Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi suomalaisia ei hoideta "hyvin" kuten laki määrää hoidettavan?

Anonyymi-ap

Miksi minun ja minun kanssani kaikkien, koko suuren laitoksen täydeltä kuolemaa odottavien, kuoleman odotuksen on oltava jokapäiväinen kärsimysnäytelmä?
Olen vanha, kuten kaikki toiset tässä laitoksessa kuolemaa odottelevat. Miten ja mistä syystä tämä maa rankaisee tätä ikäluokkaa, järjestämällä kiduttavan elämänlopun?
Kuinka on, kun on niin, kun ei muistettaisi, että me tämän päivän vanhukset, me olemme sitä sukupolvea, joka uudelleenrakensi sotien jälkeen tämän maan? Että miten, meitä ei kunnioiteta ja miksi meidän hyvä terveydenhoito ei voi toteutua ilman uusia erillisiä lakeja?
Maassamme on olemassa ihmisoikeusjärjestöjä, miksi niistä mikään ei toimi? Miksi kukaan ei puolusta, puolustuskyvyttömiä hyvän hoidontarpeessa olevia kansalaisia?
Miten kansalaiset näkevät tarpeelliseksi järjestää tälle sodan pula-ajasta selvinneelle sukupolvelle huonon terveydenhoidonavulla kidutuskuoletukset? Mitä varten suomalaisten elämänloppu on oltava kärsimystä?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sinun elämäsi on kärsimystä, ei se tarkoita että näin olisi kaikilla.
      Minä olen tyytyväinen, minulla on katto pääni päällä, lämmin ruoka, hoitotoimenpiteet ja lääkitys hoidetaan ammattilaisten puolesta. Ja kyllä, meidän sukupolvemme rakensi tätä maata sotien jälkeen, mutta miedän sukupolvemme on sitä eniten myös tuhonnut, samoin kuin ympäristöä. Emme me ole mitenkän valtaistuimelle nostettu sukupolvi, nykyinen sukupolvi tekeee paljon enemmän hyvää yhteiskunnan hyväksi kuin me.
      Meillä sentään on lakisääteinen vanhustenhoito, näin ei toki ole kaikkialla.
      Kehtaatkin valittaa, olisit kiitollinen.

      • Anonyymi

        Sinulta pitäisi viedä katto pään päältä, jättää ruoatta ja istuttaa kadulle asumaan niin oppisit olemaan!


    • Anonyymi

      No jos kokee hoidon pelkäksi kidutukseksi, niin on hyvä vain ja häipyy laitoksesta. Kyllä aina löytyy joku kiitolllisempi paikan ottaja.
      Tuollaisia valittajia ei kiinnosta hoitaakaan muuta kuin sen, mikä ihan pakko on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe