Tänään 25.9.2022 klo 8:47
Erittäin myyty kevythybridi Toyota Auris piti arvonsa vertailuautoista kaikkein parhaiten.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/d09a83c0-e0a3-4f55-87a4-2c306edd6c72
Toyota säilyttää arvonsa parhaiten viimeisimmänkin tutkimuksen mukaan
66
1002
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kevythybridi vaan täyshybridi.
- Anonyymi
Volkswagen-konsernin autoilla ovat suurimmat arvonalenemat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkswagen-konsernin autoilla ovat suurimmat arvonalenemat.
Ei ollut. Esim. Golf diesel pitää.paremmin hintansa kuin Auris diesel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Esim. Golf diesel pitää.paremmin hintansa kuin Auris diesel.
Hah hah haaaaaaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkswagen-konsernin autoilla ovat suurimmat arvonalenemat.
Diesel, hahahhaaaa
- Anonyymi
Ajokilometreihen verrattuna Auris pitää hintansa huonosti. No, juuri tällaiset tilastot, missä ei huomioida edes ajokilometrejä uppoavat hölmöihin.
- Anonyymi
Älä valehtele.
- Anonyymi
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Panttimaksun tuoma hyvitys pitää harhaa yllä.
Nämä uudemmat vaihto Toyotat ovat todellisia pommeja ja hullut maksaa niistä järjettömiä hintoja.- Anonyymi
Uusimmat Toyotat ovat kaikkein kestävimmät kerrtoo uusin tutkimus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusimmat Toyotat ovat kaikkein kestävimmät kerrtoo uusin tutkimus.
Uudet Toyotat jättävät eniten tielle, ovat kaikista heikoimpia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudet Toyotat jättävät eniten tielle, ovat kaikista heikoimpia.
Uusimmat Toyotat ovat kaikkein kestävimmät
JD Powerin tutkimus: Toyotan laatu on tutkitusti noussut
JD Power: n huippuluokan luotettavuustutkimus. Vastaajia 33.000.
Uusimmat Toyotat ovat kaikkein kestävimmät. Mukana myös autotallissa buunattava Porsche.
Toyota ja Lexus ovat käyttöautojen luotettavimmat automerkit. Lexuksella jo kahdeksas peräkkäinen vuosi olla kärjessä:
https://www.cnet.com/roadshow/news/jd-power-2019-dependability-study-lexus-porsche-toyota/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusimmat Toyotat ovat kaikkein kestävimmät
JD Powerin tutkimus: Toyotan laatu on tutkitusti noussut
JD Power: n huippuluokan luotettavuustutkimus. Vastaajia 33.000.
Uusimmat Toyotat ovat kaikkein kestävimmät. Mukana myös autotallissa buunattava Porsche.
Toyota ja Lexus ovat käyttöautojen luotettavimmat automerkit. Lexuksella jo kahdeksas peräkkäinen vuosi olla kärjessä:
https://www.cnet.com/roadshow/news/jd-power-2019-dependability-study-lexus-porsche-toyota/2015 vm Volkkarilla yleensä puolta enempi ajettu kun Tojolla.. Vaikuttaahan sekin jo hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudet Toyotat jättävät eniten tielle, ovat kaikista heikoimpia.
Viimeisimmän hinaustilaston mukaa Toytia ei tarvitse juurikaan hinata.
"VÄHITEN hinausapua tarvitsevat Toyotat"
https://www.is.fi/autot/art-2000008313115.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2015 vm Volkkarilla yleensä puolta enempi ajettu kun Tojolla.. Vaikuttaahan sekin jo hintaan.
On se katkera paikka. Valheet vain lentelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2015 vm Volkkarilla yleensä puolta enempi ajettu kun Tojolla.. Vaikuttaahan sekin jo hintaan.
Höpsistä. Ehkä korjaamolle on enemmän ajettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2015 vm Volkkarilla yleensä puolta enempi ajettu kun Tojolla.. Vaikuttaahan sekin jo hintaan.
Aurikset ovat taksiautoja ja siksi niillä ajetaan ja on ajettu paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurikset ovat taksiautoja ja siksi niillä ajetaan ja on ajettu paljon.
En koskaan nähnyt yhtään Toyotaa takseina, missähän nämä naurikset ovat taksiajossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusimmat Toyotat ovat kaikkein kestävimmät kerrtoo uusin tutkimus.
Prosentuaalisesti kovin moni Toyota ei ylitä 200 000 kilometriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koskaan nähnyt yhtään Toyotaa takseina, missähän nämä naurikset ovat taksiajossa?
Onhan niitä muutama seassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusimmat Toyotat ovat kaikkein kestävimmät kerrtoo uusin tutkimus.
Mistähän sellainen tutkimus löytyy, hihii!
Auto joka ruostuu nopeasti, kaapelit sulaa, ei käynnisty pakkasilla, ei pysy tiellä, halpaa osaa ja materiaalia jne.... Ajoa ei kestä, mutta ehkä tallissa ja katoksessa seisoessa on ihan ok. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusimmat Toyotat ovat kaikkein kestävimmät
JD Powerin tutkimus: Toyotan laatu on tutkitusti noussut
JD Power: n huippuluokan luotettavuustutkimus. Vastaajia 33.000.
Uusimmat Toyotat ovat kaikkein kestävimmät. Mukana myös autotallissa buunattava Porsche.
Toyota ja Lexus ovat käyttöautojen luotettavimmat automerkit. Lexuksella jo kahdeksas peräkkäinen vuosi olla kärjessä:
https://www.cnet.com/roadshow/news/jd-power-2019-dependability-study-lexus-porsche-toyota/Jokainen löytää mieleisensä listan.
2019 vuodesta löytyy myös todella laaja ja kattava listaus autojen vikojen ja ongelmien määrästä joka on kerätty todellisesta datasta korjaamoilta ja vakuutusyhtiöistä Britanniasta.
Listattu on 36 eri automerkkiä ja Toyota löytyi vasta sijalta 19 ja 2018 vuonna sijalta 20.
Vertailuna Skoda löytyi sijalta 2.
- Anonyymi
Hyvä uutinen meikäläiselle. Autotallissa seisoo vähän ajettu 2017-mallinen Auris täyshybridi.
Lehtijutussa oli paha virhe, sillä Toyota ei ole koskaan tehnyt kevythybridejä.- Anonyymi
Surkeita kevythybridejä tekee eurooppalaiset, etenkin Volkswagen-konserni. Perehdy siihen kuinka surkeita kevythybridit ovat.
- Anonyymi
Pyytää aina voi mutta tyhmä vain sen maksaa. Aurikset ei lopu kesken.
- Anonyymi
Autotalli.comin mukaan voivat loppua, mutta Volkswageneita seisoo autoliikkeiden takapihoilla yli 5000 ritsaa. Ne eivät lopu.
- Anonyymi
En taatusti maksaisi 10 vuotiaasta yli 200 tkm ajetusta Auriksesta pyydettyä 12000 euroa
- Anonyymi
Kaikki muut maksavat koska tietävät kuinka luotettava laadukas ja viaton Toyota on.
- Anonyymi
Mukavaa, että edellä olevat kaikki valheet ovat todistettu valheiksi.
- Anonyymi
Ylhäällä on näköjään todistettu, että kaikki negatiivinen mitä Toyotasta kirjoitetaan on valetta.
- Anonyymi
Volkswagen ja Skoda ovat eniten korjaamoille ajatut autot.
- Anonyymi
Aiemmiltakin vuosilta on paljon tutkimuksia, joissa Toyota säilyttää arvonsa parhaiten ja on luotettavin.
- Anonyymi
Onhan tätä Toyotan menestystä ollut ainakin jo täältä vuodesta 2014 alkaen.
https://www.hs.fi/autot/art-2000002703267.html
- Anonyymi
Toyotat eivät jää seisomaan liikkeisiin vaan niiden kiertonopeus on ilmeisesti kaikista automerkeistä suurin. Siksi niillä on hintaakin.
- Anonyymi
Kyllä melkoisen riskin ottaa jos ostaa yli kaksi vuotiaan volsun josta takuuaika on umpeutunut. Hinausauton palvelut ovat silloin jo enemmän kuin todennäköisiä teknisen vian takia vakuutusyhtiönkin mukaan että kyllä täyskasko on silloin välttämätön. Käyttövirhe on aivan yleinen ongelma volsuissa ja silloin ei diili tule kysymykseen. Millisekunneissa dsg pätkäsee volsun hinurin lavalle viralliseen oljyn kulutusmittaukseen jossa se käyttövirhe voidaan todeta ja maksaja!
- Anonyymi
Prosentit on kivoja, mutta itseä kiinnostaa eniten montako euroa on mennyt taivaan tuuliin tuossa ajassa...
Dacia Dusterin arvo on pudonnut vain 8050 euroa ja esim. Tesla model S yli 90000 euroa :) - Anonyymi
Jos Tesla ei olisi laskenut autojensa hintoja, olisi se ehdottomasti vähiten hintaansa pudottava auto tuosta listasta. Itse ostin pari vuotta sitten pari vuotta vanhan plugarin. Hintataso on pysynyt hyvin vakaana. Samanlaisita pyydetään yhä samoja hintoja. Viime vuotisesta sähköautosta saa nyt paremman hinnan kuin se on maksanut alunperin. Siihen ei polttikset pysty.
