Rasittaa olla äitipuoli

Anonyymi-ap

Jotenkin se eroo niin paljon normaalista, että ei meinaa pysyä perässä. Aina joku vaatii jotian, ei multa suoraan, mullehan nuo mihen pikkuparat koskaanmitään kerro. Joudun arvailemaan asioita, ja siivoomaan ja miettimään liikaa. Omien kanssa on niin helppoa, on aina ollut.
Nyt on aina säätämistä ja kiukkua ja hankalaa ja huutamista ja sotkemista... kaikki on aina sekasin. Ja kaikki vaan johtuu miehen lapsista. Me eletään ihan normaalista mutta kun ne kersat tulee on kaikki sekasin. Sottasia on ja epäsiistejä, lintsaa koulusta ja kotona on kaikki arvoesineet lukkojen takana, ties vaikka myisivät minun koruni. Jäin kotiin hoitamaan heitä, kun ovat täällä, että on joku joka katsoo perään ja ojentaa. Mut ei auta. Kyllä ne musta tykkää eikä pärjäis ilman mua, mutta eivät vaan sano, ovat koviksia. Hnakilia, kurjaa olla äitinä, kun ei tehdä niinkuin minä sanona. Olen sentään heille uusi äiti ja komentaja, ja tärkee henkilö. muttta itse ne tekee asioista aina niin vaikieta. Yritän parhaani mutta kun miehen lapset ei osaa mitään aikä ees tahdo niin vaikeeta on yksin tehdä hyvin asioita.

27

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko joutunut miettimään liikaa tämän aloituksen tekemistä ?

      • Anonyymi

        Sehän on provo ainoastaan


    • Anonyymi

      Näin se menee aina. Mutta äitipuolen pitää olla tiukka ja tehdä säännöt miehelle ja lapsille, muuten ei tule mistään mitään. Minuuttiaikataulu jääkaapinoveen, ja siihen meihenlapsille omat tehtävät kun tulevat . Palkkioksi voi antaa kiiltokuvan kaikille yhteisesti.
      Jollain tavoin on palkittava jotta työt maistuu. Äitipuoli on kovilla, syyttä aina syyllistetään ja haukutaan.
      Äitipuoli on yksin kun kukaan ei puolusta, ja hän pitää kaikkien puolta. Tiukasti vaan oma mielipide esille, minusta on hienoa että jaksaa vaikka muut yrittää murtaa.

      • Anonyymi

        Niin on isäpuolikin.


    • Anonyymi

      On kauheeta olla isäpuoli jotenki se eroo niin paljon normaalista, että ei meinaa pysyä perässä. Aina joku vaatii jotain, ei multa suoraan, mullehan nuo naisen Tenipojat ei Ikinä mitään kerro. Joudun arvailemaan asioita, ja korjaamaan millon mitäkin ja miettimään liikaa. Omien poikien kanssa on niin helppoa, on aina ollut.
      Nyt on aina säätämistä ja kiukkua ja hankalaa ja huutamista ja sotkemista... kaikki on aina sekasin. Ja kaikki vaan johtuu naiseni lapsista. Me eletään ihan normaalista mutta kun ne kersat tulee illalla ulkoa on kaikki sekasin. Sottasia on ja epäsiistejä, lintsaa koulusta ja kotona on kaikki arvoesineet lukkojen takana, ties vaikka myisivät minun kaljani ja röökini . , pöllivät ainakin röökiä multa jatkuvasti, kun ne asuvat täällä, eikä kukaan katsoo perään ja ojenna . Mut ei auta. Kyllä ne musta tykkää eikä pärjäis ilman mua, mutta eivät vaan sano, ovat koviksia. Hankalia, kurjaa olla isäpuolena , kun ei tehdä niinkuin minä sanona. Olen sentään heille uusi isäpuol ja auktoriteetti , ja tärkee henkilö. muttta itse ne tekee asioista aina niin vaikeita. Yritän parhaani mutta kun akan lapset ei osaa mitään aikä edes yritä mitään kalja ja rööki kyllä maistuu, ja se on naiseni mielestä ok.

    • Anonyymi

      Lapsella ei ole äiti puolta ! Lapsella on vain isä ja äiti.Lapsi ei voi mitän jos he eroavat.Mutta lapsi ei eroa heistä.Joten unohda heti tuo äiti puoli rooli.Et ole yhtän mitään koskaan lapselle,et lapsille!Pelkkä isän nainen.

      • Anonyymi

        Ihan niin äitien puolikkaita ei ole edes olemassa, on vaan äitejä ja isiä,
        Kyllästyttää kunjoku aina provoilee näillä asioilla sairasta touhua ja mitä ne saa irti siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin äitien puolikkaita ei ole edes olemassa, on vaan äitejä ja isiä,
        Kyllästyttää kunjoku aina provoilee näillä asioilla sairasta touhua ja mitä ne saa irti siitä

        Katkerat perheenrikkojat, joilla ei ole koskaan ollut miestä, niin ovat keksineet tuollasen sanahirviön.

        Onkohan mullakin koirapuoli, talopuoli, astiapuoli, autopuoli, vaatepuoli.... vessapuoli.... heheeee... hauskaa sanaleikkiä.

        Kun rikkooo tosiiteen perheen niin helpottaa kunkjeksii sanan siihen, mutta onhan se outoo jos ihminen on puolikas??????? Minä olen ainakin kokonainen, enkä tunne yhtään ihmistä joka olisi puolikas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkerat perheenrikkojat, joilla ei ole koskaan ollut miestä, niin ovat keksineet tuollasen sanahirviön.

        Onkohan mullakin koirapuoli, talopuoli, astiapuoli, autopuoli, vaatepuoli.... vessapuoli.... heheeee... hauskaa sanaleikkiä.

        Kun rikkooo tosiiteen perheen niin helpottaa kunkjeksii sanan siihen, mutta onhan se outoo jos ihminen on puolikas??????? Minä olen ainakin kokonainen, enkä tunne yhtään ihmistä joka olisi puolikas.

        Siis kyllä voi olla oikein väkisin väännetyn tyhmää porukkaa. Joo, tiedän ja toivon todella että olette kaikki provoja.
        Kai tajuatte että sana äiti- ja isäpuoli nyt on vain suomalainen sana, tyhmä sellainen ehkä, mutta ei sanalla muissa kielissä mihinkään puolikkaisiin viitata. Styvmamma ruotsiksi, stepmother englanniksi, ei ole mitään puolikkaita.

        Ja se että olette itse katkeria koska ehkä teidät on lapsena hylätty tai ette ole oman kumppanin kanssa osanneet hoitaa eroasioita lasten parhaaksi, niin ei tarkoita sitä että vanhempien ero ja uudet kumppanit on muille mikään ongelma. Minulla oli lapsena sekä isä- että äitipuoli, tai on toki edelleen. Kummatkin ovat aina olleet minulle hyvin läheisiä. Yksi suuri osatekijä tässä on tietenkin se että vanhempani olivat erotessaan fiksuja aikuisia ihmisiä, he eivät haukkuneet tai puhunut pahaa toisistaan meille lapsille eikä kumpikaan yrittänyt mustamaalata meille lapsille toisen uutta kumppania. Kaikki kunnioittivat toisiaan ja hoitivat asiat järkevästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kyllä voi olla oikein väkisin väännetyn tyhmää porukkaa. Joo, tiedän ja toivon todella että olette kaikki provoja.
        Kai tajuatte että sana äiti- ja isäpuoli nyt on vain suomalainen sana, tyhmä sellainen ehkä, mutta ei sanalla muissa kielissä mihinkään puolikkaisiin viitata. Styvmamma ruotsiksi, stepmother englanniksi, ei ole mitään puolikkaita.

        Ja se että olette itse katkeria koska ehkä teidät on lapsena hylätty tai ette ole oman kumppanin kanssa osanneet hoitaa eroasioita lasten parhaaksi, niin ei tarkoita sitä että vanhempien ero ja uudet kumppanit on muille mikään ongelma. Minulla oli lapsena sekä isä- että äitipuoli, tai on toki edelleen. Kummatkin ovat aina olleet minulle hyvin läheisiä. Yksi suuri osatekijä tässä on tietenkin se että vanhempani olivat erotessaan fiksuja aikuisia ihmisiä, he eivät haukkuneet tai puhunut pahaa toisistaan meille lapsille eikä kumpikaan yrittänyt mustamaalata meille lapsille toisen uutta kumppania. Kaikki kunnioittivat toisiaan ja hoitivat asiat järkevästi.

        Puolikkaita ei ole olemassa kuin häiriintyneillä naikkosille, jotka rikkooo toisten perheet.

        EROASIA.... heh, tarkoitat siis perheenrikkojien aiheuttama asia. Perheet olisi koossa jos nämä ilettävät naikkoset ei rynnisi hajottamaan toisten perheitä.

