Yritin pitkään jättää ilmoitusta tori fi:hin. Aina tuli ilmoitus, että ilmoitus ei ole sääntöjen mukainen, vaikka kaikki oli kunnossa (pentuni olivat yli 14vk, rokotetut, ell.tarkastamat).
Otin Torin tukeen yhteyttä ja kertoivat että ovat huolissaan eläinten hyvinvoinnista ja hylkäävät ilmoituksen! Samaan aikaan päästivät sukkana läpi virolaisten ja venäläisten huonolla suomella kirjoittamat puutteelliset pentuilmoitukset.
Katsokaapa; lähes kaikki Uudenmaan kissanpentuilmot ovat ulkomaalaisten kirjoittamia. Torin omistaa tietääkseni norjalainen firma, ylläpidossa on virolaisia ja johto suomalaisia. Toisin sanoen, kissan myynti on virolaisen kartellin käsissä. Kokeilin rekisteröityä Toriin virolaisella nimellä ja ilmoitus meni heti läpi! Vasta kun maksoin, sain todelliset ilmoitukseni läpi, vaikka ilmoittamisen piti olla ilmaista!
Tori.fi päästää läpi vain virolaisten kissanmyynti-ilmoitukset
4
454
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tästä tiedosta. Meillä kävi samalla lailla ja selityksenä lista muka "epäkohtia" laittamassani ilmoituksessa, kuten että "rescue-eläin" . Aivan naurettavaa tukkia terveiltä suomalaisilta kissoilta myyntiväylät ja arvostaa pelkkää sairasta rotukissaa tai sitten näiden yhdistysten punapäisten kissatätien leikkelemiä huostaanotettuja tai orpokissoja. Noh, populaatiot räjähtää käsiin, kun myyntiväylät tukitaan. Syyttäköön itseään "suojelijat".
- Anonyymi
Kuka kaheli maksaisi kissasta, kun se useimmiten ajetaan asunnosta parin kuukauden jälkeen ulos luontoon.
- Anonyymi
Siinä sitten syy siihen kun aikoja sitten selailin palstaa ja venäläisiä/virolaisia kissoja oli vain myytävänä, samoilta naisilta vähän väliä. Mietin mitä lie pentutehtailua..
Toivottavasti viranpmaiset alkavat seurata eläinten myynti-ilmoittelua siellä, vähentyisi eri eläinten tehtailu, ei vain kissojen.
On jo nyt liikaa kaneja, kissoja ja muita lemmikkejä vailla hyviä koteja. Enempää ei pidä teetätyttää niitä, niin ihania kun lemmikit ovatkin. Kuka takaa ettei rutsauksia tapahdu? - Anonyymi
Joo ei onnistu mitenkään saada kissanpennuista ilmoitusta toriin. Just ammuin pennut, en niitä voi talveksi tähän jättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862