Puhelimesta kuvia ulos

Anonyymi-ap

Kysymys

Kuinka saa jos saa, android puhelimen valokuvia tikulle? Semmoinen välijohto on, joka sopii puhelimeen, ja jonka toiseen päähän saa muistitikun. Puhelin kysyy, että sallitaanko yhteys. Sallin. Selaan kuvagalleriaa. Yritän eri tavoin kopioida tai siirtää kuvia tikkuun. Kursori jää pyörimään, eikä kopiointia tapahdu.
Onko joku jotenkin onnistunut?
Mikä niksi minulta on jäänyt huomaamatta?

14

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeilepa lukea se puhelimen käyttöohje

• Anonyymi

Eikö siihen tarvita tietokonetta väliin?

• Anonyymi

Google kuvat pilven kauttahan ne saa..

• Anonyymi

Pilvipalvelut ovat todella epäluotettava ratkaisu. Älä koskaan tallenna mitään henkilökohtaista, taikka sellaista jota ei ole vara hävittää. Tuostahan on lukuisia esimerkkejä ja varoituksia.

• Anonyymi

Itse askartelin hieman samantapaisessa asiassa älypuhelimen kanssa.
      Eli ajattelin lähettaa sillä sähköpostia, johon laitan liitteeksi ottamani kuvan puhelimen valokuvagalleriasta. Sepä ei tuntunut onnistuvan niinvain. Mutta löytyi sellainen ratkaisu, että kuvan sai galleriasta puhelimen muistikortille. Ja kas'kummaa, sieltä sen sai liitettyä sähköpostiin.
      Niin, tuohon aloittajan kysymykseen, näinhän kuvat kyllä saa tietokoneellekin, kun siirtää muistikortin puhelimesta tietokoneen muistikortinlukijaan. Ja edelleen, koneeltahan kuvat taas tikullekin, jos niin haluaa.

• Anonyymi

Ei niitä pidä lähettää sähköpostilla.. ja pilven kautta saa siirrettyä ilman vanhanaikaisia piuhoja ja kortteja..

• Itse käytän tiedostoselaimena "Filemanager "-sovellusta. Se on selkeä ja yksinkertainen sovellus tiedostojen hallintaan.

Varmista että "USB-otg" asetus on kytketty päälle.
      Se löytyy puhelimen hallintapaneelusta tai asetuksista.

Kytke tikku puhelimeen kiinni.
      Jos puhelin kysyy, että sallitaanko tikun käyttö, niin salli se.

Avaa tiedostonhallinta sovellus.

Selaa kansioon, missä kuvat ovat.

Valitse kuvat, jotka hamuat kopioida tikulle. Tämä tapahtuu yleensä valitsemalla yksi kuva pitämällä sormea tiedoston päällä, jolloin tulee valintaruudut tiedostojen päälle.

Valitse haluamasi kuvat täppäämällä ne.

Valitse sitten kohta "kopioi".

Mene sitten kohtaan joka on yleensä muistitikun nimi tai USB memory tms ja avaa tikun näkymä auki.

Sitten valitse liitä, jolloin sovellus kopioi kuvat tikulle.

• Anonyymi

Perus androidin ongelmia, mikään ei toimi kuten pitäisi.

• Anonyymi

Vaappu ... Se valehtelee aina ja mistään mitään se ei tiedä!

• Anonyymi

Se on OTG kaapeli mitä kysyt.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallis se on kun kuvat liikkuu pilven kautta ilmaiseksi..

Pilvessä näkee kaikkea hassua....

• Anonyymi

AIRDROID tai AIRMORE.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      136
      7177
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      4981
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      67
      4346
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3483
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2291
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1779
    7. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1599
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      23
      1575
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1485
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1448
    Aihe