Paperimiesten turha pullistella rahoillaan

Anonyymi

Paperimiesten on turha pullistella jollain viiden tonnin palkallaan.
Minä olen AMK-opettaja ja tienaan paljon enemmän kuin paperimiehet

Te otte 5000 eur/kk vaan "keskitasoa", tavallisia normoja

Minä olen tämän paikkakunnan palkkakuningas

21

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mitä tuosta, minulla taas on jo ennestään niin paljon rahaa, ettei tarvitse tehdä töitä ollenkaan!

• Anonyymi

Mistäs sinulla tuommoisia summia on?

Saattaisi olla verottajakin kiinnostunut

• Anonyymi
        UUSI

Sama juttu, ja taas tulee lisää. Tarvii osata kiertää nuo perintö hommat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menkääs nyt sossu pummit muualle itkemään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Perintövero. alle 5900. Saa verotta pitää. Jos siirtää jälkikasvuilleen tilan. muita, osakkeet. Muistutan että perintöverokin kuuluu piiriin 5Vuotta puolin ja toisin. Ja kuolinpesän omaisuus kuuluu niille ketä kuolinpesässä on. Ja niistähän suurimmat riidat on tehty. Ja ne selviää vasta perunkirjassa. Hyvä "osasit" muka kiertää. NAURUA!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Perintövero. alle 5900. Saa verotta pitää. Jos siirtää jälkikasvuilleen tilan. muita, osakkeet. Muistutan että perintöverokin kuuluu piiriin 5Vuotta puolin ja toisin. Ja kuolinpesän omaisuus kuuluu niille ketä kuolinpesässä on. Ja niistähän suurimmat riidat on tehty. Ja ne selviää vasta perunkirjassa. Hyvä "osasit" muka kiertää. NAURUA!

Suku on pahin parempi pistää välit poikki ku kitistä muutamasta eurosta

• Anonyymi
      UUSI

Sano suoraan paljonko tienaat,
      ja vain säännölliset tulot lasketaan

• Anonyymi
        UUSI

Meidän äiti tekee kaikkien teidän työpaikat niihh...

• Anonyymi
      UUSI

Hanki elämä.

• Anonyymi
        UUSI

No mikset hanki jo hopi hopi

• Anonyymi
      UUSI

Paperin tuotanto vähenee Suomesta ja puutavara menee hakkeeksi voimaloihin, rekka isännillä on paremmat tienistit!🍓🍓

• Anonyymi
        UUSI

Ei muuta ku mainoslehdet jemmaan kun wc papru loppuu 😅🤣

• Anonyymi
      UUSI

SDP:n kannattajat demari paperimiehet kyllä pullistelee palkoilla ja jos pitäs sairaanhoitajien palkkoja korottaa on SDP sitä vastaan. SDP on kiero. AMK opettaja ajoiko demarit sinunkin palkan tuolle tasolle jolla nyt pullistelet? Sairaanhoitajien työ on paljon vaativampaa kuin paperinleikkaajien ja opettajien työ.

• Anonyymi
        UUSI

Sairaanhoitajan homma on kutsumustyö ei sitä pelkän rahan takia tehdä muuten olisi jo palanut käämit alkuunsa

• Anonyymi
        UUSI

No sinun pitää kirjoittaa Nalle Wahlroosille, että korottaa niitä sairaanhoitajien palkkoja.

Ai niin, eihän ne samasta kupista ammenna, käsitätkö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sinun pitää kirjoittaa Nalle Wahlroosille, että korottaa niitä sairaanhoitajien palkkoja.

Ai niin, eihän ne samasta kupista ammenna, käsitätkö?

Osui ja upposi työttömän hermoon kjäh kjäh 😅🤣

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen sellun pilaaja ja määrittelen korvauksen vastapuolen naamavärkin mukaan

• Anonyymi
        UUSI

Ei edes rahasta sulle limarotta

• Anonyymi
      UUSI

Eihän ratkaisevaa ole palkka vaan se onko ollut selkärankaa laittaa 1 000e/kk pörssiin. Mä laitoin melkein 20 vuoden ajan. Rahaa meni 216 000e, mutta sitä oli lopulta 670 000e. No tsägäkin kävi, kun 2021 kevensin salkkua oikein roimasti enkä ollut tässä laskussa mukana kuin 200 000 eurolla.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta jotta saatte vähän naureskella, niin tänä vuonna on salkku keventynyt yli 60 000 eurolla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jotta saatte vähän naureskella, niin tänä vuonna on salkku keventynyt yli 60 000 eurolla.

Teillä urpoilla veny ku takaloosteri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin syyttää nyt viranomaisia siitä että itärajaa ei saada suljettua

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009088673.html Aina löytyy syyllinen muualta Marinin mielestä.
      Maailman menoa
      437
      6097
    2. Erika Vikman avoimena bilettämisestä kameroiden sammuttua: "Itse en olisi selvinnyt..."

Erika Vikman paljastaa, bilettikö vaiko ei yön pikkutunneilla Vain elämää -ohjelman kuvauksissa muiden artistien kanssa. Kuvaukset loppuvat n. klo 24
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      4913
    3. Mitä jos Putin ja Venäjä onkin oikeassa?

Mitä jos Ukrainan länsimielit sittenkin kaltoin kohtelivat itäukrainan venäjänkielistä ja mielistä väestöä kuten esim, Oliver Stonen dokumentti Ukr
      Maailman menoa
      669
      2173
    4. 36-vuotiaalle Marinille laitettu "holhooja" joka vahtii hänen tekemisiään

eli sitä, että nyt ei mennä bilettään ja sekoileen, jotta ei kohuja tulisi kun vaalitkin lähenee. Onhan se jotenkin hupaisaa, että 36-vuotias perheen
      Maailman menoa
      336
      2086
    5. Auttaako mustasukkaiseksi tekeminen?

Mitä sillä saavuttaa tai yrittää saavuttaa?
      Ikävä
      124
      823
    6. En tahdo kuolla Putinin takia, video voi järkyttää herkkiä katsojia

Video voi järkyttää herkkiä katsojia En tahdo kuolla Putinin takia https://youtu.be/v4hQi-gs3AY
      Maailman menoa
      162
      760
    7. Sofian maineella on vaikea löytää uutta lompakkoa

Mutta pakko hänen on yrittää koska työnteko ei maistu. Tänään taas baarikierros josko saisi jonkun satimeen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      742
    8. Mikko Koivun petturuudelle kova hinta

Kaunis Helena saa miljoonia dollareita ja Mikko pojalle nauravat kaikki.. Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      712
    9. Voiko kirjoituksen perusteella rakastua?

Haluaisin tietää mitä mietitte, voiko toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella? Tietämättä toisen ulkonäköä?
      Ikävä
      74
      661
    Aihe