- Anonyymi
Suomessa sähköautot ovat säilyttäneet arvonsa parhaiten tai jopa arvo on noussut.
Autoliikkeet ostanat sähköautoja uusille asiakkaille koorkeampaan hintaan kuin mitä asiakas on niistä maksanut. Tuki sähköautoille oli 6000 € parhaimmillaan.
Joten hinta nousee koska kysyntää on enemmän kuin tehtaat pystyy tekemään.
Eikä Toyota saa sähköautoa markkinoille. Kertoo se Toyotan laadusta aika paljon.- Anonyymi
Hetkelliset tapahtumat eivät heilauta ketään, mutta Toytien arvo on ollut korkea viimeiset 30 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkelliset tapahtumat eivät heilauta ketään, mutta Toytien arvo on ollut korkea viimeiset 30 vuotta.
Joo, niin korkea että vain miljardöörit ostavat tojoja tallinsa täyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkelliset tapahtumat eivät heilauta ketään, mutta Toytien arvo on ollut korkea viimeiset 30 vuotta.
Menneet vuodet eivät ole mikään tae tulevasta menestyksestä. Toyota on jämähtänyt toistamaan neljännesvuosisata sitten tehtyä hybridi oivalllusta. Muut ovat jo mennet ohi. Hybridit ovat jo niin eilisen juttuja,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menneet vuodet eivät ole mikään tae tulevasta menestyksestä. Toyota on jämähtänyt toistamaan neljännesvuosisata sitten tehtyä hybridi oivalllusta. Muut ovat jo mennet ohi. Hybridit ovat jo niin eilisen juttuja,
99,5% ajaa vielä pitkään muulla kuin hankalilla ja hintavilla akkupatteriautoilla.
- Anonyymi
Tojotilla ajetaan niin vähän ja se selittää miksi niiden arvo putoaa alkuvuosina vähemmän.
Trafin tilasto kertoo seuraavaa.
http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/
Tässä yksi otanta:
Ajettujen kilometrien keskiarvo / Ajettujen kilometrien mediaani
2019 -2009
Skoda OCTAVIA 204 084 -197 093
Toyota COROLLA 157 656 -150 892
Volkswagen GOLF 173 998 -166 474
Octavialla ajetaan noin 30% enemmän kuin Corollalla. Se on todella suuri ero. Voitte kaivella mitä tahansa ikäluokkaa tai mitä malleja niin tulos on aina tämänsuuntainen. Toytalla ajetaan selkeästi vähemmän kuin VW:n autoilla tai muilla saksalaisilla. - Anonyymi
Toyota on halutuin ja myydyin auto uutena.
Sekä tietysti käytettynä. Säilyttää arvonsa parhaiten.- Anonyymi
Toyotalla ajetaan vähän ja sekin vähä hiljaa liikenteen tulppana. Siksi Tojot pysyvät rekisterissä pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalla ajetaan vähän ja sekin vähä hiljaa liikenteen tulppana. Siksi Tojot pysyvät rekisterissä pitkään.
Toyotalla ajetaan paljon ja silti aina kestävin ja vähiten hinausta tarvitseva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalla ajetaan vähän ja sekin vähä hiljaa liikenteen tulppana. Siksi Tojot pysyvät rekisterissä pitkään.
Oletko täysidiootti? Rekka- autoillakin ajetaan eniten mutta tuskin ovat halutuimpia .Jos haluat eniten hinauspalvelua niin konsernimerkki on varma valinta tutkitusti. Samoin kuin kaikenlainen korjaamopalveluista nauttiminen on kaikkien vaginistien etuoikeus toisin kuin muilla nisteillä. Toki molempia on huijattu ja kusetettu niin vaginistiä kuin kommunistiakin mutta kommunistit ovat jo tajunneet kääntää takkinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko täysidiootti? Rekka- autoillakin ajetaan eniten mutta tuskin ovat halutuimpia .Jos haluat eniten hinauspalvelua niin konsernimerkki on varma valinta tutkitusti. Samoin kuin kaikenlainen korjaamopalveluista nauttiminen on kaikkien vaginistien etuoikeus toisin kuin muilla nisteillä. Toki molempia on huijattu ja kusetettu niin vaginistiä kuin kommunistiakin mutta kommunistit ovat jo tajunneet kääntää takkinsa.
