Vaimo yövieraan kanssa

Anonyymi-ap

Vietimme työpaikkani pikkujoulua lähellä kotiamme. Vieraana oli myös toiselta paikkakunnalta tullut työkaverini, joka oli tunnettu naisseikkailuistaan. Toki ajattelin, että mahtaako olla totta kaikki jutut. Olimme sopineet, että tämä Mika tulee meille yöksi juhlien jälkeen ja ajelee seuraavana päivänä kotiin. Juhlissa oli tietenkin hyvät tarjoukset ja olimme aika huppelissa, kun tulimme taksilla meille. Laitoimme Mikalle vierashuoneen kuntoon ja jatkoimme illanviettoa. Huomasin, että Mika katseli vaimoani, jolla oli seksikäs toppi ja lyhyt leopardikuosinen hame. Vaimokin kovasti nauroi Mikan jutuille ja istui kyljessä kiinni. Minusta alkoi tuntua, että olin ottanut muutaman snapsin liikaa ja pian minut talutettiinkin nukkumaan. Nukuin pari tuntia, kunnes heräsin päänsärkyyn ja kusihätään. Tunnustelin sänkyä vaimon puolelta ja totesin, että sänky oli tyhjä. Kuuntelin talon ääniä ja totesin, että televisio oli päällä ja sieltä tuli joku musiikkiohjelma. Vierashuoneen ovi oli raollaan ja hiivin sen viereen. Kuulin, että Mika ja vaimoni juttelivat. Katsoin ovenraosta ja näin, että Mika istui boksereissaan sängyn laidalla ja vaimo nojasi pöytään vieressä. Mika houkutteli vaimoa viereensä sängylle istumaan. Vaimo esteli ja kyseli, että mitä vieraalla on mielessä. - Jos saisin vähän hyväillä ihanaa vartaloasi. Vaimo vastasi, että saat hyväillä itseäsi ja nauroi. Mika alkoikin hieromaan boxerien etumusta ja näin kalun pullotuksen ovelle asti. - Tule kokeilemaan kovaa kalua, Mika pyysi. - Kyllä vieras joutuu nyt runkkaamaan ihan itse, minä lähden nukkumaan. Mika laski housujaan, vapautti hyvän kokoisen kalunsa ulos ja runkkasi vaimoani katsoen. - Näytä edes tissit että saan ihailla niitä samalla. Vaimo nauroi ja nojasi viettelevästi pöytään. Hän veti topin olkaimia alas päin, niin että punaiset rintsikat näkyivät. Sitten hän laski myös rintsikoiden olkaimet ja nosti rinnat ulos kupeista. Mika innostui tästä ja runkkasi kaluaan vauhdilla. - Ihanat tissit, tule tänne. Vaimo menikin kohti Mikaa tissit paljaana. Hän kumartui Mikaa kohti ja heilutteli rintojaan. Mika otti vaimoa kädestä ja ohjasi sitä seisovalle kyrvälleen. Vaimo piti ensin kättä paikoillaan, mutta alkoi sitten runkata esinahkaa edestakaisin. Mika huokaili, että ihanaa ihanaa ja vei kätensä vaimon rinnoille. Mika puristeli rintoja ja kuulin kuinka molemmat huokailivat. Vaimo irrottautui Mikasta ja sanoi, että nyt meidän täytyy lopettaa ja minä menen mieheni viereen nukkumaan. Hiivin äkkiä sänkyyn ja oletin, että vaimo tulee pian perästä. Kun häntä ei kuulunut, nousin vielä sängystä ja hiippailin taas tähystyspaikalleni. Kun katsoin oven raosta, näin Mikan selin itseeni päin ja edessä oli vaimoni, toinen jalka sängyn päällä ja toinen lattialla pillu levällään. Mika pani siis vaimoani takaa päin täyttä vauhtia. Vaimon pikkuhousut ja sukkahousut oliva lattialla ja toppi laskettu rintojen alle. Vieraamme työnteli innoissaan ja puristeli vapaana heiluvia rintoja. Touhu jatkui ja jatkui, kunnes Mika ähkäisi ja laukesi vaimooni. Vaimo nousi ylös, suuteli Mikaa kiihkeästi ja poimi vaatteensa lattialta. Painelin taas sänkyyni ja pian vaimo tuli perässä. Nukuimme molemmat aamuun asti ja nousimme myöhään aamupalalle. Mikakin ilmestyi pian alas. Kyselin, että miten ilta oli jatkunut ja molemmat vastailivat, että hetken katseltiin teeveetä ja mentiin nukkumaan. Pahoittelin, että olin nukahtanut ennemmin. Mika sanoi, että ei mitään, väsyksissä oltiin kaikki.

4

11924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella toden tuntuinen tarina. Tykkäsin.

• Anonyymi

Teillä on Maailman vanhinta ammattia harrastava vaimo!

Eroa jos et halua että hän jatkaa .

Ja ystävänne on oikea pervo!

Ahdistelija

• Anonyymi

Ihan kiva kirjoitus, mutta pieni jäsentely olisi tehnyt luettavamman.

• Anonyymi

Iso Erkki oli tullut kylään iltmyöhällä vaimo oli ulkona juoden viiniä ehkä liikaakin ikkuna oli auki yritin tunnistaa äänen sitten huomasin Iso Erkki.
      Molemmat supattelivat ja sitten tuli hiljaista, alkoi epäilyttämään nousin hiljaa ylös kuulin kun Armi sanoi humalaisella äänellä älä puristele Erkki kuiskas kun ne on niin isot ja pyöreät anna vähän ota edes liivit pois jätä paita. Kuului kahinaa Armi sanoi onko nyt hyvä Erkki sanoi on vaimo parahti älä nosta paitaa ja älä hyvä ihminen ime mitä minä sinulle teen ?
      Erkki samoi minä teen mitä teen Armi uikutti hiljaa ota sormi pois älä enää Erkki sanoi katsoppa tätä Armi huokasi ei herranjumala kun on paksu , ei ei en ime Erkkisanoi imet kuului lutkutus ja hengästyneitä huokauksia katsoin netistä kuorsaus filmin laitoin päälle.
      Erkki sanoi heti se nukkuu nouse ja käänny vaimo hädissän ei se sovi Erkki sanoi levitän huulia vaimo urisi koko ajan huokasi sulla on ponin kalu pillu litisi koko ajan vaimo hoki nai nai ja alkoi korkealla äänellä ulisemaan tiesin nyt saa ja kunnolla orgasmia Erkki huudahti tulee vaimo valitti älä älä hyvämies laske sisään , oi oi oi nyt sitä tulee sisään laske laske. Erkki kysyi vähä ajan päästä saiko laskea vai ei Vaimo naurahti hyvä että laskit oli ihanaa ja valuu koko ajan. Nyt saat lähteä kotiin etkä kerro.

Vaimo tuli pesun kautta nukkumaan varovasti otti kiinni ja kietoi kädetympärille.
      aamulla noustiin vaimo oli iloisena halaili ja suukotteli kysyin mistä tuo villitys nauroi on niin mukavaa. Otin ulkoa langattoman kameran vein makuuhuoneeseen verhojen viereen ja verhot kiinni. Soitin Erkille tuletko katsomaan piipun mulla huimaa.
      Sanoin vaimolle mene kylälle käymään soitan mitä tarvii. Ajoin sivutielle, näin kun Erkki kurvasi pihaan. Armi tuli ulos Erkki näytti piippua ja kävi katsomassa lampun kanssa, sitten häipyivät sisään, puhelin ei kuvannut mitään varrti tuntiin sitten kuului ääni hyvät kahvit Armilta lähti paitaj hame seisoi pikku housuissa Erkki riisui iteään sanoi ei tässä päivä ole aikaa istui sängylle veti Armin viereen , ime ja kunnolla vaimo imi ja siirtyi pikku hiljaa kontalleen Erkki sanoi älä tyhjäksi ime ja nosti keviästi Armin ilmaan ja rojahti seljälleen vaimoni näytti teiniltä iso mehen päällä Erkki levitti pillun huulia ja ohjasi sisään vaimo esteli vieläkin erkki painoi pilluun vauhdilla edes takaisin vaimo alkoi kiljua ja pylly nousi ja laski Erkki sanoi pikku vaimo innostuu Armi nai sanoi on semmoinen kyrpä että oksat, pois pillusta valui vaalea limaa vauhti kiihtyi Armi huusi ja vapisi Erkki sanoi ei vielä ja jatkoi vaimo oli omissa maailmoissaan Erkki sanoi takaapäib ja työnsi pois kääntryi taakse heti ensi työnnöllä Armi kiljui hoki nai nai ulina alkoi sai toisen orgasmin Erkki painoi ja laski sisään.
      Molemmat katosi ehkä pesulle vaimo tuli pukemaan Erkki halasi lysyi sattuiko Armi halasi ei paljoa mene nyt nauroi piippu oli kunnossa.
      Sotin vaimolle ja vein tavarat Armi painui nukkumaan huusi tule viereen.

Harvakseen annan niille aikaa ja saan katsoa nauhalta. Jotenkin nautin kun vaimo nai salaa, onneksi erkki on paljon vanhempi ei jää roikkumaan vaimoon ymmärtää kun käyttäytyy hyvin saa pillua ja tiukkaa.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe