Hei
Minulla uudessa Samsung puhelimessa Outlook sähköposti. Nyt huomasin että lähtevä posti ei mene perille (ei herjaa ettei pysty toimittamaan) saapuva posti tulee normaalisti. En löydä asetuksista kohtaa mistä näkisin Pop- Imap asetukset.
Osaako kukaan neuvoa?
Outlook sähköpostin lähtevä sähköposti ei lähde?
6
1165
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaan, että ihan "perus" ongelmasta on kysymys: Et ole syöttänyt s-postiisi samsungissasi oikeaa s-posti osoitetta, jolloin eteenpäinlähettävä serveri ei voi hyväksyä meiliä lähetettäväksi(lähettäjä ei ole sama, kuin pitäisi olla). Tästä seuraa joskus reject-maili, mutta useimmiten se menee piiloon, jotta spämmeri voidaan saada kiinni ja sulkea tältä liittymä.
- Anonyymi
Lännessä kritisoidaan Kiinan ja Venäjän ja Iranin netin valvontaa, silti meillä itsellä on paljon pahemmin asiat. Nettisensuurissa ja valvonnassa. Mutta emme myönnä sitä itsellemme! vaan uskomme omaan propagantaamme.
- Anonyymi
Microsoftilla on pahoja ongelmia!
Poista nykyinen sähköpostitili sovelluksesta.
Luo se sitten uudestaan.
Kun luot tiliä uudestaan, valitse lisäasetukset, jossa voit määrittää nuo Pop ja imap asetukset.
Saata tilin luonti loppuun.
Kokeile nyt lähettää viesti.
Jos ei vieläkään toimi, niin katotaan sitten lisää.- Anonyymi
Gmail käyttöön niin toimii..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241