Outoa hehkuttaa Toyotaa joka ei pärjää missään autolehtien vertailutesteissä, vaan on niissä aina jonon hännillä. Minä en tähän ikään ( 64 v. ) mennessä ole mitään autoistani joutunut korjaamoilla seisottamaan normaali huoltojen lisäksi, että naurettavaa tuo ainoa kriteeri Toyotoitten luotettavuuden vuoksi. Olen töissäni joutunut Tojoja ajamaan vuosia sitten ja kyllä olivat kurjia ajettavia länsiautoihin verrattuina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa hehkuttaa Toyotaa joka ei pärjää missään autolehtien vertailutesteissä, vaan on niissä aina jonon hännillä. Minä en tähän ikään ( 64 v. ) mennessä ole mitään autoistani joutunut korjaamoilla seisottamaan normaali huoltojen lisäksi, että naurettavaa tuo ainoa kriteeri Toyotoitten luotettavuuden vuoksi. Olen töissäni joutunut Tojoja ajamaan vuosia sitten ja kyllä olivat kurjia ajettavia länsiautoihin verrattuina.
Juuri näin.
Tojolla ajaminen on rangaistus itselleen. Se että ajaa tojolla vikojen pelossa on täyttä tyhmyyttä.
Toyota on ainoa automerkki joka on tuotu hinurin lavalla pois TMn talvitesteistä. Ja ainoa sähköauto joka on ajokiellossa vikojen takia.
Täyttä sutta pukkaa tojolta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa hehkuttaa Toyotaa joka ei pärjää missään autolehtien vertailutesteissä, vaan on niissä aina jonon hännillä. Minä en tähän ikään ( 64 v. ) mennessä ole mitään autoistani joutunut korjaamoilla seisottamaan normaali huoltojen lisäksi, että naurettavaa tuo ainoa kriteeri Toyotoitten luotettavuuden vuoksi. Olen töissäni joutunut Tojoja ajamaan vuosia sitten ja kyllä olivat kurjia ajettavia länsiautoihin verrattuina.
Muistin väärin: -80 luvun lopulla ostin Suomeen uitetun käytetyn Oldsin farmarin, siitä hajosi loota, sillä jenkithän eivät tunnetusti öljyjä lootiinsa vaihtele. Myyjäliike kylläkin maksoi uuden käytetyn tomaatin. Se on ainoa kerta kun autoistani on jotain hajonnut.
- Anonyymi
Arvon säilyminen on keskeinen osa Toyotan suosiota.
- Anonyymi
Vuodesta toiseen Toyota on ollut lehtien mukaan auto, joka säilyttää arvonsa parhaiten.
- Anonyymi
Toyota ei ole auto, eikä sillä ole monelle mitään arvoa.
- Anonyymi
Ei monelle mutta automyyjät merkistä
riippumatta arvottaa ja maksaa hyvin vaihdon hetkellä. Volkkarista ei kukaan maksa juurikaan mitään jos ei jakopäätä dsg laatikkoa ja öljysyöppömoottoria ole rempattu. Volsun viat ja ongelmat on kyllä jo kaikkien tiedossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei monelle mutta automyyjät merkistä
riippumatta arvottaa ja maksaa hyvin vaihdon hetkellä. Volkkarista ei kukaan maksa juurikaan mitään jos ei jakopäätä dsg laatikkoa ja öljysyöppömoottoria ole rempattu. Volsun viat ja ongelmat on kyllä jo kaikkien tiedossa.Montako Volsua olet omistanut, kun noin hyvin tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako Volsua olet omistanut, kun noin hyvin tiedät?
Vastataan rehellisesti kun kysyit. Tasan yhden! Opin kerrasta kun ei merkkiuskollisuus ole ollut rasitteena setsemän eri merkkiä omistaneena.
- Anonyymi
Kyllä siitä 30 vuotiaasta Tojosta saa saman romutuspalkkion kuin 10 vuotiaastakin.
- Anonyymi
Minä sain jo kolmevuotiaasta polosta jonku satasen palkkiota.
- Anonyymi
Onhan Tojo hiukka kallis mutta hyvää ei saa halvalla.
- Anonyymi
Eikö teitä nolota näyttäytyä Toyotan ratin takana?
- Anonyymi
No nolottaa ja hävettää.
- Anonyymi
Hesarissa oli juttu, että jos suomalainen vaurastuu hän hankkii yhä useammin Ferrarin. Outoa! Vaikka himoittuja Toyotoitakin olisi saatavilla.
- Anonyymi
Toyotat ovat hyvin kysyttyjä.
- Anonyymi
Toyotan hankkineella jää rahaa muuhunkin.
- Anonyymi
Minkähän vuoksi hyvityshinta merkkiliikkeessä ei ole lähelläkään noita arvoja?
- Anonyymi
Käytetyt itselataavat täyshybridit ovat kysytyintä eliittivaihdokkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2482688Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit111663- 1201589
TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.161472Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun961335Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:71180Väliämme on noin 6 km
Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä9943- 61908
- 56898
Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s1875