        NO ILMANKOS PUOLUSTELET RIKKOMISTA, kun sinunkin lapsuus on ollut tuolalsta naikkosten sotkemia aikoja. Hyi... Olet kasvanut risassa ja halveksitussa ympirstössä jossa sinut on lapsen aaivopesty uskomaan että perheen saa rikoa ja leikkiä jotain uuikkoperhettä... ilmankos teet sitä myös omille lapsille, ja rikot toisten perheitä. Surullista että viet tuota asiaa eteenpäin ja kostat omillekin lapsillesi saman mitä olet lapsena itse kokenut,

        Minä en kehtaisi jättää lapsian naikosten haukjuttavaksi, onneksi ei ole tarvinnutkaan. En kehtaisi lapsiani katsoa silmiin, jos olisin antanut lasten mennä isänsä luokse sutturoiden ollessa haukkumassa siellä meitä kaikkia. Huh huh, rakastan omia lapsiani yli kaiken ja estin sutturoiden meille tulon, emme mekään menneet sen lumppuran kotiin.
        Lapset on aikusi perjeellisiä, ja aina muistavat kiitttäää että heillä on ollut maailman paras äiti. Isää eivät halua nähdä, kunhylkäsi meidät ja nyt mies itkee ja on suinen kun ei näe omia lapstenlapsiakaan. ihan oikein. Kun kerran lähtee ei ole takasin tulemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin äitien puolikkaita ei ole edes olemassa, on vaan äitejä ja isiä,
        Kyllästyttää kunjoku aina provoilee näillä asioilla sairasta touhua ja mitä ne saa irti siitä

        Itse sinä niitä provoja kirjoitat 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolikkaita ei ole olemassa kuin häiriintyneillä naikkosille, jotka rikkooo toisten perheet.

        EROASIA.... heh, tarkoitat siis perheenrikkojien aiheuttama asia. Perheet olisi koossa jos nämä ilettävät naikkoset ei rynnisi hajottamaan toisten perheitä.

        NO ILMANKOS PUOLUSTELET RIKKOMISTA, kun sinunkin lapsuus on ollut tuolalsta naikkosten sotkemia aikoja. Hyi... Olet kasvanut risassa ja halveksitussa ympirstössä jossa sinut on lapsen aaivopesty uskomaan että perheen saa rikoa ja leikkiä jotain uuikkoperhettä... ilmankos teet sitä myös omille lapsille, ja rikot toisten perheitä. Surullista että viet tuota asiaa eteenpäin ja kostat omillekin lapsillesi saman mitä olet lapsena itse kokenut,

        Minä en kehtaisi jättää lapsian naikosten haukjuttavaksi, onneksi ei ole tarvinnutkaan. En kehtaisi lapsiani katsoa silmiin, jos olisin antanut lasten mennä isänsä luokse sutturoiden ollessa haukkumassa siellä meitä kaikkia. Huh huh, rakastan omia lapsiani yli kaiken ja estin sutturoiden meille tulon, emme mekään menneet sen lumppuran kotiin.
        Lapset on aikusi perjeellisiä, ja aina muistavat kiitttäää että heillä on ollut maailman paras äiti. Isää eivät halua nähdä, kunhylkäsi meidät ja nyt mies itkee ja on suinen kun ei näe omia lapstenlapsiakaan. ihan oikein. Kun kerran lähtee ei ole takasin tulemista.

        Mee ny hoitoon hyvä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkerat perheenrikkojat, joilla ei ole koskaan ollut miestä, niin ovat keksineet tuollasen sanahirviön.

        Onkohan mullakin koirapuoli, talopuoli, astiapuoli, autopuoli, vaatepuoli.... vessapuoli.... heheeee... hauskaa sanaleikkiä.

        Kun rikkooo tosiiteen perheen niin helpottaa kunkjeksii sanan siihen, mutta onhan se outoo jos ihminen on puolikas??????? Minä olen ainakin kokonainen, enkä tunne yhtään ihmistä joka olisi puolikas.

        Kirjoitusvirheiden määrästä päätellen olet joku niistä S24-chatin alkoholisoituneista katkerista ämmistä , joiden tietyn kännivaiheen vaki-itkuvirsi on äijä lähti toisen matkaan ja samalla elintaso putosi nolliin ,kun toinen eukko sen sulta riisti, olen vain lapsenpiika ja mietit , mistä saadaan lisää kaljaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolikkaita ei ole olemassa kuin häiriintyneillä naikkosille, jotka rikkooo toisten perheet.

        EROASIA.... heh, tarkoitat siis perheenrikkojien aiheuttama asia. Perheet olisi koossa jos nämä ilettävät naikkoset ei rynnisi hajottamaan toisten perheitä.

