Vaimo yövieraan kanssa

Anonyymi-ap

Vietimme työpaikkani pikkujoulua lähellä kotiamme. Vieraana oli myös toiselta paikkakunnalta tullut työkaverini, joka oli tunnettu naisseikkailuistaan. Toki ajattelin, että mahtaako olla totta kaikki jutut. Olimme sopineet, että tämä Mika tulee meille yöksi juhlien jälkeen ja ajelee seuraavana päivänä kotiin. Juhlissa oli tietenkin hyvät tarjoukset ja olimme aika huppelissa, kun tulimme taksilla meille. Laitoimme Mikalle vierashuoneen kuntoon ja jatkoimme illanviettoa. Huomasin, että Mika katseli vaimoani, jolla oli seksikäs toppi ja lyhyt leopardikuosinen hame. Vaimokin kovasti nauroi Mikan jutuille ja istui kyljessä kiinni. Minusta alkoi tuntua, että olin ottanut muutaman snapsin liikaa ja pian minut talutettiinkin nukkumaan. Nukuin pari tuntia, kunnes heräsin päänsärkyyn ja kusihätään. Tunnustelin sänkyä vaimon puolelta ja totesin, että sänky oli tyhjä. Kuuntelin talon ääniä ja totesin, että televisio oli päällä ja sieltä tuli joku musiikkiohjelma. Vierashuoneen ovi oli raollaan ja hiivin sen viereen. Kuulin, että Mika ja vaimoni juttelivat. Katsoin ovenraosta ja näin, että Mika istui boksereissaan sängyn laidalla ja vaimo nojasi pöytään vieressä. Mika houkutteli vaimoa viereensä sängylle istumaan. Vaimo esteli ja kyseli, että mitä vieraalla on mielessä. - Jos saisin vähän hyväillä ihanaa vartaloasi. Vaimo vastasi, että saat hyväillä itseäsi ja nauroi. Mika alkoikin hieromaan boxerien etumusta ja näin kalun pullotuksen ovelle asti. - Tule kokeilemaan kovaa kalua, Mika pyysi. - Kyllä vieras joutuu nyt runkkaamaan ihan itse, minä lähden nukkumaan. Mika laski housujaan, vapautti hyvän kokoisen kalunsa ulos ja runkkasi vaimoani katsoen. - Näytä edes tissit että saan ihailla niitä samalla. Vaimo nauroi ja nojasi viettelevästi pöytään. Hän veti topin olkaimia alas päin, niin että punaiset rintsikat näkyivät. Sitten hän laski myös rintsikoiden olkaimet ja nosti rinnat ulos kupeista. Mika innostui tästä ja runkkasi kaluaan vauhdilla. - Ihanat tissit, tule tänne. Vaimo menikin kohti Mikaa tissit paljaana. Hän kumartui Mikaa kohti ja heilutteli rintojaan. Mika otti vaimoa kädestä ja ohjasi sitä seisovalle kyrvälleen. Vaimo piti ensin kättä paikoillaan, mutta alkoi sitten runkata esinahkaa edestakaisin. Mika huokaili, että ihanaa ihanaa ja vei kätensä vaimon rinnoille. Mika puristeli rintoja ja kuulin kuinka molemmat huokailivat. Vaimo irrottautui Mikasta ja sanoi, että nyt meidän täytyy lopettaa ja minä menen mieheni viereen nukkumaan. Hiivin äkkiä sänkyyn ja oletin, että vaimo tulee pian perästä. Kun häntä ei kuulunut, nousin vielä sängystä ja hiippailin taas tähystyspaikalleni. Kun katsoin oven raosta, näin Mikan selin itseeni päin ja edessä oli vaimoni, toinen jalka sängyn päällä ja toinen lattialla pillu levällään. Mika pani siis vaimoani takaa päin täyttä vauhtia. Vaimon pikkuhousut ja sukkahousut oliva lattialla ja toppi laskettu rintojen alle. Vieraamme työnteli innoissaan ja puristeli vapaana heiluvia rintoja. Touhu jatkui ja jatkui, kunnes Mika ähkäisi ja laukesi vaimooni. Vaimo nousi ylös, suuteli Mikaa kiihkeästi ja poimi vaatteensa lattialta. Painelin taas sänkyyni ja pian vaimo tuli perässä. Nukuimme molemmat aamuun asti ja nousimme myöhään aamupalalle. Mikakin ilmestyi pian alas. Kyselin, että miten ilta oli jatkunut ja molemmat vastailivat, että hetken katseltiin teeveetä ja mentiin nukkumaan. Pahoittelin, että olin nukahtanut ennemmin. Mika sanoi, että ei mitään, väsyksissä oltiin kaikki.

3

8586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella toden tuntuinen tarina. Tykkäsin.

    • Anonyymi

      Teillä on Maailman vanhinta ammattia harrastava vaimo!

      Eroa jos et halua että hän jatkaa .

      Ja ystävänne on oikea pervo!

      Ahdistelija

    • Anonyymi

      Ihan kiva kirjoitus, mutta pieni jäsentely olisi tehnyt luettavamman.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe