Peräkärryssä on diesel aggregaatti 3-v
Tuon satunnaistarve on useammassakin talossa eikä sähkömiestä läheskään aina käytettävissä.
Voiko omakotitalossa sähkökatkon aikaan laittaa pääsulakkeen nollaan ja laittaa tuon aggregaatin talon sähköntuottajaksi kytkemällä 3-v pistokkeen talon seinässä olevaan 3-v liittimeen?
Varavoima peräkärryssä mutta....
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
Voi.
Onko se sallittu? Ei.
Lähteekö tarkastajat liikkeelle sähkökatkon sattuessa sakottamaan? Ei.
Ja jos sulakkeet tai pääkatkaidia unohtuu, aggregaatti, ihminen, tai sähköyhtiön sähkömies kärähtää.- Anonyymi
Kysyjä käräyttäisi itsensä jos meinaa sen jo olemassa olevaan 3~rasiaan kytkeä.
- Anonyymi
Joku vuos sitten putos muuntajaa korjaamassa oleva ukko pylväästä kun
sai sähköiskun. Läheisellä maatilalla isäntä keksi syöttää generaattorilla
3-vaihepistorasiaan sähköä. Pääkytkin ei katkaise tarifinohjauslaitteelle
menevää sähköä.- Anonyymi
Uudemmissa keskuksissa pääkytkin ei katkaise mittarille menevää sähköä eli on vasta sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344