Kasvata suvaitsevaa ja pojasta tyttöä

Anonyymi-ap

Olen 29v nykyisin yksin elävä äiti ja hankin adoptio pojan.mutta haluan pojalta seuraavaa. Hänen pitää hyväksyä eri uskonnot, haluta olla tyttö ja estää ilmaston lämpeneminen. Hän on nyt 12-vuotias, olen suunnitellut hänelle tradition jotta saa olla kuin juutalainen. Eli että joku päivä ympärileikkaus hänet. Ihan kotona saksilla. Toinen juttu mistä ei tykännyt yhtään, mutta lapsilla ei saa olla oikeutta päättää mistään ja olen hankkinut hänet ja sekin maksoi. Eli saan päättää. Hänen tulee olla tyttö, kiristämällä olen pakottanut kasvattaa pitkät hiukset, meikaan hänet kouluun ja joutuu käyttää kireitä tyttöjen farkkuja sekä mekkoja. Muita vaatteita hänellä ei ole ja ei alastikkaan kouluun mene. Sami on hänen nimensä mutta olen alkanut kutsua sanniksi. Viimeinen oli jotain mistä ei tykännyt sitten yhtään meillä on lämpömittari, ja siihen on vedetty -20c kohdalle viiva, aina kun ilma tuosta lämpenee, hänen ruoka koostuu ilmastoystävällisistä jauhomadoista, jätti torakoita ja kuoriaisista jotka syö eläviltään. Lämmittäminen tuhoaa luontoa. Mutta nyt pitäis alkaa laittaa poikaa kiinni ympärileikkauksen ajaksi, en tykkää tehdä sitä niin on pakko ottaa ennen kuin alan leikkaamaan viinaa kun ei sitä selvinpäin hirveä leikata.

3

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyrmistyttävää luettavaa! Ympärileikkaus kotona saksilla on varmasti pahoinpitlyä, ks. sosiaali- ja terveysministeriön ohjeet poikien ei-lääketieteellisistä ympärileikkauksista
      ttps://thl.fi/fi/web/maahanmuutto-ja-kulttuurinen-moninaisuus/maahanmuutto-ja-hyvinvointi/maahanmuuttajien-seksuaali-ja-lisaantymisterveys/poikien-ei-laaketieteellinen-ymparileikkaus
      Ympärileikkauksen saa tehdä vain laillistettu lääkäri.
      Ympärileikkausta ei saa tehdä, jos poika vastustaa sitä, kun hän ikänsä ja kehitystasonsa perusteella kykenee ymmärtämään ympärileikkauksen merkityksen.
      Ympärileikkaus on suoritettava asianmukaisissa ja steriileissä olosuhteissa kivunlievityksellä, josta vastaa lääkäri.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Joko aloitus on narsistin kyhäelmä, tai sitten tyyppi muuten vain mielisairas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7850
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4524
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3777
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3138
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2682
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2617
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2316
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2190
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2069
    Aihe