Kohta on isänpäivä

Anonyymi-ap

miten teillä miehen pennut, tulevatko he teille kakkua syömään vai miten juhlitte?
ne tulee aina eikä tuo mitäänmukanaan koskaan. Mies on surullinen kun joutuu makseleen heidän syömisensä ja asiansa. Ei kyl ole sanonu, mutta näkee selvästi että miettii sitä.
No äitienpäivänä en ei onneksi tule, olisihan se kiva kun tulisvat mua äitipuoltaan onnittelemaan, mutta en ole vaatinu kun se on minust aok, jos ei olisi, niin vatisin kyllä.Meillä a

22

725

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Eiköhän miehelle riitä se että tulevat ja muistavat , sitten on niinkin että tottakai isä maksaa omien tekeleittensä asioita niin kauan kun he ovat aikuisia ja makselevat itse.
      Ja miksi muka tulisivat äitien päivänä sinua muistamaan. Ei kai heiltä voi vaatia että muistaisivat äitien päivänä vierasta ihmistä, kun jokaisella lapsella on oma äiti jota muistetaan .
      Niin että ihmeellistä jauhamista selvästä asiasta

      • Anonyymi

        Tuo onkin yhden palstaterroristin trolli, muuta huono sellainen.


    • Anonyymi

      Vuonna 1964 löysin itseni Suomen köyhimmän kunnan rappusilta,olin jätetty lapsi
      kunnanelätiksi,vailla isää ja äitiä. Huutokaupattiin kunnanpuolesta Torppari perheeseen 11 lapseksi/kunta maksoi 12mk/kk lapsilisät .Kotitöitä riiti melkein jokaiseen kellon-aikaan vuorokaudesta,koulua käytiin kyläkoulun Kansa ja Kansalaiskoulu. Ei ollu Isäinpäivää ei Äitienpäivää,mutta "Itsenäisyydenpäivä"oli.
      Huoltajat juhlivat sitä suuresti,varmaankin ajattelivat jo tulevia vaaleja.
      En ole koskaan viettänyt nuoruudessani ,Äitien päivää.Vanhetessani olen kyllä
      omien lapsieni kanssa,"Isänmaavoitoisesti"-70 luvun alussa viettänyt Isäinpäivää.
      Maataloutöitä olen kyllä saanut tehdä/elättääkseni itseni.Kakkuja kyllä olen nyt vanhetessa saanut syödä,omien jälkipolvien kanssa.Viettää ISÄN/ÄITI päivää on minulle vieras!

      • Anonyymi

        Isäinpäivä on vasta alkanut Suomessa -70 luvulla.
        Sun juttus on jostain Aatamin ajoilta sodan jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäinpäivä on vasta alkanut Suomessa -70 luvulla.
        Sun juttus on jostain Aatamin ajoilta sodan jälkeen.

        60 vuoden takainen tarina se ihminen on jo ikäloppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäinpäivä on vasta alkanut Suomessa -70 luvulla.
        Sun juttus on jostain Aatamin ajoilta sodan jälkeen.

        Mun mihen lapset on syntyneet vasta 2000 et isänpäivää hekin viettää, mutta toivottavasti ei meillä. Riittää kun omani tulee äitienpäivänä. Ei tarvi pitää toisen kakaroista, en oo kyl nähnykkää niitä, kun se mutsi ei haluu että olen niille äitipuoli, kun laitan aina viestii sille miten lapsia pitää komentaa ja kasvattaa.
        Olen äitipuoli ja haluisin kasvattaa mutta miehen eksä ei tykkää että opetan häntä hoitamaan lapsia. Mä en miehestä luovu, ei tarvi tulla tänne ja se eukkokin on ihan hankala, aina haukkuu mua ja nimittelee. Sillä ei ole siihen varaa mulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mihen lapset on syntyneet vasta 2000 et isänpäivää hekin viettää, mutta toivottavasti ei meillä. Riittää kun omani tulee äitienpäivänä. Ei tarvi pitää toisen kakaroista, en oo kyl nähnykkää niitä, kun se mutsi ei haluu että olen niille äitipuoli, kun laitan aina viestii sille miten lapsia pitää komentaa ja kasvattaa.
        Olen äitipuoli ja haluisin kasvattaa mutta miehen eksä ei tykkää että opetan häntä hoitamaan lapsia. Mä en miehestä luovu, ei tarvi tulla tänne ja se eukkokin on ihan hankala, aina haukkuu mua ja nimittelee. Sillä ei ole siihen varaa mulla on.

        Mikä sinä olet opettamaan jotain vierasta äitiä , jokainen kasvattaa lapsensa ihan Ollila metodeiltaan . Joten sehän on hänen ja lasten isän välinen asia johon sulla ei ole osaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäinpäivä on vasta alkanut Suomessa -70 luvulla.
        Sun juttus on jostain Aatamin ajoilta sodan jälkeen.

        Vanhuksen jutut on elettyä elämää josta sinä räkänokka et tiiä mitään mutta ota opikses ja kuuntele ja mene omiin juuriis tai siipiis,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mihen lapset on syntyneet vasta 2000 et isänpäivää hekin viettää, mutta toivottavasti ei meillä. Riittää kun omani tulee äitienpäivänä. Ei tarvi pitää toisen kakaroista, en oo kyl nähnykkää niitä, kun se mutsi ei haluu että olen niille äitipuoli, kun laitan aina viestii sille miten lapsia pitää komentaa ja kasvattaa.
        Olen äitipuoli ja haluisin kasvattaa mutta miehen eksä ei tykkää että opetan häntä hoitamaan lapsia. Mä en miehestä luovu, ei tarvi tulla tänne ja se eukkokin on ihan hankala, aina haukkuu mua ja nimittelee. Sillä ei ole siihen varaa mulla on.

        2000 syntyneet ovat aikuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhuksen jutut on elettyä elämää josta sinä räkänokka et tiiä mitään mutta ota opikses ja kuuntele ja mene omiin juuriis tai siipiis,

        Tuo kääkkä joutaa jo vanhainkotiin.


    • Anonyymi

      Suksi suolle mies surulinen kun lapset tulee häntä tervehtii.Miksi pitää jotain tuoda? Sinä teet asiasta miehesi suruliseksi.Eivät Lapset. Sinä et ole lasten äiti,eikä sinusta tule. Ei ole mitän sytä äitienpäivänä tulla sinua tervehtimään.Et ole äiti.Et mitään sukua lapsille.

      • Anonyymi

        Ihan niin, egoismi on ainut mitä tuossa aloituksessa näkyy.
        Kunhan mies älyäisi lähteä , sillä tämä ihminen tulee myrkyttämään hänen ja lasten välit, kaikenlaisilla selityksillä omata hyvyydestä , ja on mustasukkainen lapsille kun he ehkä haluavat tavata oman isänsä . Tuollainen asenne ei yhdistä kahta ihmistä. Ainoastaan rikkoo sen vähän mitä on, nämä egoistiset ihmiset ovat pilanneet usein ihan. Itse oman elämänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin, egoismi on ainut mitä tuossa aloituksessa näkyy.
        Kunhan mies älyäisi lähteä , sillä tämä ihminen tulee myrkyttämään hänen ja lasten välit, kaikenlaisilla selityksillä omata hyvyydestä , ja on mustasukkainen lapsille kun he ehkä haluavat tavata oman isänsä . Tuollainen asenne ei yhdistä kahta ihmistä. Ainoastaan rikkoo sen vähän mitä on, nämä egoistiset ihmiset ovat pilanneet usein ihan. Itse oman elämänsä

        Onneksi tuo trollin tarina ei ole totta.


    • Anonyymi

      Meidän miehen lapset tulee aina myhään illalla, jotta voimme rauhassa viettää isän päivää meidänperheen kanssa. Toivomme et tulis vast viikolla. mutta eivät tule.
      On vähän outoja kun ei ota huomioon meidän elämää. Minä halusin sitten vaikka rääpiäisiin heidät, mutta en pääjuhlaan.
      Minäkään en pääse koulu päättäjäisiin kun en ole äiti vaan äitipuoli, mulle ei oel paikkaa. Minusta ex iti voisi jättää tulematta ja antaa paikan mulle, me ollaan kuitenkin kokonainen perhe. Mutta rasittava akka, aina haukkumassa mua, minä en koskaan, puhun aina kunnioittavasti kaikista. Häirikkö mikä on niin eihän sille mitään voi, hyvä käytös ei ole periytyvää.

      • Anonyymi

        Etkö pääse edes omien lastesi päätösjuhlaan , vai meneekö sinne sun exäsi muija. Hahaa, buhahaaa trolli.


      • Anonyymi

        Minun naiseni lapset tulee aina myöhään illalla, jotta voimme rauhassa viettää äitienpäivää kaikkien kanssa. Toivomme et tulisivat aikaisemmin . mutta eivät tule.
        On vähän kiiruisia , kun ottaa huomioon heidän elämänsä. Minä halusin sitten vaikka heidät,tänne pääjuhlaan .
        Minäkään en pääse oman äitini juhlaan kun en ole heidän oikea lapsi vaan adoptiolapsi , mulle ei ole paikkaa. Minusta muutkin voisi jättää tulematta ja antaa paikan mulle, me ollaan kuitenkin kokonainen perhe. Mutta rasittava akka tuo äitini , aina haukkumassa mua, minä en koskaan, puhun aina kunnioittavasti kaikista. Häirikkö mikä on niin eihän sille mitään voi, hyvä käytös ei ole periytyvää.


    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe