Nyt olisi korkea aika alkaa äänestämään uusia asukkaita ulos. Tuovat ulkomaailmasta viestejä taloon kun ovat katsoneet ohjelmaa ja väärillä juoruilla pilaavat alkuperäisten pelin. Toivottavasti pian huomaavat tuon epäkohdan vanhat asukkaat. Eilen puhuttiin kiusaamisesta aivan perusteetta. Kaikki pudonneet on itse aiheuttaneet lähtönsä. Marko huijas, Diana huusi ja loukkaantui tyhjästä ja Pirkka ei antanut kenellekkään tilaa hengittää. Puhukaa totta.
Uudet asukkaat
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiselta roskasarjalta ja sen ö-näyttelijöiltä ei voi muuta odottaa.
En itse ole alkanut suoranaisesti "katsoa" tämän vuoden BB:tä, ajoittain vilkaisen parin minuutin ajan. En laita rahojani äänestyksiin, koska itselleni on yhdentekevää, kuka noista voittaa. Ja yleensä voittaja on ollut se, joka on sen vähiten ansainnut.
Sofiasta kylläkin pidän eniten. Ainoa "aito" itsensä tuolla ja symppis. - Anonyymi
Suomalaiset ovat v.....mäisin kansa mitä toisten haukkumiseen ja dissaamiseen tulee.
- Anonyymi
Kuka pöljä noita enää katselee.? Nyt lopetan tän sununtaisen jatkojutun katsomisen,liian tyhmä. Helsinkisynkrooman!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661