        NO ILMANKOS PUOLUSTELET RIKKOMISTA, kun sinunkin lapsuus on ollut tuolalsta naikkosten sotkemia aikoja. Hyi... Olet kasvanut risassa ja halveksitussa ympirstössä jossa sinut on lapsen aaivopesty uskomaan että perheen saa rikoa ja leikkiä jotain uuikkoperhettä... ilmankos teet sitä myös omille lapsille, ja rikot toisten perheitä. Surullista että viet tuota asiaa eteenpäin ja kostat omillekin lapsillesi saman mitä olet lapsena itse kokenut,

        Minä en kehtaisi jättää lapsian naikosten haukjuttavaksi, onneksi ei ole tarvinnutkaan. En kehtaisi lapsiani katsoa silmiin, jos olisin antanut lasten mennä isänsä luokse sutturoiden ollessa haukkumassa siellä meitä kaikkia. Huh huh, rakastan omia lapsiani yli kaiken ja estin sutturoiden meille tulon, emme mekään menneet sen lumppuran kotiin.
        Lapset on aikusi perjeellisiä, ja aina muistavat kiitttäää että heillä on ollut maailman paras äiti. Isää eivät halua nähdä, kunhylkäsi meidät ja nyt mies itkee ja on suinen kun ei näe omia lapstenlapsiakaan. ihan oikein. Kun kerran lähtee ei ole takasin tulemista.

        Jos miehesi lähti niin ei hän lapsiaan halua jättää ja nyt muka lapset ei halua mennä hönen luoneikä tavata häntä edes. Se olet sinä joka olen palkannut lastesi päähän että isä jätti meidät ja haukkunut heidän isää niille. Joten näin viedään lapsilta lapsuudesta oma isä ja haukutaan isän uutta sutturaksi ja naikkoseksi vaan siksi että mies rakastaa häntä . Ei kuule mies lähde hyvästä avioliitosta , joten tarkasteleppa hieman omaa itseäsikin .
        Itse olen ollut mieheni exän kanssa hyvissä väleissä ja kumpikin kunnioittaa toistaan ei riitoja ja mies saisi ihan milloin tahansa mennä ilman minua häntä tervehtimään, sillä mustasukkaisuus ja kateus ei ole mitenkään hyvä piirre ihmisessä , jos joku löytää toisen niin se on hänen oma valintansa , ei normaali nainen käännä lapsia isäänsä vastaan vaan siksi että hän on niin katkera . Joten lasten lapsuus ei tule olemaan kivaa kun isä on mutta häntä ei huolita isäksi . Typeriä ihmisiä kun vuosi kausi vatvotaan avioeroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee ny hoitoon hyvä ihminen.

        Ei näytä itsenolevan tietoinen omasta tilanteestaan katkera ihminen myrkyttää lastenkin mielen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolikkaita ei ole olemassa kuin häiriintyneillä naikkosille, jotka rikkooo toisten perheet.

        EROASIA.... heh, tarkoitat siis perheenrikkojien aiheuttama asia. Perheet olisi koossa jos nämä ilettävät naikkoset ei rynnisi hajottamaan toisten perheitä.

        NO ILMANKOS PUOLUSTELET RIKKOMISTA, kun sinunkin lapsuus on ollut tuolalsta naikkosten sotkemia aikoja. Hyi... Olet kasvanut risassa ja halveksitussa ympirstössä jossa sinut on lapsen aaivopesty uskomaan että perheen saa rikoa ja leikkiä jotain uuikkoperhettä... ilmankos teet sitä myös omille lapsille, ja rikot toisten perheitä. Surullista että viet tuota asiaa eteenpäin ja kostat omillekin lapsillesi saman mitä olet lapsena itse kokenut,

        Minä en kehtaisi jättää lapsian naikosten haukjuttavaksi, onneksi ei ole tarvinnutkaan. En kehtaisi lapsiani katsoa silmiin, jos olisin antanut lasten mennä isänsä luokse sutturoiden ollessa haukkumassa siellä meitä kaikkia. Huh huh, rakastan omia lapsiani yli kaiken ja estin sutturoiden meille tulon, emme mekään menneet sen lumppuran kotiin.
        Lapset on aikusi perjeellisiä, ja aina muistavat kiitttäää että heillä on ollut maailman paras äiti. Isää eivät halua nähdä, kunhylkäsi meidät ja nyt mies itkee ja on suinen kun ei näe omia lapstenlapsiakaan. ihan oikein. Kun kerran lähtee ei ole takasin tulemista.

        Kai nyt aikuisten lasten pitäisi ymmärtää että avioerojakin tapahtuu, ja muka nyt vihataan isää joka ei jaksanut sinun kanssasi , ( eikä ole ihme ettei jaksanut); ja nautit nyt kovasti kun olet saanut eroitettua lapset isästään , et ole ainoa joka näin tekee.

        Vaikea uskoa että aikuiset lapset eivät ymmärrä se enenmpää , vaan ovat äitinsä talutusnuorassa kuuntelemassa suttura haukuntoja . Ei exäsi nainen ole mikään suttura ainoastaan nainen jota entinen miehesi rakastaa ja haluaa olla hänen kanssaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä itsenolevan tietoinen omasta tilanteestaan katkera ihminen myrkyttää lastenkin mielen

        Tä! En ole kirjoittanut mitään omasta elämästäni, käskin vain tuon yhden hakea apua vihaansa ja katkeruuteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kyllä voi olla oikein väkisin väännetyn tyhmää porukkaa. Joo, tiedän ja toivon todella että olette kaikki provoja.
        Kai tajuatte että sana äiti- ja isäpuoli nyt on vain suomalainen sana, tyhmä sellainen ehkä, mutta ei sanalla muissa kielissä mihinkään puolikkaisiin viitata. Styvmamma ruotsiksi, stepmother englanniksi, ei ole mitään puolikkaita.

        Ja se että olette itse katkeria koska ehkä teidät on lapsena hylätty tai ette ole oman kumppanin kanssa osanneet hoitaa eroasioita lasten parhaaksi, niin ei tarkoita sitä että vanhempien ero ja uudet kumppanit on muille mikään ongelma. Minulla oli lapsena sekä isä- että äitipuoli, tai on toki edelleen. Kummatkin ovat aina olleet minulle hyvin läheisiä. Yksi suuri osatekijä tässä on tietenkin se että vanhempani olivat erotessaan fiksuja aikuisia ihmisiä, he eivät haukkuneet tai puhunut pahaa toisistaan meille lapsille eikä kumpikaan yrittänyt mustamaalata meille lapsille toisen uutta kumppania. Kaikki kunnioittivat toisiaan ja hoitivat asiat järkevästi.

        Silloin kun lapsella on molemmat vanhemmat elossa niin ei ole mitään puolikkaita. Minun exäni tyttö sanoi minua nimeltä eikä miksikään äiti puoleksi , ja se sopi meille molemmille ihan hyvin, ei kai minulla ollut oikeutta mennä sanomaan itseäni äitipuoleksi kun lapsella oli oma äiti se olisi ollut jo väärin häntäkin kohtaan . Muuten meillä oli ihanat välit tytön kanssa paljon naurua ja hassuttelmista . Ja miehen exän kanssa meillä oli hyvät välit siis ei mitään skismaa tai mustasukkaisuutta .
        Niin että vaan sana äitipuoli on jotenkin väärin plaseerattu silloin kun oma äiti on olemassa
        Mutta kukin tykkää tavallaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolikkaita ei ole olemassa kuin häiriintyneillä naikkosille, jotka rikkooo toisten perheet.

        EROASIA.... heh, tarkoitat siis perheenrikkojien aiheuttama asia. Perheet olisi koossa jos nämä ilettävät naikkoset ei rynnisi hajottamaan toisten perheitä.

        NO ILMANKOS PUOLUSTELET RIKKOMISTA, kun sinunkin lapsuus on ollut tuolalsta naikkosten sotkemia aikoja. Hyi... Olet kasvanut risassa ja halveksitussa ympirstössä jossa sinut on lapsen aaivopesty uskomaan että perheen saa rikoa ja leikkiä jotain uuikkoperhettä... ilmankos teet sitä myös omille lapsille, ja rikot toisten perheitä. Surullista että viet tuota asiaa eteenpäin ja kostat omillekin lapsillesi saman mitä olet lapsena itse kokenut,

        Minä en kehtaisi jättää lapsian naikosten haukjuttavaksi, onneksi ei ole tarvinnutkaan. En kehtaisi lapsiani katsoa silmiin, jos olisin antanut lasten mennä isänsä luokse sutturoiden ollessa haukkumassa siellä meitä kaikkia. Huh huh, rakastan omia lapsiani yli kaiken ja estin sutturoiden meille tulon, emme mekään menneet sen lumppuran kotiin.
        Lapset on aikusi perjeellisiä, ja aina muistavat kiitttäää että heillä on ollut maailman paras äiti. Isää eivät halua nähdä, kunhylkäsi meidät ja nyt mies itkee ja on suinen kun ei näe omia lapstenlapsiakaan. ihan oikein. Kun kerran lähtee ei ole takasin tulemista.

        Ainoa joka on rikkonut perheen on sinun ja exäsi huono suhde, joten lopeta syyttelemässä naista jonka exäsi on valinnut kai käsitä iteåsekkin miten tyhmältä se kuulostaa kun sepustelet naikkos juttujasi ja luuletvettä jos ei aitä naista olis ollut niin miehesi olisi jäänyt sinun luoksesi. Niin ei ole hän halusi pois ja pääsi , ja sinä teit kaikkesi pikatakseainhönen ja lasten välit. Ymmärtäneeköhän aikuiset lapsesi että sinä olet syypää siihen ettei isä saanut olla heihin yhteydessä . Kyllä jo pitäisi herätä siitä horroksesta että sinä olet jokunkaikkivaltias joka määrää ettei lapset voi olla yhteydessä isäänsä kun silloin suutut niille , lopeta se pelleily ennwnkö menet sekaisin noiden suttura juttujesi kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa joka on rikkonut perheen on sinun ja exäsi huono suhde, joten lopeta syyttelemässä naista jonka exäsi on valinnut kai käsitä iteåsekkin miten tyhmältä se kuulostaa kun sepustelet naikkos juttujasi ja luuletvettä jos ei aitä naista olis ollut niin miehesi olisi jäänyt sinun luoksesi. Niin ei ole hän halusi pois ja pääsi , ja sinä teit kaikkesi pikatakseainhönen ja lasten välit. Ymmärtäneeköhän aikuiset lapsesi että sinä olet syypää siihen ettei isä saanut olla heihin yhteydessä . Kyllä jo pitäisi herätä siitä horroksesta että sinä olet jokunkaikkivaltias joka määrää ettei lapset voi olla yhteydessä isäänsä kun silloin suutut niille , lopeta se pelleily ennwnkö menet sekaisin noiden suttura juttujesi kanssa

        Noin sanoo ihminen joka on rikkonut toisten perheen. Aina syyttelee muita , kun ei osaa myöntää omaa huonouttaan. Onhan se hyvä pitää kiinni miehestä jonka on vienyt toiselta, ja elättää itsensä hänen rahoillaan, kun itse on niin saamtaon ettei osaaa edes miestä löytää saatikka töitä elättääkseen itsensä.

        Perheenrikkojat on siitä omituisia, että heille mikään muu ei merkkaa mitään kuin oma toimeentulo, ja siksi vievät miehen rahat ja omaisuuden ja taas vaihtavat miestä kuin paitaa, ja kas... sekin on perheestä jonka olet rikkonut.

        Kurjaaan se on myöntää mutta kun siitä ei saa mitään sanktiota, niin sitä voi vaan jatkaa mielin määrin.
        Eniten siitä kärsii se mies, jolta olet vienyt rakkaimpansa, ja estänyt miestä olemsta missään tekemissä lastensa ja rakkaan eks vaimon kanssa. Kaiken huipuksi haukut heidät ja koko suvun. Sellainen perheenrikkoja suttura. NARSISTINEN OMAHYVÄINEN NÄÄTÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin sanoo ihminen joka on rikkonut toisten perheen. Aina syyttelee muita , kun ei osaa myöntää omaa huonouttaan. Onhan se hyvä pitää kiinni miehestä jonka on vienyt toiselta, ja elättää itsensä hänen rahoillaan, kun itse on niin saamtaon ettei osaaa edes miestä löytää saatikka töitä elättääkseen itsensä.

        Perheenrikkojat on siitä omituisia, että heille mikään muu ei merkkaa mitään kuin oma toimeentulo, ja siksi vievät miehen rahat ja omaisuuden ja taas vaihtavat miestä kuin paitaa, ja kas... sekin on perheestä jonka olet rikkonut.

        Kurjaaan se on myöntää mutta kun siitä ei saa mitään sanktiota, niin sitä voi vaan jatkaa mielin määrin.
        Eniten siitä kärsii se mies, jolta olet vienyt rakkaimpansa, ja estänyt miestä olemsta missään tekemissä lastensa ja rakkaan eks vaimon kanssa. Kaiken huipuksi haukut heidät ja koko suvun. Sellainen perheenrikkoja suttura. NARSISTINEN OMAHYVÄINEN NÄÄTÄ.

        Mitäs rikoit perheesi, turha syyttää muita omista mokista, olisit ollu parempi kumppani, äijäsi kyllästyi sinun kukkoiluusi, lähti ja löysi kivemman puolison, jutuistasi päätellen sinä olet se narsisti, joka hakee aina syitä muista, itsestäsi et löydä koskaan mitään vikaa.
        Lisäksi ole kateellinen, katkera ja vihaa täynnä oleva henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin sanoo ihminen joka on rikkonut toisten perheen. Aina syyttelee muita , kun ei osaa myöntää omaa huonouttaan. Onhan se hyvä pitää kiinni miehestä jonka on vienyt toiselta, ja elättää itsensä hänen rahoillaan, kun itse on niin saamtaon ettei osaaa edes miestä löytää saatikka töitä elättääkseen itsensä.

        Perheenrikkojat on siitä omituisia, että heille mikään muu ei merkkaa mitään kuin oma toimeentulo, ja siksi vievät miehen rahat ja omaisuuden ja taas vaihtavat miestä kuin paitaa, ja kas... sekin on perheestä jonka olet rikkonut.

