Paperimiesten turha pullistella rahoillaan

Anonyymi

Paperimiesten on turha pullistella jollain viiden tonnin palkallaan.
Minä olen AMK-opettaja ja tienaan paljon enemmän kuin paperimiehet

Te otte 5000 eur/kk vaan "keskitasoa", tavallisia normoja

Minä olen tämän paikkakunnan palkkakuningas

21

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mitä tuosta, minulla taas on jo ennestään niin paljon rahaa, ettei tarvitse tehdä töitä ollenkaan!

• Anonyymi

Mistäs sinulla tuommoisia summia on?

Saattaisi olla verottajakin kiinnostunut

• Anonyymi
        UUSI

Sama juttu, ja taas tulee lisää. Tarvii osata kiertää nuo perintö hommat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menkääs nyt sossu pummit muualle itkemään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Perintövero. alle 5900. Saa verotta pitää. Jos siirtää jälkikasvuilleen tilan. muita, osakkeet. Muistutan että perintöverokin kuuluu piiriin 5Vuotta puolin ja toisin. Ja kuolinpesän omaisuus kuuluu niille ketä kuolinpesässä on. Ja niistähän suurimmat riidat on tehty. Ja ne selviää vasta perunkirjassa. Hyvä "osasit" muka kiertää. NAURUA!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Perintövero. alle 5900. Saa verotta pitää. Jos siirtää jälkikasvuilleen tilan. muita, osakkeet. Muistutan että perintöverokin kuuluu piiriin 5Vuotta puolin ja toisin. Ja kuolinpesän omaisuus kuuluu niille ketä kuolinpesässä on. Ja niistähän suurimmat riidat on tehty. Ja ne selviää vasta perunkirjassa. Hyvä "osasit" muka kiertää. NAURUA!

Suku on pahin parempi pistää välit poikki ku kitistä muutamasta eurosta

• Anonyymi
      UUSI

Sano suoraan paljonko tienaat,
      ja vain säännölliset tulot lasketaan

• Anonyymi
        UUSI

Meidän äiti tekee kaikkien teidän työpaikat niihh...

• Anonyymi
      UUSI

Hanki elämä.

• Anonyymi
        UUSI

No mikset hanki jo hopi hopi

• Anonyymi
      UUSI