Mikä järki että taustavalo sammuu jo 5s kuluttua, todella ärsyttävää. Jos pitää koko ajan latauksessa niin kestää 5min, sitten ei riitä näppäimistön koskettaminen vaan pitää painaa jotain näppäintä että valot syttyy. Jos olisi liikkeessä esillä niin harva varmaan ostaisi. Kiukkuiset ihmiset pyytäneet Logitechilta vuosia että saisi ajan säädettäväksi tai pysymään koko ajan päällä, mutta eivät ole vaivautuneet korjaamaan.
Toinen kummallinen asia Gigantissa ja Powerissa, tarjoustuotettakaan ei ole luvassa liikkeeseen tarjousaikana jos loppu. Kun klikkaa varaa ja nouda, sitten voi saada muutamassa päivässä, mutta joutuu myös maksamaan etukäteen. Kaikkia pitäisi voida kokeille ennen ostoa, siksi monet ostaa liikkeestä eikä tilaa netistä.
On muuten hyvän tuntuinen, mutta valo näkyy turhan paljon näppäinten alta. Ovat myös jättäneet pois että äänen taso näkyisi näytöllä kun säätää, mutta onneksi siihen löytyy ilmainen ohjelma. 10 ja 11 taitaa säädä windowsin omista asetuksista näkymään. Mieluummin olisin ostanutkin johdollisen taustavalolla, mutta niitä ei näytä saavan pohjoismaisilla näppäimillä enää kunnollisia, vain pelinäppäimistöjä värivaloilla ja korkeilla/mekaanisilla näppäimillä.
Logitech MX näppäimistö
54
630
Vastaukset
- Anonyymi
Insinöörit ja ohjelmoijat ei tunnu useinkaan käyttävän itse laitteita mitä suunnittelevat, tuskin kukaan haluaa valon sammuvan 5s kuluttua viimeisestä näppäilystä.
- Anonyymi
Onko normaalia että windows rikkoo koko koneen ?
- Anonyymi
Windows on yhtä helvettiä
No. huomaan yhtäkkiä että selain joka ikininen kerta ensin tilttaa jotenkin ja sitten kaatuu, kun olen ollut netissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows on yhtä helvettiä
No. huomaan yhtäkkiä että selain joka ikininen kerta ensin tilttaa jotenkin ja sitten kaatuu, kun olen ollut netissäMiten se on mahdollista kun varmaan 10 vuotta olet kertonut käyttäväsi linuxia? Silti joka päivä asennat linuxin uudelleen, eikä linux toimi?
- Anonyymi
Kokeile laittaa musta teippi valosensorin päälle. jos toimii vetäse mustalla tussilla, siistimpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile laittaa musta teippi valosensorin päälle. jos toimii vetäse mustalla tussilla, siistimpi.
Ei se valosensorista ole kiinni vaan suunniteltu virransäästö, kun on usb-johto kiinni, kestää 5 min. Eipä tuo mitään haittaa vaikka johto onkin kiinni aina, harvoin lataa silti.
- Anonyymi
Kai se syttyy kun koskettaa
- Anonyymi
Olisko ajateltu liikaa akun kestoa? Hyvä että asia tuli ilmi. Ite ostamassa näppäimistöä. En valitse tuota.
- Anonyymi
Koko ajan kiinni usb-johdolla niin on siedettävä, mutta eihän siinä järkeä ole kun langaton pitäisi olla. Suuri osa ottaisikin mieluummin langallisen eikä akut ja laturi nostaisi turhaan hintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko ajan kiinni usb-johdolla niin on siedettävä, mutta eihän siinä järkeä ole kun langaton pitäisi olla. Suuri osa ottaisikin mieluummin langallisen eikä akut ja laturi nostaisi turhaan hintaa.
Mitäs heitit vanhan pois, olis ollu johto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs heitit vanhan pois, olis ollu johto
Ei pelkällä johdolla mitään tee kun kirjaimet kului pois ja hajotin yhden näppäimenkin.
- Anonyymi
Avaa verhot niin alkaa näkyä qwerty paremmin:)
- Anonyymi
Windows on käyttökelvoton.
M$:n virusimurilla ei enää uskalla selata - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows on käyttökelvoton.
M$:n virusimurilla ei enää uskalla selataYhdyn edelliseen!
- Anonyymi
Itellä tuo MX ja en käytä taustavaloa ollenkaa, ihan turha, kestää 5kk yhdellä latauksella.
- Anonyymi
Tarkkana: Windows rikkoo kiintolevysi!
- Anonyymi
Kone takaseinällä, eikä ikkunasta tule paljon valoa kun parveke ja iso puu edessä. Parempi valaistu näppäimistö kuin kirkkaat valot isällä. Kun ikää tulee ei näe enää yhtä hyvin vaikkei normaalisti laseja tarvitsekaan. Laseja ei viitsisi käyttää koskaan mutta pikkutekstille etenkin hämärässä pakko.
- Anonyymi
Mulla kai syttyy valot kun laittaa vaan käden lähelle näppäimistöä, ei tarvi painaa. Ja kun kirjoittaa niin valot pysyy päällä koko ajan. Volumesäätökin näkyy näytöllä. Ihan kiva tämä minusta on. Akku kestää useamman viikon. No olen kyllä toisaalta insinööri ja ohjelmoijakin kaiken lisäksi, jos se jotain vaikuttaa. Vaikka eipä siinä, kai se olisi hyvä olla jotain säätöjäkin, että saisi paremmin sovitettua mieleisekseen. En siitä ole mitenkään eri mieltä, mutta ei tätä nyt minun mielestä ihan paskaksikaan kannata leimata.
- Anonyymi
Windows hajoittaa DVD - asemia
Mikä mättää kun päivittää Win 11, niin DVD asema hajoaa?. - Anonyymi
Ihan ok kun pitää johdon kiinni, rasittavaa jos taustavalo sammuu 5s välein, monessakin hommassa tulee taukoja ettei näppäile mitään. Sen puoleen ei haittaa kun johdollisen halusinkin, ei ole tarvetta langattomalle. Eikä valo aina syty kun vie käden lähelle, en jaksa ainakaan odottaa vaan klikkaan alt-näppäintä.
Ei se lataa kuin joskus harvoin vaikka johto kiinni, ettei siitä haittaa ole. Vielä parempi kun valo ei näkyisi ollenkaan näppäinten alta, milli pari lisää reunuksiin olisi hyvä. Voin kyllä suositella kun ei suomalaisilla näppäimillä parempaakaan löydy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows hajoittaa DVD - asemia
Mikä mättää kun päivittää Win 11, niin DVD asema hajoaa?.Trollilla on vanha kone, ei uusissa edes ole DVD-asemaa, eikä vanhat koneet tue Win11. Seiska tosin onkin paras.
- Anonyymi
Johto kiinni ei sytykään ennen kuin painaa jotain näppäintä, mutta ei ilman johtoakaan heti syty kun vie käden lähelle.
- Anonyymi
Taustavalaistuksen voimakkuutta voi säätää himmeämmällekin. Itse pidän himmeimmällä asetuksella. Ja ne valot syttyy, kun vie käden näppiksen päälle. En minä ainakaan sitä näppistä katsomisen ilosta katso, vaan korkeintaan käytellessä, jos en muista missä kohtaa joku näppäin on.
Miinusta annan siitä, että on vähän turhan paljon laiteltu eri merkkejä näppäimiin, kuten kaksi vierekkäistä takakenoa backspacen vieressä, joita vain toinen on toimiva.
Funktionäppäimet saisi oletuksena toimia funktionäppäiminä, eikä "toimintanäppäiminä" tai miksi niitä volumesäätöjä ja vastaavia sanotaan.
Ja missä on pause-näppäin?- Anonyymi
Minulla on toiseksi himmeimmällä.
Merkkejä on turhan paljon koska sopii myös Mac-koneisiin ja sitten vielä eri kielten takia. Ei luulisi nykyaikana olevan vaikeaa tehdä erilaisia joka kielelle ja macille oma. Kiinassa työvoima halpaa ja robotit voi opettaa tekemään mitä vaan, mutta kun halutaan mahdollismman isot voitot.
Sinullahan on sitten erilainen, minulla tuossa 1 keno js heittomerkit eri suuntiin, macille pystyviiva ja heittomerkki.
Pausea en muista käyttäneeni koskaan, playerille ja joillekin muille ohjelmille omia toimintoja eri näppäimissä.
Sen voi valita itse kummat toimii oletuksena, painat vaan Esc-näppäintä muutaman sekunnin. Itse pidän mieluummin äänensäädöt, F-näppäimiä tarvitsee harvoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on toiseksi himmeimmällä.
Merkkejä on turhan paljon koska sopii myös Mac-koneisiin ja sitten vielä eri kielten takia. Ei luulisi nykyaikana olevan vaikeaa tehdä erilaisia joka kielelle ja macille oma. Kiinassa työvoima halpaa ja robotit voi opettaa tekemään mitä vaan, mutta kun halutaan mahdollismman isot voitot.
Sinullahan on sitten erilainen, minulla tuossa 1 keno js heittomerkit eri suuntiin, macille pystyviiva ja heittomerkki.
Pausea en muista käyttäneeni koskaan, playerille ja joillekin muille ohjelmille omia toimintoja eri näppäimissä.
Sen voi valita itse kummat toimii oletuksena, painat vaan Esc-näppäintä muutaman sekunnin. Itse pidän mieluummin äänensäädöt, F-näppäimiä tarvitsee harvoin.Ei minulla vaikuta tuo esc:in painaminen mitenkään. Mutta tein sellaisen havainnon vahingossa, että fn+funktionäppäin toimii kuten alt+funktionäppäin "tavallisissa" näppäimistöissä.
Kait näppikseen käyttöohjekin olisi jota lukemalla viisastuisi. Vaan kun ei jaksa. Käytän esimerkiksi sitä mukana tullutta usb-adapteria, mutta käsittääkseni näppiksen pitäisi tukea bluetoothiakin, jolla saisi naitettua näppäimistön suoraan tietokoneen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla vaikuta tuo esc:in painaminen mitenkään. Mutta tein sellaisen havainnon vahingossa, että fn funktionäppäin toimii kuten alt funktionäppäin "tavallisissa" näppäimistöissä.
Kait näppikseen käyttöohjekin olisi jota lukemalla viisastuisi. Vaan kun ei jaksa. Käytän esimerkiksi sitä mukana tullutta usb-adapteria, mutta käsittääkseni näppiksen pitäisi tukea bluetoothiakin, jolla saisi naitettua näppäimistön suoraan tietokoneen kanssa.Fn ja Esc pitää painaa yhtä aikaa, muistin väärin. Riittää lyhytkin painallus.
- Anonyymi
Pari kertaa on mennyt näppis niin sekaisin, että on pitänyt nyppästä koneesta se usb-adapteri irti ja laittaa takaisin. Sitten kyllä toimii taas hyvin. En tiedä saisko kytkettyä suoraan koneen bluetoothiin, jos vaikka toimisi varmemmin.
- Anonyymi
Varmaankin kone jumittaa muuten vai miten mennyt sekaisin? Yhtä hyvin voi auttaa jos irroitat ulkoisen kovalevyn, ainakin minulla auttanut kun joskus jumittanut.
Hiiren lataus on jostain syystä älyttömän hidas tietokoneen usb-liitännästä, 6 tunnissakaan ei riittänyt virtaa kuin hetkeksi, laturilla latautuu 2 tunnissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin kone jumittaa muuten vai miten mennyt sekaisin? Yhtä hyvin voi auttaa jos irroitat ulkoisen kovalevyn, ainakin minulla auttanut kun joskus jumittanut.
Hiiren lataus on jostain syystä älyttömän hidas tietokoneen usb-liitännästä, 6 tunnissakaan ei riittänyt virtaa kuin hetkeksi, laturilla latautuu 2 tunnissa.Ensin jää merkkejä välistä, ja lopuksi ei mene yksikään näppäimen lyönti perille. Hiiri mikä on omalla usb-adapterilla kiinni toimii normaalisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin jää merkkejä välistä, ja lopuksi ei mene yksikään näppäimen lyönti perille. Hiiri mikä on omalla usb-adapterilla kiinni toimii normaalisti.
Paska puhetta taas koko avaus lähinnä. Ensinnäkin valon saa pysymään pidemmänkin ajan ja vaihka loputtomiin. Toiseksi näppis toimii, vika voi olla Windowsissa joka on 100% kuormituksessa.
Lukisitte sen käyttöohjeen.
RGB näppiksiin on paljon ohjelmia, valmistajien, OS:ien ja vapaita.
Mutta lähes kaikkia näppiksistä pystyy säätään ihan ilman ohjelmia. näppäinyhdistelmällä.
Lisäksi valo syttyy hiireen koskettaessa.
Yleensä valoa säädetään fn+spacebar yhdistelmällä. kirkkautta, aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska puhetta taas koko avaus lähinnä. Ensinnäkin valon saa pysymään pidemmänkin ajan ja vaihka loputtomiin. Toiseksi näppis toimii, vika voi olla Windowsissa joka on 100% kuormituksessa.
Mutta lähes kaikkia näppiksistä pystyy säätään ihan ilman ohjelmia. näppäinyhdistelmällä.
Yleensä valoa säädetään fn spacebar yhdistelmällä. kirkkautta, aikaa.Turhaan mesoat. Koneessa ei edes ole Windowsia. Kaikki toimii muuten ok, mutta häiriön tullessa alkaa ensin uupumaan merkkejä välistä, ja lopuksi ei tapahdu enää mitään. Ei auta virtojen katkaisu näppiksestä, vaan pitää irroittaa usb-palikka ja laittaa se takaisin. Sen jälkeen taas toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin jää merkkejä välistä, ja lopuksi ei mene yksikään näppäimen lyönti perille. Hiiri mikä on omalla usb-adapterilla kiinni toimii normaalisti.
En ole ikinä tuollaisesta ongelmasta kuullut millään näppiksellä, koneessa sen vian on pakko olla, ei saa yhteyttä bluetoothiin tai jotain muuta. Katso näkyykö Tapahtumien valvonnassa jotain. Onko vanha kone, oikea ajuri?
Tarkoitin saman sarjan langatonta MX-hiirtä. Täytyy kokeilla latausta toisesta usb-paikasta, josko tuo hub haittaa kun siinä om bt-vastaanotin samassa. Pitäisi etsiä vaan pitempi johto että yltää koneelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan mesoat. Koneessa ei edes ole Windowsia. Kaikki toimii muuten ok, mutta häiriön tullessa alkaa ensin uupumaan merkkejä välistä, ja lopuksi ei tapahdu enää mitään. Ei auta virtojen katkaisu näppiksestä, vaan pitää irroittaa usb-palikka ja laittaa se takaisin. Sen jälkeen taas toimii.
Windows lagaa aina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä tuollaisesta ongelmasta kuullut millään näppiksellä, koneessa sen vian on pakko olla, ei saa yhteyttä bluetoothiin tai jotain muuta. Katso näkyykö Tapahtumien valvonnassa jotain. Onko vanha kone, oikea ajuri?
Tarkoitin saman sarjan langatonta MX-hiirtä. Täytyy kokeilla latausta toisesta usb-paikasta, josko tuo hub haittaa kun siinä om bt-vastaanotin samassa. Pitäisi etsiä vaan pitempi johto että yltää koneelle."Onko vanha kone, oikea ajuri?"
Ei ole vanha kone. Tammikuussa hommattu. Ajurista ei tietoa.
Pitänee joskus tutustua näppiksen ohjeisiin, josko sen voisi parittaa koneen bluetoothiin. Nyt esim. koneen ollessa unilla näppiksen näpyttely ei sitä herätä, vaan pitää heilutella hiirtä, joka langaton Logitech sekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko vanha kone, oikea ajuri?"
Pitänee joskus tutustua näppiksen ohjeisiin, josko sen voisi parittaa koneen bluetoothiin. Nyt esim. koneen ollessa unilla näppiksen näpyttely ei sitä herätä, vaan pitää heilutella hiirtä, joka langaton Logitech sekin.Omassa ei unitilasta herätys tai laitto toiminut edellisselläkään näppäimistöllä, en ole enää käyttänytkän eikä sitä edes tarvitse SSD-levyillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä valoa säädetään fn spacebar yhdistelmällä. kirkkautta, aikaa.MX ei ole RGB-valoja, eikä valot pysy koko ajan päällä mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko vanha kone, oikea ajuri?"
Pitänee joskus tutustua näppiksen ohjeisiin, josko sen voisi parittaa koneen bluetoothiin. Nyt esim. koneen ollessa unilla näppiksen näpyttely ei sitä herätä, vaan pitää heilutella hiirtä, joka langaton Logitech sekin.Olethan asentanut oikean ohjelmiston? Minulla häiritsee entisen näppäimistön setpoint-ohjelma jos on käynnistyksessä, hidastaa hiukan käynnistystä ja kestää jonkin aikaa ennen kuin pystyy kirjoittamaan salasanan, muutaman kerran ei toiminut ollenkaan. Kun laittaa setpointin pois käynnistyksestä, toimii heti. Parempi jos hiiri ja näppäimstö molemmat MX, toimii samalla ohjelmalla.
- Anonyymi
Volodymyr Zelensky kutsuu Vapusen Kiovaan
Ukrainasta alkaa omat valehtelijat loppua.- Anonyymi
Nyt sieltä on loppu kaikki ja kaikki on kohta loppu.
- Anonyymi
Asusin peliläppärin näppäimistön taustavalo on yhtä hoovettiä. Ei tullut ostaessa edes mieleen, että näppäimistön valo voi vilkkua ja vaihdella väriä. Saako valon pysyväksi ja yksiväriseksi jollakin asetuksella vai pitääkö repiä johto irti?
- Anonyymi
Mene vapunen hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene vapunen hoitoon
En ole vapunen. Esitin vain kysymyksen.
- Anonyymi
Etsi käyttöohjeet netistä ellei mukana tullut.
- Anonyymi
En voi myöskään sietää noita RGB-valoja tai jos valo näkyy selvästi näppäinten alta kuten noissa korkeammissa näppäimissä usein on.
- Anonyymi
Tietoturvaongelma on tässä näppiksessä. Iltojen pimentyessä olen huomannut taustavalon syttyessä, että eniten käytetyt näppäimet ovat himmeämpiä kuin muut. Ne ovat oman salasanani merkit. Salasanaa ei tietenkään muutoin voi tietää, mutta näkee mistä merkeistä se koostuu.
- Anonyymi
Salasanassa ei pidä käyttää yleisimpiä kirjaimia/sanoja ja outoa jos muutenkin käytät salasanaa eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salasanassa ei pidä käyttää yleisimpiä kirjaimia/sanoja ja outoa jos muutenkin käytät salasanaa eniten.
Kirjaimia ja numeroita salasanassa on ja yksi erikoismerkki.
Minulla menee kone minuutin käyttämättä olemisen jälkeen lukkoon, jonka saa auki kirjoittamalla salasanan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjaimia ja numeroita salasanassa on ja yksi erikoismerkki.
Minulla menee kone minuutin käyttämättä olemisen jälkeen lukkoon, jonka saa auki kirjoittamalla salasanan.Muuta hyvä ihminen lukitusasetuksia.
- Anonyymi
Miten tuossa saa toimimaan taaksepäin kenoviivan? On backspace näppäimen vasemmalla puolella, mutta en saa millään toimimaan. Toimii vain keskellä olevat heittomerkit, ei myöskään oikean reunan rinkulat. Ei pitäisi sekoittaa macin näppäimiä windowsiin.
- Anonyymi
Mikä käyttis? Ubuntussa takakeno \ tulee painamalla yhtä aikaa AltGr ja + (nollan 0 oikealla puolella).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä käyttis? Ubuntussa takakeno \ tulee painamalla yhtä aikaa AltGr ja (nollan 0 oikealla puolella).
Windows. Näköjään tulee tässäkin, on pienen ympyrän sisällä kenoviiva näppäimessä. En ole huomannut, aikaisemmissa ollut normaalisti. Kiitti!
Kumma kun muut ympyrän sisällä olevat ei tule millään.
- Anonyymi
Ilmeisesti ohjelmiston viimeisessä päivityksessä muutama kk sitten näppäimistö alkoi vilkuttaa valoja koneen sammuttamisen jälkeen. En ole varma kuinka pian aloittaa, mutta vielä aamullakin vilkuttaa 5-50s välein muutaman sekunnin kerrallaan, joskus saattaa olla pitempikin väli. Ensin vilahtaa yhdistämisvalo, sitten heti perään vilkkuu kaikki näppäimet.
Eikä merkitystä onko usb-johto irti tai kiinni, mutta pakkohan se on olla kiinni kun muuten valo kestää vain 5s. Kun laittaa koneen käyntiin, alkaa usein ladata heti kun tuhlannut akut tyhjäksi. Normaalisti ei lataa koko ajan eikä käynnistyksessä vaikka usb-johto kiinni, vain muutaman päivän välein kun akut tyhjentyneet.
Pitää näköjään sammuttaa virta näppäimistön katkaisijasta ellei halua vilkkuvan.- Anonyymi
Nyt se villkuminen on loppunut, taisi auttaa kun otin ruksin pois asetuksissa Lisää kohdasta, vaikkei heti toiminutkaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031727- 2101547
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58865En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36745Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58735The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5732