Reeo suosikkina

Anonyymi-ap

Naiset suunnittelee saavansa Reeon ulos. Minä taas sanon, että jos lähtee, niin menee viimeinenkin mielenkiinto katsoa. Tuntuu melkeinpä ainoalta normaalilta mieheltä.
Naisena siis sanon tämän..

27

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä katsonut niin ainoa joka vaikutti psygolokiselta kiusaajalta oli tämä eilen häädetty ! Huomasi että porukka rentouitui välittömästi häädön jälkeen !
      Aikaisemmilla bb kausilla ei ole ollut noi ovelalla tavalla dominoivaa henkilöä.
      Näin asian totean .

      • Anonyymi

        Väärin olet tulkinnut. Jengi ei hyväksy pudotusta ja ovat surullisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin olet tulkinnut. Jengi ei hyväksy pudotusta ja ovat surullisia.

        Eikös asukkaat itse nimeä asukkaita häätöön?? Ei se Kirsi tyhjästä niitä ääniä saanut, vaan muut halusivat hänet ulos.


    • Ai ai kun tuliskin muuta kuin inhottavaa juonimista. Pelaamista voi tehdä muullakin tavalla kuin ilkeilyllä/kieroilulla. Siitä hyvä kun ei arvostella toisen ulkonäköä on hyvä sääntö. Puhutaan kiusaamisesta, mutta kyllä tämän kertainen BB on tosi ahdistavaa katsottavaa. Aikuisetkin osaavat olla ilkeitä.

      • Anonyymi

        Onneksi tuo itsevarma ja leuhka pallero tippui!! 👍


      • Anonyymi

        Ei ahdista yhtään. On hieno formaatti ja uudistus.


      • Anonyymi

        En tykkää tuosta, että saavat juonia. Olisivat edes rajoittaneet sitä aikaa.


    • Anonyymi

      Nappas kappas osaa kyllä vetää sellaista roolia ja draamaa että sitä harvoin näkee.
      Yks Niko ( kommentaatori ) nykyään veti samaan tapaan. Oli se esitys kun Kirsi häädettiin, asukkaat toiset näin päätti äänimäärän mukaan ei kahta puhetta siitä.
      Mukava jännite Karvasen ja Nappasen välillä : )

      • Anonyymi

        Toivotaan että nyt ,kun Kirsi kaveri lähti ,niin saataisiin tuo Nappe ulos sitten sitä vois katsoa ,nimittäin on kyllä vaikea katsoa sen pärstää ja tuota kielivammasen sönkötystä.


    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä miksi tuota wannabe rokkaria palvotaan ja jotkut talossa näyttävät jopa pelkäävän Reijoa? Ilkeä ja lapsellinen "mies".

      • Anonyymi

        Eikös tuolla talossa ole kaikki vähän ilkeitä ja jotenki vinksahtaneita.


      • Anonyymi

        Ei ole mikään ilkeä. Tiedä mistä olet tuon kuvan saanut??


      • Anonyymi

        Luit tän ajatukset. Samaa itsekkin ihmetellyt.


    • Anonyymi

      No makunsa kullakin. Itse taas nauttisin ohjelmasta enempi kun se tippuisi. Heidistä sanottiin et on vedettävissä niin samaa voi sanoa Miikasta. Reo kun jotain sanoo ni se on heti messissä vaikka ois hetki sit jutellu toisten kanssa muuta. Reo hokee toisista vapaa matkustajista. Mut kyllähän se itsekkin on vapaa matkustaja Miikka sen pelasti viimeksi. Ukko löntystelee siellä ympäriinsä ja piilovittuilee ja luo tuota huonoa ilmapiiriä tuolla.

      • Anonyymi

        Mitä sinnekki jäis, jos Reeokin tippuis..

        Muutama juoruileva nainen ja yksi korkkari"mimmi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinnekki jäis, jos Reeokin tippuis..

        Muutama juoruileva nainen ja yksi korkkari"mimmi".

        No jos sieltä miehet häädetään ,niin en tiedä kuka sitä sitten enää katselee.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sieltä miehet häädetään ,niin en tiedä kuka sitä sitten enää katselee.?

        Noita naisia en kyllä jaksais. Pakko sanoa, vaikkka itsekkin olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita naisia en kyllä jaksais. Pakko sanoa, vaikkka itsekkin olen nainen.

        Ei ole enää normaalia tuo Lauran inho Reeoa kohtaan. Todella outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää normaalia tuo Lauran inho Reeoa kohtaan. Todella outoa.

        No taitaa se tunne olla molemminpuoleista Ja kieltämättä itseäkin etoo sitä Reeota katsella ja ikävä kyllä siellä se viel lyllertää. No onneksi on vapaaehtoista tuo katselu.


      • Anonyymi

        Oikein olet tulkinnut mutta kumma kun tuon Reeon kusetukseen ja halpaan moni menee. Miikka itkee heti kun joku muu pelaa ja uhoaa kostoa, naurettava tyyppi. Reeo ja Miikka ovat kuin kaksi koulukiusaajaa jotka ovat opettajan lemmikkejä. Täysiä pellejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita naisia en kyllä jaksais. Pakko sanoa, vaikkka itsekkin olen nainen.

        Ei tätä ohjelmaa olekaan vain sinulle tehty. Koita jaksaa katkeruutesi kanssa miehet tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää normaalia tuo Lauran inho Reeoa kohtaan. Todella outoa.

        Ei voi olla totta, et siis tajua vieläkään että tuolla pelataan. Laura pelaa oikein. Reeoa saa myös äänestää jos et tajunnut.


    • Anonyymi

      Turha tästä bb :stä on henkilökohtaista tehdä elä anna mennä ihonalle !
      Pilaat oman olosi, tämä on vai viihdettä he ovat vapaaehtoisesti !

      • Anonyymi

        Siis, vain yksi voi voittaa, vaikka liittoumat talon sisällä kuvittelevat kaikki olevansa voittajia.

        Kaikki muut liittoutuman jäsenet jäävät nuolemaan näppejänsä, paitsi yksi, joka vie koko potin ja haistattaa huilut hänen liitolleen!


    • Anonyymi

      Minusta Laura pitäisi saada talosta pois. Kieron tempun teki päällikkönä ja sitä paitsi elää siellä "vapaamatkustajana". Näin ei voi jatkua!

      • Anonyymi

        Laura äänestettiin päälliköksi mikä sinua hiertää demokratiassa? Miikka pelasti Reeon viime äänestyksestä todellisena vapaamatkustajana. BB:n avustuksella.
        Hauskaa huomata miten tuo Reeo vedättää katsojiakin. Älä katso jos pahaa tekee. Viihteeksi tämä on tehty.


      • Anonyymi

        Ai nyt peli on "kieroa" kun Laura pelaa?
        Reeo ja Miikka saisivat vain pelata?
        Onko ohjelma liian vaikeaa tajuta? Taas Reeo vie katsojaa kuin pässiä narussa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe