Kasvata suvaitsevaa ja pojasta tyttöä

Anonyymi-ap

Olen 29v nykyisin yksin elävä äiti ja hankin adoptio pojan.mutta haluan pojalta seuraavaa. Hänen pitää hyväksyä eri uskonnot, haluta olla tyttö ja estää ilmaston lämpeneminen. Hän on nyt 12-vuotias, olen suunnitellut hänelle tradition jotta saa olla kuin juutalainen. Eli että joku päivä ympärileikkaus hänet. Ihan kotona saksilla. Toinen juttu mistä ei tykännyt yhtään, mutta lapsilla ei saa olla oikeutta päättää mistään ja olen hankkinut hänet ja sekin maksoi. Eli saan päättää. Hänen tulee olla tyttö, kiristämällä olen pakottanut kasvattaa pitkät hiukset, meikaan hänet kouluun ja joutuu käyttää kireitä tyttöjen farkkuja sekä mekkoja. Muita vaatteita hänellä ei ole ja ei alastikkaan kouluun mene. Sami on hänen nimensä mutta olen alkanut kutsua sanniksi. Viimeinen oli jotain mistä ei tykännyt sitten yhtään meillä on lämpömittari, ja siihen on vedetty -20c kohdalle viiva, aina kun ilma tuosta lämpenee, hänen ruoka koostuu ilmastoystävällisistä jauhomadoista, jätti torakoita ja kuoriaisista jotka syö eläviltään. Lämmittäminen tuhoaa luontoa. Mutta nyt pitäis alkaa laittaa poikaa kiinni ympärileikkauksen ajaksi, en tykkää tehdä sitä niin on pakko ottaa ennen kuin alan leikkaamaan viinaa kun ei sitä selvinpäin hirveä leikata.

3

688

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyrmistyttävää luettavaa! Ympärileikkaus kotona saksilla on varmasti pahoinpitlyä, ks. sosiaali- ja terveysministeriön ohjeet poikien ei-lääketieteellisistä ympärileikkauksista
      ttps://thl.fi/fi/web/maahanmuutto-ja-kulttuurinen-moninaisuus/maahanmuutto-ja-hyvinvointi/maahanmuuttajien-seksuaali-ja-lisaantymisterveys/poikien-ei-laaketieteellinen-ymparileikkaus
      Ympärileikkauksen saa tehdä vain laillistettu lääkäri.
      Ympärileikkausta ei saa tehdä, jos poika vastustaa sitä, kun hän ikänsä ja kehitystasonsa perusteella kykenee ymmärtämään ympärileikkauksen merkityksen.
      Ympärileikkaus on suoritettava asianmukaisissa ja steriileissä olosuhteissa kivunlievityksellä, josta vastaa lääkäri.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Joko aloitus on narsistin kyhäelmä, tai sitten tyyppi muuten vain mielisairas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe