Kyllä nyt olisi jo aika että kaikki suomen transsut kuvattaisiin ja julkastaisiin kattava hakuteos "Suomen transsut tärähtäneissä nelivärikuvissa"!
Siitä olisi sitten helppoa katsoa jos vaikka menee Pieksämäelle että minkänäköisiä transsuja paikkakunnalla on ja hyvä olisi olla myös nimet ja osoitteet jos haluaa käydä vierailulla jonkun laadukkaan transsun luona kahvilla ja vertailemassa transsuiluvarusteita🥰
Nyt vaan joku kuvaamaan kaikki transsut niin saadaan transsuilu nousuun ja transsut lueteltoitua
Suomen transsut nelivärikuvissa hakuteos
29
976
Vastaukset 29
- Anonyymi
Se olisi hieno, katalogissa maamme hehkeät transsuilijat poseeraamassa. Tähän tyyliin:
https://flic.kr/p/228LF5d
https://flic.kr/p/6SrSQr- Anonyymi
Onpa kauniita ja laadukkaita transsuja😍 Onko Hesasta nää laadukkaat transsut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ovat tosiaan Hesan keskustan transsuja, heidät saattaa löytää mm. vähän kalliimmista yökerhoista. Valitettavasti useimmat maalaistranssut eivät ole noin kovatasoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla niin että jos katselet noita kuvia jossain muualla, tiedot kertovat että he ovatkin sinun asuinpaikkakunnaltasi (ohjelma tarkistaa missä tietokoneesi sijaitsee).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla niin että jos katselet noita kuvia jossain muualla, tiedot kertovat että he ovatkin sinun asuinpaikkakunnaltasi (ohjelma tarkistaa missä tietokoneesi sijaitsee).
Juu, joskus on hauskaa kun katselee sivustoja ja näytetään selkeesti amerikkalaisia, puolet afrikanamerikkalaisia ja kaikki nämä etsivät seuraa paikkakunnalta "Ivalo" ja asun pienellä paikkakunnalla "Ivalon" lähellä.
- Anonyymi
En ymmärrä miten transsut ja transsuilu liittyvät toisiinsa. Ja tässä on se huono puoli, että vaikka useimmat varmasti poseeraisivat mielellään kuvissa, nimen ja osoitteen antamista eivät hyväksyisi, koska se taas outtaisi töissä ja lapsille, joiden edessä ollaan tosimiestä.
- Anonyymi
Muodostuu laiton henkilörekisteri. Ei voi suositella.
- Anonyymi
Joko kesänä kiertää kuvausautot suomen suvea transsuja kuvaten?
- Anonyymi
Henkilölistat vaan valmisteille ja osoitteeksi Kaartinkaupunki.Pääesikunta.
Luottakaa Kokoomukseen. - Anonyymi
Onko luettelo jo myynnissä lahen Kärkkäisellä?
- Anonyymi
Pitää käyä kattomassa kun haen sieltä kohta hameen
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Pitää käyä kattomassa kun haen sieltä kohta hameen
Ite haen sukkahousut ja naisten pikkupöksyt🥰
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ite haen sukkahousut ja naisten pikkupöksyt🥰
Onko olemassa miesten pikkupöksyjä?
- Anonyymi00015
Menkää paikalliseen prideen katsomaan. Siellä näette luettelon paikallisista transnaisista ja transmiehistä. Muita prideissä ei enää nykyään juuri käy, paitsi vihervassaripuolueiden aktiiveja.
- Anonyymi00016
Ei tulisi mieleenkään mennä outtaamaan itseäni Prideen tai toisaalta saamaan muusuilta ja muilta ihmetteleviä katseita mitä tuo hetero täällä tekee.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään mennä outtaamaan itseäni Prideen tai toisaalta saamaan muusuilta ja muilta ihmetteleviä katseita mitä tuo hetero täällä tekee.
Koska transsukupuolisia ei Suomessa juuri ole, heitä ei ole likimainkaan riittävästi kulkueeseen. Senpä vuoksi valtaosa priden osallistujista on nykyään vihervasemmistolaisia puolueaktiiveja, valtaosiltaan heteroita.