        Kurjaaan se on myöntää mutta kun siitä ei saa mitään sanktiota, niin sitä voi vaan jatkaa mielin määrin.
        Eniten siitä kärsii se mies, jolta olet vienyt rakkaimpansa, ja estänyt miestä olemsta missään tekemissä lastensa ja rakkaan eks vaimon kanssa. Kaiken huipuksi haukut heidät ja koko suvun. Sellainen perheenrikkoja suttura. NARSISTINEN OMAHYVÄINEN NÄÄTÄ.

        Olet kun Putin, elät menneisyydessä, kateellisena, katkerana vihaa täynnä.
        Muissa aina vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin sanoo ihminen joka on rikkonut toisten perheen. Aina syyttelee muita , kun ei osaa myöntää omaa huonouttaan. Onhan se hyvä pitää kiinni miehestä jonka on vienyt toiselta, ja elättää itsensä hänen rahoillaan, kun itse on niin saamtaon ettei osaaa edes miestä löytää saatikka töitä elättääkseen itsensä.

        Perheenrikkojat on siitä omituisia, että heille mikään muu ei merkkaa mitään kuin oma toimeentulo, ja siksi vievät miehen rahat ja omaisuuden ja taas vaihtavat miestä kuin paitaa, ja kas... sekin on perheestä jonka olet rikkonut.

        Kurjaaan se on myöntää mutta kun siitä ei saa mitään sanktiota, niin sitä voi vaan jatkaa mielin määrin.
        Eniten siitä kärsii se mies, jolta olet vienyt rakkaimpansa, ja estänyt miestä olemsta missään tekemissä lastensa ja rakkaan eks vaimon kanssa. Kaiken huipuksi haukut heidät ja koko suvun. Sellainen perheenrikkoja suttura. NARSISTINEN OMAHYVÄINEN NÄÄTÄ.

        Minä en ole rikkonut kenenkään perhettä mutta itse olen ollut lapsi perheessä joka hajosi,
        Ei ollut kiva kuunnella kun isää haukuttiin, olihan hän minun isäni, joka valitsi toisen naisen elämäänsä , siis hän valitsi, häntä ei viety kuin esinettä . En ole syytellyt ketään, vaan kun tulin vanhemmaksi niin ymmärsin että isä ja äiti olivat niin erinlaisia että oikein hän teki kun lopetti avioliiton joka ei ehkä antanut hänelle mitään.
        Itse sain kuulla koulussa ettei minulla ole edes isää ja se teki kipeää. Sillä aikuiset päättivät minulta kysymättä missä asun ,joten sekään ei näin taaksepäin katsottuna ollut hyvä ratkaisu . Mutta en syytä kumpaakaan , voin ainoastaan ymmärtää että näin käy elämässä ja että lapset ovat oikeutettuja tapaamaan myös isäänsä eikä tarttis kuunnella sitä että joku nainen on vienyt isän , koska hän lähtee ihan omasta halustaan
        Siksi ei pitäisi myrkyttää lasten mieltä omaa isäänsä kohtaan, ja huudella että hänet on viety,
        Ei ole helppo olla avioerolapsi ja kaivata koko ajan sitä toista vanhempaansa , siksi mielestäni fiksusti hoidetut avioerot olisivat vanhempien velvollisuus juuri näiden lasten vuoksi .jos on kypsä aikuinen niin ei huutele sutturoista ja panettele sitä jonka kanssa on lapset hankkinut . Joten lopeta tuo inhottava puhe perheen rikkojista , sillä jokainen tekee elämässään asioita joihin toinen ei voi vaikuttaa.
        Joten en ole vienyt ketään keneltäkään kuten sinä jo syyttelet tietämättä mitään elämästäni , vapaita miehiä on maailma täynnä jos niitä haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs rikoit perheesi, turha syyttää muita omista mokista, olisit ollu parempi kumppani, äijäsi kyllästyi sinun kukkoiluusi, lähti ja löysi kivemman puolison, jutuistasi päätellen sinä olet se narsisti, joka hakee aina syitä muista, itsestäsi et löydä koskaan mitään vikaa.
        Lisäksi ole kateellinen, katkera ja vihaa täynnä oleva henkilö.

        Ihan niin hyvin yksinkertainen olio joka syyttelee ja sanoo itseänsä vieläkin miehen rakkaaksi ,mitä hän ei ollut,sillä. Silloinhan mies olisi ollut hänen luonaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs rikoit perheesi, turha syyttää muita omista mokista, olisit ollu parempi kumppani, äijäsi kyllästyi sinun kukkoiluusi, lähti ja löysi kivemman puolison, jutuistasi päätellen sinä olet se narsisti, joka hakee aina syitä muista, itsestäsi et löydä koskaan mitään vikaa.
        Lisäksi ole kateellinen, katkera ja vihaa täynnä oleva henkilö.

