina.
Kiinaankiin ole ollut toimittamassa teknologia yritystä niin samalle alueella rakentuu samalaine tehdas samanlaisella tuotteella virheetkin kopioiden ja kiinalainen merkkikylkeen ja töihin ,,,,
tai esim. ralliauto ostetaan saksassa tehty merkkin tuotiin laukaaseen purettiin ja nyt menee hyvin- Anonyymi
Näinhän se menee.
- Anonyymi
Kyllä se näin on.
- Anonyymi
Tojotan suurin asiakaskunta on vanhukset, niin ei tarvitse tarjota mitään ajan hermolla olevaa tekniikkaa.
- Anonyymi
Toinen ryhmä on amisteinin tasolle jääneet keski-ikäiset Terot, joille Toyota on elämän mahtavin juttu.
- Anonyymi
Eläkeläisille Tojon kivikautinen tekniikka kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläisille Tojon kivikautinen tekniikka kelpaa.
Korjaan: kommareille Toyota kelpaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläisille Tojon kivikautinen tekniikka kelpaa.
Joo, täytin kolme viikkoa sitten 67v. Mietin autonvaihtoa, kun sama Volvo on nyt ollut jo 21 vuotta käytössä. Ei se uusi ollut, kun sen ostin. Takavetoinenkin se Volvo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, täytin kolme viikkoa sitten 67v. Mietin autonvaihtoa, kun sama Volvo on nyt ollut jo 21 vuotta käytössä. Ei se uusi ollut, kun sen ostin. Takavetoinenkin se Volvo on.
Volvo onkin hyvä.
- Anonyymi
Kehitysmaissa on hyvä, että auto on teknisesti vanhanaikainen, kuten Toyota on.
- Anonyymi
Mutta ei ole riittävän vanhaa tekniikkaa, että noitatohtori osaa. Ennen säädettiin kaasaria ja hitsattiin peltiä, mutta eihän noita enää ole tai viedä kehitysmaihon.
- Anonyymi
Hienoa, että Toyota myöntää tämän itsekin. Me muut olemme tienneet asian jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Tojon uusi sähköauto vahvistaa otsikon.
- Anonyymi
Nyt sitten aletaan Teslaa kopioimaan.
- Anonyymi
Ja paljon onkin muista jäljessä.
- Anonyymi
Myöhäistä on Tojon enää pyristellä.
- Anonyymi
Jälkeenjäänyt konkurssia vaille "auton" valmistaja.
- Anonyymi
No nyt sitten purettiin Tesla ja aletaan kopioimaan.
- Anonyymi
Toyota myöntää itsekin, että on jäänyt teknisestä kehityksestä jälkeen.
- Anonyymi
Sekin on hyvä alku.
- Anonyymi
Tuhnu vaan leikkii niiden vanhanaikaisten itsesaastuttavien hybridien kanssa. Muilla on hyvä sähköautomallisto. _
- Anonyymi
Huomatkaa: Toyota myöntää itsekin jääneensä jälkeen.
- Anonyymi
Katastrofi uhkaa Toyotaa.
- Anonyymi
Itsekin tietävät olevansa valtavasti jäljessä!?
- Anonyymi
Vielä tekevät tuota 90-luvun hybriditekniikkaa.
- Anonyymi
Heikolta näyttää Tojotan tulevaisuus.
- Anonyymi
Mainiota, että myöntävät.
- Anonyymi
Ei Tojota suosta enää nouse.
- Anonyymi
Huonolta näyttää Tojon tulevaisuus.
- Anonyymi
Toyota om jälkeenjäänyt.
- Anonyymi
Toyota on myös epäluotettavin.
- Anonyymi
BZ laskettiin vuosi liian aikaisin markkinoilla. Se tarvitsee vielä reilun vuoden kehitystyötä ja akkuominaisuuksien merkittävää uudistamista. Nykyisellään sillä ei tee liikkumisvälineenä yhtään mitään.
- Anonyymi
Valitettavasti niin paljon jäljessä ettei vuosi riitä.
- Anonyymi
Huhtikuun alku näyttää taas jälkeenjääneet.
T. Trafi - Anonyymi
”Vaikka olemme tehneet ennätystulosta, emme ole pysyneet kilpailijoidemme mukana uusien teknologioiden kanssa”. Tojo vaan puljaa 90-luvun tekniikan kanssa. Muut ovat valovuosia edellä.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Lisäksi vielä Toyotan laatu on kurja.
- Anonyymi
Näin se on.
- Anonyymi
Mahtavaa.
- Anonyymi
Toyota kärjessä tapansa mukaan.
- Anonyymi
Toyota itsekin myöntää olevansa muita jäljessä. Onhan sekin alku.
- Anonyymi
Näkee hyvin myyntitilastoista, onhan sitä siinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee hyvin myyntitilastoista, onhan sitä siinäkin.
Joo, ei myy sivistyneessä Euroopassa.
- Anonyymi
Toyota kuihtuu pois.
- Anonyymi
Päästöt ylittyneet huomattavasti hydriid mootorisa tien päällä mittaukset ovat 3 kertaiset ilmoitettuihin
- Anonyymi
Toyotan täyshybrid on vähäpäästöisin.
- Anonyymi
Sähköauto on vähäpäästöisin.
- Anonyymi
Tojotan jälkeen jäämisen kyllä huomaa.
- Anonyymi
Toyotan etumatkan kyllä huomaa.
- Anonyymi
Toyota myöntää itsekin olevansa muista jäljessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota myöntää itsekin olevansa muista jäljessä.
Ei tule muuta mieleen kuin ne vw:n öljynkulutusremontit. Niissä on Toyota jäljessä, niitä kun ei tarvitse tehdä laadukkaisiin Toyotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule muuta mieleen kuin ne vw:n öljynkulutusremontit. Niissä on Toyota jäljessä, niitä kun ei tarvitse tehdä laadukkaisiin Toyotiin.
Tulee mieleen mm. Tojon öljynkulutusremontit. Mm. mittatikkuja lyhennettiin.
Tojo on valtavasti jäljessä länsiautoja tekniikassa.
- Anonyymi
Toyotan moottorit ovat kaikkein kestävimpiä. Volkkareitten moottorit rempataan usein jo 40 000 km jälkeen. Ketjut, remmit, männät ja laakerit menee rikki.
- Anonyymi
Toyotan moottorit ovat kaikein heikoimpia. Siksi Toyotat paalataan pienillä kilometreillä.
Toyota myöntää itsekin jääneensä muista jälkeen. Tajusi vaan asian aivan liian myöhään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan moottorit ovat kaikein heikoimpia. Siksi Toyotat paalataan pienillä kilometreillä.
Toyota myöntää itsekin jääneensä muista jälkeen. Tajusi vaan asian aivan liian myöhään.Elämä on muutakin, kuin vaan autossa istumista. Terveellisempiäkin liikkumismuotoja on, kuten kävely ja pyöräily ja varsinkin puhtaassa ja raikkaassa ilmassa. Toyota osaa ottaa kokonaisuuden parhaiten huomioon. Toyotan tekniikkaa voi olla vanhaa, mutta vaan positiivisessa mielessä. :)
- Anonyymi
Vain itselataavien moottoria pitää kiihdytyksissä huudattaa punaisen rajalla. Oikeissa automaateissa kierrokset pysyvät matalina. Se säästää moottoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on muutakin, kuin vaan autossa istumista. Terveellisempiäkin liikkumismuotoja on, kuten kävely ja pyöräily ja varsinkin puhtaassa ja raikkaassa ilmassa. Toyota osaa ottaa kokonaisuuden parhaiten huomioon. Toyotan tekniikkaa voi olla vanhaa, mutta vaan positiivisessa mielessä. :)
Toki kaikki muut tavat likkua kuin autolla ovat parempia ympäristön kannalta. Se vaan että Toyota haluaa jarruttaa autojen siirtymistä pois fossiilisten polttoaineiden käytöstä.
Sitä politiikkaa ei pysty puolustelemaan millään.
https://electrek.co/2022/11/04/toyota-among-most-obstructive-companies-on-climate-policy-2022/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki kaikki muut tavat likkua kuin autolla ovat parempia ympäristön kannalta. Se vaan että Toyota haluaa jarruttaa autojen siirtymistä pois fossiilisten polttoaineiden käytöstä.
Sitä politiikkaa ei pysty puolustelemaan millään.
https://electrek.co/2022/11/04/toyota-among-most-obstructive-companies-on-climate-policy-2022/Sähköntuotantokin saastuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköntuotantokin saastuttaa.
Toki saastuttaa. Myös polttiksien tuotanto saastuttaa ja polttiksella ajaminen se vasta saastuttaakin. Toyta on asettanut omat taloudelliset etunsa ilmastonsuojelun edelle ja siksi se saa aiheesta kovaa kritiikkiä.
- Anonyymi
Huikeaa!
- Anonyymi
Toyota tunaroi sähköautonsa kanssa ja hävinnee maailman kartalta.
- Anonyymi
Jos Toyota myöntää jotain, niin silloin ollaan viimeisellä viivalla ja pakon edessä.
- Anonyymi
Uudenkin sähköauton akku on jo todettu tuhnuksi.
- Anonyymi
Ja Tojon sähköauton ikkunat ovat jäässä sisäpuoleltakin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185223MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152714- 102234
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5872006Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221729Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411299Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691299Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31078Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028