Suomen transsut nelivärikuvissa hakuteos

Anonyymi-ap

Kyllä nyt olisi jo aika että kaikki suomen transsut kuvattaisiin ja julkastaisiin kattava hakuteos "Suomen transsut tärähtäneissä nelivärikuvissa"!

Siitä olisi sitten helppoa katsoa jos vaikka menee Pieksämäelle että minkänäköisiä transsuja paikkakunnalla on ja hyvä olisi olla myös nimet ja osoitteet jos haluaa käydä vierailulla jonkun laadukkaan transsun luona kahvilla ja vertailemassa transsuiluvarusteita🥰

Nyt vaan joku kuvaamaan kaikki transsut niin saadaan transsuilu nousuun ja transsut lueteltoitua

16

895

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Onpa kauniita ja laadukkaita transsuja😍 Onko Hesasta nää laadukkaat transsut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo ovat tosiaan Hesan keskustan transsuja, heidät saattaa löytää mm. vähän kalliimmista yökerhoista. Valitettavasti useimmat maalaistranssut eivät ole noin kovatasoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla niin että jos katselet noita kuvia jossain muualla, tiedot kertovat että he ovatkin sinun asuinpaikkakunnaltasi (ohjelma tarkistaa missä tietokoneesi sijaitsee).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla niin että jos katselet noita kuvia jossain muualla, tiedot kertovat että he ovatkin sinun asuinpaikkakunnaltasi (ohjelma tarkistaa missä tietokoneesi sijaitsee).

Juu, joskus on hauskaa kun katselee sivustoja ja näytetään selkeesti amerikkalaisia, puolet afrikanamerikkalaisia ja kaikki nämä etsivät seuraa paikkakunnalta "Ivalo" ja asun pienellä paikkakunnalla "Ivalon" lähellä.

• Anonyymi

En ymmärrä miten transsut ja transsuilu liittyvät toisiinsa. Ja tässä on se huono puoli, että vaikka useimmat varmasti poseeraisivat mielellään kuvissa, nimen ja osoitteen antamista eivät hyväksyisi, koska se taas outtaisi töissä ja lapsille, joiden edessä ollaan tosimiestä.

• Anonyymi

Muodostuu laiton henkilörekisteri. Ei voi suositella.

• Anonyymi

Joko kesänä kiertää kuvausautot suomen suvea transsuja kuvaten?

• Anonyymi

Henkilölistat vaan valmisteille ja osoitteeksi Kaartinkaupunki.Pääesikunta.
      Luottakaa Kokoomukseen.

• Anonyymi

Onko luettelo jo myynnissä lahen Kärkkäisellä?

• Anonyymi

Pitää käyä kattomassa kun haen sieltä kohta hameen

• Anonyymi00013
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää käyä kattomassa kun haen sieltä kohta hameen

Ite haen sukkahousut ja naisten pikkupöksyt🥰

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ite haen sukkahousut ja naisten pikkupöksyt🥰

Onko olemassa miesten pikkupöksyjä?

• Anonyymi00015

Menkää paikalliseen prideen katsomaan. Siellä näette luettelon paikallisista transnaisista ja transmiehistä. Muita prideissä ei enää nykyään juuri käy, paitsi vihervassaripuolueiden aktiiveja.

• Anonyymi00016

Ei tulisi mieleenkään mennä outtaamaan itseäni Prideen tai toisaalta saamaan muusuilta ja muilta ihmetteleviä katseita mitä tuo hetero täällä tekee.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään mennä outtaamaan itseäni Prideen tai toisaalta saamaan muusuilta ja muilta ihmetteleviä katseita mitä tuo hetero täällä tekee.

Koska transsukupuolisia ei Suomessa juuri ole, heitä ei ole likimainkaan riittävästi kulkueeseen. Senpä vuoksi valtaosa priden osallistujista on nykyään vihervasemmistolaisia puolueaktiiveja, valtaosiltaan heteroita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe