Kattoremontintekijä Kotkan saaristoon

Anonyymi-ap

Saaristoon,ainakin Kotkassa, on vaikea saada kattoremontin tekijää. Osaisiko joku ehdottaa firmaa/ tekijää,joka tekee töitä saarissakin

9

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä siellä pitää tehdä? Jos pellit ja puut joutuu viemään, niin ei ihan heti lähde kukaan viemään, ja jos vie, niin kyyti maksaa. Kaikki se järjestely ja jumalaton vaiva, mistä ei monesti palkita. Kokomusta on.

    • Anonyymi

      Valttikate. Vahva suositus!

      • Anonyymi

        Tuota tosiaan tekevät. Pääsee vanhoista takuuasioista eroon, kun riittävästi tehty sutta ja sekundaa. Tutki vaikka Ölstenin pelti / Vaskisepät.

        Samaa koijaustyyliin toimivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota tosiaan tekevät. Pääsee vanhoista takuuasioista eroon, kun riittävästi tehty sutta ja sekundaa. Tutki vaikka Ölstenin pelti / Vaskisepät.

        Samaa koijaustyyliin toimivat

        otetaan ensin asiakkaalta tuplahinta, tehhään paskaa laatua, remontti menee pieleen, asiakas reklamoi, takuuasioista ei huolehdita

        lyhyestä virsi varoittava


    • Anonyymi

      Onhan saariin tehty kokonaisia kyliäkin, miksi sinne ei saisi kattoremonttia tehtyä? Ihminen on käynyt Kuussakin ajelemassa autolla, niin mikä siinä saaressa niin ihmeellistä on? Kotkalaiset eivät ole ihan terveitä, onko se vesi vai mikä, näin saarelle paluumuuttajana voin sanoa.

    • Anonyymi

      Näin kävi. Kattohuolto saaressa. Sähköt, vesipumppu, pesuri, pinnoitteet piti kuljettaa saareen. Rannasta autoparkista sain vielä sakot, koska asiakas oli estynyt tulemasta hakemaan saaresta pois "kiirettä oli kai pitänyt ja pääsi unohtumaan". Teitä on joka lähtöön. No thanks.

    • Anonyymi

      Hissu ja Tommi saivat Rankkiin pystytettyä Laurin räystäättömät laatikkotalot, niin miksei saisi yhtä kattoremonttia teetettyä jos vain on rahaa?

    • Anonyymi

      Minua yksi pyysi kuljettamaan itseänsä saareen; Olisi pitänyt ostaa vene ja polttoaineet, älyttömiä vaatimuksia. Kyllä asiakkaalla pitäisi olla oma vene ja omat polttoaineet ennen kuin Minä lähtisin vaivautumaan moiseen.

    • Anonyymi

      Kesä ohi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe