Moro tuli tossa 7 viikkoo sit pisteltyä sivaria vastaa satasta viidenkympin alueella nii mietin täs et voiko viä tulla seurauksia. poliisi ei pysäyttäny tai mitää mut kamerathan niis on ja korttiha o viä tallesa tosijaa. Ei oo tullu kutsua asemalle tai suomi.fi mittää et mikä ois semmone turvalline ajanjakso jollon ei enää seuraksia tuu
Sakot vai ei
5
142
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuo suomeksi, että ajoit ylinopeutta siivili-poliisia vastaan ja tietääksesi sitten tapahtui jotain, jota et kykene suomeksi kertomaan. Mutta sanot, että ajokorttisi olisi jo viety?? Kyllähän tuosta seuraamuksia tulee, jos ymmärsin kertomuksesi oikein. Se on hyvin vaikeasti tulkittavissa.
- Anonyymi
Joo sivaria vastaan tuli ajettua. Sori paskasta tekstistä. Kortti on tallella vielä koska sivari ei kääntyny perään. Tapahtumasta aikaa siis 7 viikkoo nii mietin että tuleekoha enää mitää seuraamuksia ku ei oo tähän mennes tullu mitää viä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sivaria vastaan tuli ajettua. Sori paskasta tekstistä. Kortti on tallella vielä koska sivari ei kääntyny perään. Tapahtumasta aikaa siis 7 viikkoo nii mietin että tuleekoha enää mitää seuraamuksia ku ei oo tähän mennes tullu mitää viä
Ei tule mitään. Nopean ajosi takia havaitsia väärin joten voit jatkaa liikenteen vaarantamista ilman seurauksia. Poliisi olisi toiminut tilanteessa.
Valvontaa on niin vähän nykyisin eikä resursseja että on hyvin suuri epäonni jos poliisi sattuu kohdalle kaahatessasi.
Varmaankin on ollut hyvä syy miksi alueella ei saa ajaa satasta. Ovatko lapset kenties vaarassa ja muutkin tienkäyttäjät? No, sama se.
Sinulla oli kiire ja asenne kohdallaan. Jatka samaan malliin niin ehdit enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule mitään. Nopean ajosi takia havaitsia väärin joten voit jatkaa liikenteen vaarantamista ilman seurauksia. Poliisi olisi toiminut tilanteessa.
Valvontaa on niin vähän nykyisin eikä resursseja että on hyvin suuri epäonni jos poliisi sattuu kohdalle kaahatessasi.
Varmaankin on ollut hyvä syy miksi alueella ei saa ajaa satasta. Ovatko lapset kenties vaarassa ja muutkin tienkäyttäjät? No, sama se.
Sinulla oli kiire ja asenne kohdallaan. Jatka samaan malliin niin ehdit enemmän.havaitsit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla oli kiire ja asenne kohdallaan. Jatka samaan malliin niin ehdit enemmän.Joo ne ois kyl varmana puuttunu paikan päällä. Tie jossa tapahtuma kävi oli suora asfalttitienpätkä. 50 rajoitus ihan turha kyseisellä kohdalla sillä taloja tai muutakaan asutusta ei suoralla ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661154Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991147Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2081146Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125850Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755