miten teillä miehen pennut, tulevatko he teille kakkua syömään vai miten juhlitte?
ne tulee aina eikä tuo mitäänmukanaan koskaan. Mies on surullinen kun joutuu makseleen heidän syömisensä ja asiansa. Ei kyl ole sanonu, mutta näkee selvästi että miettii sitä.
No äitienpäivänä en ei onneksi tule, olisihan se kiva kun tulisvat mua äitipuoltaan onnittelemaan, mutta en ole vaatinu kun se on minust aok, jos ei olisi, niin vatisin kyllä.Meillä a
Kohta on isänpäivä
22
781
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän miehelle riitä se että tulevat ja muistavat , sitten on niinkin että tottakai isä maksaa omien tekeleittensä asioita niin kauan kun he ovat aikuisia ja makselevat itse.
Ja miksi muka tulisivat äitien päivänä sinua muistamaan. Ei kai heiltä voi vaatia että muistaisivat äitien päivänä vierasta ihmistä, kun jokaisella lapsella on oma äiti jota muistetaan .
Niin että ihmeellistä jauhamista selvästä asiasta- Anonyymi
Tuo onkin yhden palstaterroristin trolli, muuta huono sellainen.
- Anonyymi
Vuonna 1964 löysin itseni Suomen köyhimmän kunnan rappusilta,olin jätetty lapsi
kunnanelätiksi,vailla isää ja äitiä. Huutokaupattiin kunnanpuolesta Torppari perheeseen 11 lapseksi/kunta maksoi 12mk/kk lapsilisät .Kotitöitä riiti melkein jokaiseen kellon-aikaan vuorokaudesta,koulua käytiin kyläkoulun Kansa ja Kansalaiskoulu. Ei ollu Isäinpäivää ei Äitienpäivää,mutta "Itsenäisyydenpäivä"oli.
Huoltajat juhlivat sitä suuresti,varmaankin ajattelivat jo tulevia vaaleja.
En ole koskaan viettänyt nuoruudessani ,Äitien päivää.Vanhetessani olen kyllä
omien lapsieni kanssa,"Isänmaavoitoisesti"-70 luvun alussa viettänyt Isäinpäivää.
Maataloutöitä olen kyllä saanut tehdä/elättääkseni itseni.Kakkuja kyllä olen nyt vanhetessa saanut syödä,omien jälkipolvien kanssa.Viettää ISÄN/ÄITI päivää on minulle vieras!- Anonyymi
Isäinpäivä on vasta alkanut Suomessa -70 luvulla.
Sun juttus on jostain Aatamin ajoilta sodan jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun juttus on jostain Aatamin ajoilta sodan jälkeen.60 vuoden takainen tarina se ihminen on jo ikäloppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun juttus on jostain Aatamin ajoilta sodan jälkeen.Mun mihen lapset on syntyneet vasta 2000 et isänpäivää hekin viettää, mutta toivottavasti ei meillä. Riittää kun omani tulee äitienpäivänä. Ei tarvi pitää toisen kakaroista, en oo kyl nähnykkää niitä, kun se mutsi ei haluu että olen niille äitipuoli, kun laitan aina viestii sille miten lapsia pitää komentaa ja kasvattaa.
Olen äitipuoli ja haluisin kasvattaa mutta miehen eksä ei tykkää että opetan häntä hoitamaan lapsia. Mä en miehestä luovu, ei tarvi tulla tänne ja se eukkokin on ihan hankala, aina haukkuu mua ja nimittelee. Sillä ei ole siihen varaa mulla on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mihen lapset on syntyneet vasta 2000 et isänpäivää hekin viettää, mutta toivottavasti ei meillä. Riittää kun omani tulee äitienpäivänä. Ei tarvi pitää toisen kakaroista, en oo kyl nähnykkää niitä, kun se mutsi ei haluu että olen niille äitipuoli, kun laitan aina viestii sille miten lapsia pitää komentaa ja kasvattaa.
Olen äitipuoli ja haluisin kasvattaa mutta miehen eksä ei tykkää että opetan häntä hoitamaan lapsia. Mä en miehestä luovu, ei tarvi tulla tänne ja se eukkokin on ihan hankala, aina haukkuu mua ja nimittelee. Sillä ei ole siihen varaa mulla on.Mikä sinä olet opettamaan jotain vierasta äitiä , jokainen kasvattaa lapsensa ihan Ollila metodeiltaan . Joten sehän on hänen ja lasten isän välinen asia johon sulla ei ole osaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun juttus on jostain Aatamin ajoilta sodan jälkeen.Vanhuksen jutut on elettyä elämää josta sinä räkänokka et tiiä mitään mutta ota opikses ja kuuntele ja mene omiin juuriis tai siipiis,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mihen lapset on syntyneet vasta 2000 et isänpäivää hekin viettää, mutta toivottavasti ei meillä. Riittää kun omani tulee äitienpäivänä. Ei tarvi pitää toisen kakaroista, en oo kyl nähnykkää niitä, kun se mutsi ei haluu että olen niille äitipuoli, kun laitan aina viestii sille miten lapsia pitää komentaa ja kasvattaa.
Olen äitipuoli ja haluisin kasvattaa mutta miehen eksä ei tykkää että opetan häntä hoitamaan lapsia. Mä en miehestä luovu, ei tarvi tulla tänne ja se eukkokin on ihan hankala, aina haukkuu mua ja nimittelee. Sillä ei ole siihen varaa mulla on.2000 syntyneet ovat aikuisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuksen jutut on elettyä elämää josta sinä räkänokka et tiiä mitään mutta ota opikses ja kuuntele ja mene omiin juuriis tai siipiis,
Tuo kääkkä joutaa jo vanhainkotiin.
- Anonyymi
Suksi suolle mies surulinen kun lapset tulee häntä tervehtii.Miksi pitää jotain tuoda? Sinä teet asiasta miehesi suruliseksi.Eivät Lapset. Sinä et ole lasten äiti,eikä sinusta tule. Ei ole mitän sytä äitienpäivänä tulla sinua tervehtimään.Et ole äiti.Et mitään sukua lapsille.
- Anonyymi
Ihan niin, egoismi on ainut mitä tuossa aloituksessa näkyy.
Kunhan mies älyäisi lähteä , sillä tämä ihminen tulee myrkyttämään hänen ja lasten välit, kaikenlaisilla selityksillä omata hyvyydestä , ja on mustasukkainen lapsille kun he ehkä haluavat tavata oman isänsä . Tuollainen asenne ei yhdistä kahta ihmistä. Ainoastaan rikkoo sen vähän mitä on, nämä egoistiset ihmiset ovat pilanneet usein ihan. Itse oman elämänsä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin, egoismi on ainut mitä tuossa aloituksessa näkyy.
Kunhan mies älyäisi lähteä , sillä tämä ihminen tulee myrkyttämään hänen ja lasten välit, kaikenlaisilla selityksillä omata hyvyydestä , ja on mustasukkainen lapsille kun he ehkä haluavat tavata oman isänsä . Tuollainen asenne ei yhdistä kahta ihmistä. Ainoastaan rikkoo sen vähän mitä on, nämä egoistiset ihmiset ovat pilanneet usein ihan. Itse oman elämänsäOnneksi tuo trollin tarina ei ole totta.
- Anonyymi
Meidän miehen lapset tulee aina myhään illalla, jotta voimme rauhassa viettää isän päivää meidänperheen kanssa. Toivomme et tulis vast viikolla. mutta eivät tule.
On vähän outoja kun ei ota huomioon meidän elämää. Minä halusin sitten vaikka rääpiäisiin heidät, mutta en pääjuhlaan.
Minäkään en pääse koulu päättäjäisiin kun en ole äiti vaan äitipuoli, mulle ei oel paikkaa. Minusta ex iti voisi jättää tulematta ja antaa paikan mulle, me ollaan kuitenkin kokonainen perhe. Mutta rasittava akka, aina haukkumassa mua, minä en koskaan, puhun aina kunnioittavasti kaikista. Häirikkö mikä on niin eihän sille mitään voi, hyvä käytös ei ole periytyvää.- Anonyymi
Etkö pääse edes omien lastesi päätösjuhlaan , vai meneekö sinne sun exäsi muija. Hahaa, buhahaaa trolli.
- Anonyymi
Minun naiseni lapset tulee aina myöhään illalla, jotta voimme rauhassa viettää äitienpäivää kaikkien kanssa. Toivomme et tulisivat aikaisemmin . mutta eivät tule.
On vähän kiiruisia , kun ottaa huomioon heidän elämänsä. Minä halusin sitten vaikka heidät,tänne pääjuhlaan .
Minäkään en pääse oman äitini juhlaan kun en ole heidän oikea lapsi vaan adoptiolapsi , mulle ei ole paikkaa. Minusta muutkin voisi jättää tulematta ja antaa paikan mulle, me ollaan kuitenkin kokonainen perhe. Mutta rasittava akka tuo äitini , aina haukkumassa mua, minä en koskaan, puhun aina kunnioittavasti kaikista. Häirikkö mikä on niin eihän sille mitään voi, hyvä käytös ei ole periytyvää.
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423