- Anonyymi00018
Olis mielenkiintoista tietää mistä erotat prosessin alkuvaiheessa olevan transmiehen maskuliinisesta lesbosta, prosessin läpikäyneen transmiehen cishomosta tai -heterosta, nuorena hoitoihin päässeen transnaisen vassariaktivistinaisesta tai hoitojen alussa olevan transnaisen tiitistä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olis mielenkiintoista tietää mistä erotat prosessin alkuvaiheessa olevan transmiehen maskuliinisesta lesbosta, prosessin läpikäyneen transmiehen cishomosta tai -heterosta, nuorena hoitoihin päässeen transnaisen vassariaktivistinaisesta tai hoitojen alussa olevan transnaisen tiitistä.
Ömm. Hoitoihin nuorena päässeen transnaisen erottaa vassariaktivistinaisesta se että osa heistä on oikeistolaisia. Esim. Puuteri-palstalla taannoin eläinoikeusaktivisti sai huutia. Ja olipa siellä joku sitäkin mieltä että "verotus on varkautta". Ja tuotantovälineiden yhteisomistuksesta puhuttaessa jonkun kommentti oli "uskomatonta että joku voi vielä nykyaikana ajatella noin".
Valitettavasti transihmisyys ei automaattisesti asenna ihmiseen vasemmistolaista sivistystä, vaikka niin voisi kuvitella, ja minun mielestäni sitä tulisi jopa vaatia jos ihminen haluaa tulla itse kunnioitetuksi. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ömm. Hoitoihin nuorena päässeen transnaisen erottaa vassariaktivistinaisesta se että osa heistä on oikeistolaisia. Esim. Puuteri-palstalla taannoin eläinoikeusaktivisti sai huutia. Ja olipa siellä joku sitäkin mieltä että "verotus on varkautta". Ja tuotantovälineiden yhteisomistuksesta puhuttaessa jonkun kommentti oli "uskomatonta että joku voi vielä nykyaikana ajatella noin".
Valitettavasti transihmisyys ei automaattisesti asenna ihmiseen vasemmistolaista sivistystä, vaikka niin voisi kuvitella, ja minun mielestäni sitä tulisi jopa vaatia jos ihminen haluaa tulla itse kunnioitetuksi.Selvennys:
"uskomatonta että joku voi vielä nykyaikana ajatella noin".
[siis: "uskomatonta että joku vielä nykyaikana vaatii että tuotantovälineiden pitäisi olla yhteisomistuksessa"] - Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Valitettavasti transihmisyys ei automaattisesti asenna ihmiseen vasemmistolaista sivistystä, vaikka niin voisi kuvitella, ja minun mielestäni sitä tulisi jopa vaatia jos ihminen haluaa tulla itse kunnioitetuksi.= uskomatonta, että joku ei ole kanssasi samaa mieltä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Valitettavasti transihmisyys ei automaattisesti asenna ihmiseen vasemmistolaista sivistystä, vaikka niin voisi kuvitella, ja minun mielestäni sitä tulisi jopa vaatia jos ihminen haluaa tulla itse kunnioitetuksi.Tuossa nyt haettiin ihan vain sitä, että se "vassariaktivisti(cis)nainen", jonka näemme pridessä voi olla myös transtaustainen nainen.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
= uskomatonta, että joku ei ole kanssasi samaa mieltä.
Saa olla eri mieltä, mutta identiteetilleen on turha odottaa kunnioitusta jos ei itse kunnioita muita (joka on vasemmistolaisen sivistyksen ydin).
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Saa olla eri mieltä, mutta identiteetilleen on turha odottaa kunnioitusta jos ei itse kunnioita muita (joka on vasemmistolaisen sivistyksen ydin).
Olen eri, mutta... En oikein ymmärrä tuota asennetta. En ensinnäkään ole koskaan vaatinut keneltäkään yhtään mitään. Kävin hoidot läpi ja muutin pieneltä paikkakunnalta pääkaupunkiseudulle. Ihmiset näkevät miehen ja kohtelevat kuin kohtelevat, koska olettavat cismieheksi. En ole nähnyt syytä kuin poikkeustapauksissa korjata tätä käsitystä. Poikkeustapaus oli esimerkiksi sellainen, kun n. 15 vuotta sitten työpaikallani mt-ongelmista kärsinyt nainen yritti tarkoituksella tehdä kaikkien elämästä vaikeaa ja lopulta, kun hän oli jo saanut paljon varoituksia ja oli lähes potkujen partaalla, hän keksi syyttää minua, työpaikan ainoaa miestä/miesoletettua ahdistelusta ja hänen edessään masturboinnista (penis näkyvillä ja erektiossa). Tällöin jouduin kertomaan pomolleni olevani transtaustainen, eli kyseinen syyte ei voinut olla totta. Nyt uskallan tämän kirjoittaa, koska kyseinen nainen on jo kuollut, eikä voi enää tunnistaa minua tästä, jos sattuisi tämän näkemään. Hän eli loppuelämänsä kuvitellen, että pomo vain suosi miehiä ja luotti miehen sanaan enemmän.
Mutta en tiedä millaista se sitten olisi, jos joku ei "kunnioittaisi identiteettiäni". Pk-seudulla asuvat sukulaiseni ovat ainoita, jotka tietävät taustani emmekä me todellakaan pyri luomaan mitään fantasiamaailmaa, jossa minulla olisi penis. Ei ole, se on fakta. Olisi kiusallista, jos joku yrittäisi teeskennellä, että pitää minua cis/biomiehenä. Mutta että joku alkaisi esimerkiksi puhutella minua naisena... se olisi outoa. Olen niin selvästi sosiaalisesti mies, että se olisi vaan yksinkertaisesti outoa ja näin toimiva rikkoisi sosiaalisia sääntöjä ja nolaisi lähinnä vain itsensä. Se on vähän sama kuin jos perhe adoptoisi vauvan ja 15 vuoden päästä joku kysyisi meneekö se teidän kasvattilapsenne nyt rippikouluun, joo, tiedän, ettette kuulu kirkkoon, mutta eikös lapsen kirkkoon kuuluminen mene oikeiden vanhempien mukaan? - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olen eri, mutta... En oikein ymmärrä tuota asennetta. En ensinnäkään ole koskaan vaatinut keneltäkään yhtään mitään. Kävin hoidot läpi ja muutin pieneltä paikkakunnalta pääkaupunkiseudulle. Ihmiset näkevät miehen ja kohtelevat kuin kohtelevat, koska olettavat cismieheksi. En ole nähnyt syytä kuin poikkeustapauksissa korjata tätä käsitystä. Poikkeustapaus oli esimerkiksi sellainen, kun n. 15 vuotta sitten työpaikallani mt-ongelmista kärsinyt nainen yritti tarkoituksella tehdä kaikkien elämästä vaikeaa ja lopulta, kun hän oli jo saanut paljon varoituksia ja oli lähes potkujen partaalla, hän keksi syyttää minua, työpaikan ainoaa miestä/miesoletettua ahdistelusta ja hänen edessään masturboinnista (penis näkyvillä ja erektiossa). Tällöin jouduin kertomaan pomolleni olevani transtaustainen, eli kyseinen syyte ei voinut olla totta. Nyt uskallan tämän kirjoittaa, koska kyseinen nainen on jo kuollut, eikä voi enää tunnistaa minua tästä, jos sattuisi tämän näkemään. Hän eli loppuelämänsä kuvitellen, että pomo vain suosi miehiä ja luotti miehen sanaan enemmän.
Mutta en tiedä millaista se sitten olisi, jos joku ei "kunnioittaisi identiteettiäni". Pk-seudulla asuvat sukulaiseni ovat ainoita, jotka tietävät taustani emmekä me todellakaan pyri luomaan mitään fantasiamaailmaa, jossa minulla olisi penis. Ei ole, se on fakta. Olisi kiusallista, jos joku yrittäisi teeskennellä, että pitää minua cis/biomiehenä. Mutta että joku alkaisi esimerkiksi puhutella minua naisena... se olisi outoa. Olen niin selvästi sosiaalisesti mies, että se olisi vaan yksinkertaisesti outoa ja näin toimiva rikkoisi sosiaalisia sääntöjä ja nolaisi lähinnä vain itsensä. Se on vähän sama kuin jos perhe adoptoisi vauvan ja 15 vuoden päästä joku kysyisi meneekö se teidän kasvattilapsenne nyt rippikouluun, joo, tiedän, ettette kuulu kirkkoon, mutta eikös lapsen kirkkoon kuuluminen mene oikeiden vanhempien mukaan?Näissä taidetaan hakea sitä, että toinen hyväksytään tuosta vaan esim. täysin fyysisenä miehenä naisten pukuhuoneeseen. Naiset kyllä ymmärtävät ja tuntevat sympatiaa siskoihinsa, autogynefiilit taas marssivat sinne munat heiluen, koska heillä on oikeus.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mutta en tiedä millaista se sitten olisi, jos joku ei "kunnioittaisi identiteettiäni". Pk-seudulla asuvat sukulaiseni ovat ainoita, jotka tietävät taustani emmekä me todellakaan pyri luomaan mitään fantasiamaailmaa, jossa minulla olisi penis. Ei ole, se on fakta. Olisi kiusallista, jos joku yrittäisi teeskennellä, että pitää minua cis/biomiehenä. Mutta että joku alkaisi esimerkiksi puhutella minua naisena... se olisi outoa. Olen niin selvästi sosiaalisesti mies, että se olisi vaan yksinkertaisesti outoa ja näin toimiva rikkoisi sosiaalisia sääntöjä ja nolaisi lähinnä vain itsensä. Se on vähän sama kuin jos perhe adoptoisi vauvan ja 15 vuoden päästä joku kysyisi meneekö se teidän kasvattilapsenne nyt rippikouluun, joo, tiedän, ettette kuulu kirkkoon, mutta eikös lapsen kirkkoon kuuluminen mene oikeiden vanhempien mukaan?Tiedosta että edustat vain itseäsi. Minä olen täysin läpimenevä transnainen mutta silti odotan että identiteettiäni kunnioitetaan - aina näin ei ole tapahtunut, esim. eräs psykiatri kirjoitti papereihin minusta että "potilas on oikeasti mies".
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tiedosta että edustat vain itseäsi. Minä olen täysin läpimenevä transnainen mutta silti odotan että identiteettiäni kunnioitetaan - aina näin ei ole tapahtunut, esim. eräs psykiatri kirjoitti papereihin minusta että "potilas on oikeasti mies".
Tottakai odotan, että virkamiehet, joilla on laillinen velvollisuus kunnioittaa identiteettiäni sen tekevät. Jos psykiatri todella kirjoittaisi noin ottaisin asian puheeksi ja kartoittaisin onko tilanne se, ettei hän oikeasti tiennyt mitä sanaa kuuluisi käyttää - iäkkäämmissä nimittäin on ihan oikeasti kujalla olevia.
Toisaalta psykiatreilta en välttämättä odota hirveitä ponnistuksia. Tunnen transmiehen, jolle transpolin psykiatri (juuri ennen kuin Mattila aloitti siellä) kirjoitti lausuntoon tämän ilmoittavan olevansa kiinnostunut naisista, mutta että kyllä tämä on silti oikeasti kiinnostunut miehistä, ei vain itse ole ymmärtänyt asiaa... - Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tiedosta että edustat vain itseäsi. Minä olen täysin läpimenevä transnainen mutta silti odotan että identiteettiäni kunnioitetaan - aina näin ei ole tapahtunut, esim. eräs psykiatri kirjoitti papereihin minusta että "potilas on oikeasti mies".
Toi on kyl paha, mutta vaikka se tuntuu absurdilta, en yllättyisi, vaikkei sitä oltaisi kirjoitettu ollakseen tarkoituksella epäasiallinen tai väheksyvä. Yllättävän moni ei tiedä miten asiasta pitäisi puhua eikä tule edes mieleen, että joku ilmaisu voisi olla asiaton. Vuonna -94 tuntemani psykiatrian ammattilainen puhui tosissaan homoista, lesboista ja normaaleista, hän ei vaan yksinkertaisesti tiennyt sanaa hetero.
- Anonyymi00021
Riittää kun avaat lehden tai television, niin näet siellä transsuja. Uskontoon kuuluu, että jokaisen transsun tulee julistaa hyvää oloaan eri medioissa vähintään kolmasti vuodessa. Se on vähän samanlainen lahko kuin jehovan todistajat.
- Anonyymi00022
Näet kyllä, muttet tiedä sitä, koska suurin osa elää taviksina. Tai toisaalta puhuit nyt transuista, ehkä he ovat sitten erilaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu501168- 16815
- 68732
- 63725
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9540Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8500- 4472
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434- 16421
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26417- 33398
- 35389
- 31389