        Noin sanoo ihminen joka rikkoo melkein työkseen toisten perheitä. Kukapa nyt itseään syyttää, eivät ne kehtaa.
        Sutturat on syyllisiä suomessa lasten pahaan oloon kun isä jättää lopullisesti sutturioden takia heidät, eivät lapset ymmärrä miksi niin tekevät, joten se on äitien tehvätä kertoa miksi isä hylkää.

        Min ainakin kerroin lapsilleni heti kun isä meidät hylkäsi että sutturat on naikkosia jotka tekee perheille niin, ja vievät lapsilta isät.Se ei ole lasten vika vaan sutturoiden jotka kiertää tuolla ja nappaa miehen jos toisenkin.
        Nyt lapseni on aikuisia jotenymmrätävät että isä kun hylkäsi he hylksivät isänsä eikä halua että heidän lapset pappaa tapaa,,, sanovatkin ettei ole pappaa on vaan ihana mummi, minä.
        Minä en ikinä jättänyt lapsiani,, en ikinä olisi voinut. Surullista että tuollasia naikkosia on jotka rikkovat perhitä ja sitten haukkuvat lapset ja vaimon ja koko suvun, vievät miehen rahat ja omaisuuden.
        Me ei tarvittu enää moista miestä vaikka itki ja vaati palata, mutta kjerran kun lähtee, likaisena ei tarvi takasin anella. Hyi...Ollaan lasten perheiden kanssa läheisiä, mutta mies yksin itkee ja katuu, se on hauskaa meitä aina naurattaa.... hahhaaaa... huonoon aisaan vaihtoi, mutta se on hänen tekonsa ja saa iloiten kärsiä meidän puolesta. Ihanaaa....

        On minulla ihana uusi mies, ja ajattelemmekin että hänestä voisi tulla uusi pappa lastenlapsille, ja sekös suututtaisi ex miestä ja ex isää, kun vieras mies ryhtyisi hänen puolestaan papaksi, saa tuntea miltä tuntuu... olisiko kannattanut hylätä omat lapset, ei olisi. hahaaaa.... kosto on aina suloinen. ja mikä parasta, me voitimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin sanoo ihminen joka rikkoo melkein työkseen toisten perheitä. Kukapa nyt itseään syyttää, eivät ne kehtaa.
        Sutturat on syyllisiä suomessa lasten pahaan oloon kun isä jättää lopullisesti sutturioden takia heidät, eivät lapset ymmärrä miksi niin tekevät, joten se on äitien tehvätä kertoa miksi isä hylkää.

        Min ainakin kerroin lapsilleni heti kun isä meidät hylkäsi että sutturat on naikkosia jotka tekee perheille niin, ja vievät lapsilta isät.Se ei ole lasten vika vaan sutturoiden jotka kiertää tuolla ja nappaa miehen jos toisenkin.
        Nyt lapseni on aikuisia jotenymmrätävät että isä kun hylkäsi he hylksivät isänsä eikä halua että heidän lapset pappaa tapaa,,, sanovatkin ettei ole pappaa on vaan ihana mummi, minä.
        Minä en ikinä jättänyt lapsiani,, en ikinä olisi voinut. Surullista että tuollasia naikkosia on jotka rikkovat perhitä ja sitten haukkuvat lapset ja vaimon ja koko suvun, vievät miehen rahat ja omaisuuden.
        Me ei tarvittu enää moista miestä vaikka itki ja vaati palata, mutta kjerran kun lähtee, likaisena ei tarvi takasin anella. Hyi...Ollaan lasten perheiden kanssa läheisiä, mutta mies yksin itkee ja katuu, se on hauskaa meitä aina naurattaa.... hahhaaaa... huonoon aisaan vaihtoi, mutta se on hänen tekonsa ja saa iloiten kärsiä meidän puolesta. Ihanaaa....

        On minulla ihana uusi mies, ja ajattelemmekin että hänestä voisi tulla uusi pappa lastenlapsille, ja sekös suututtaisi ex miestä ja ex isää, kun vieras mies ryhtyisi hänen puolestaan papaksi, saa tuntea miltä tuntuu... olisiko kannattanut hylätä omat lapset, ei olisi. hahaaaa.... kosto on aina suloinen. ja mikä parasta, me voitimme.

        Olet tosi sairas mieleltäsi, hae apua , sitä on saatavilla.


    • Anonyymi

      sä et vielä nussinut poikasi aikuiseksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe