Kirjoittelen tässä monta antibiootti- ja flagylkuuria käyttäneenä. Jälleen alavatsa kipeänä ja muut tulehdukseen sopivat oireet. Tympäisee.. Onko kellään teillä ollut toistuvat tulehdukset ja millä ne on saatu kuriin?
Toistuvat emätintulehdukset
10
6235
Vastaukset
- asia ?
Peseekö miesystäväsi mulkkunsa pään ? Ettei vain esinahan alla ole ollut eltaantunutta smegmaa, joka pimppasi on infektoinut ?
- Satu =)
Moi Kypsä! Täydet sympatiat sinua kohtaan. Itse olen kokenut (ja tulen varmasti vielä kokemaankin) saman kierteen. Antibioottikuurin jälkeen iskee yleensä aina hiiva tai sekabakteeritulehdus, johon tepsii juuri tuo Flagyl, joka taas aiheuttaa hiivaa. Yleensä helpottaa yhden tai kahden hiivalääkkeen jälkeen. Juuri edellinen kuukausi meni tuossa kierteessä.
En ole kokeillut, mutta lääkäri suositteli lämpimästä maitohappobakteereita, jotka tasapainoittavat bakteerikantaa.
Onhan sinulta otettu muitakin kokeita? Esim klamydia, trikomonas? Vaikka ei näihin periaatteessa mahdollisuutta olisikaan, kannattaa kuitenkin tutkia. Kaikki kun on tänä päivänä mahdollista. Nimimerkillä kokemusta on =(
Jos limakalvosi ovat kuivat tai hauraat, jolloin riski saada tulehdus on aina isompi, suosittelen kokeilemaan esim Ceridal öljyä. Sitä saat apteekista. Toivottavasti pääset, tai päästään, vaivoistamme eroon! - Toinen kypsä
Virtsatientulehdus, antibioottikuuri, hiiva, hiivakuuri, virtsatientulehdus, antibioottikuuri, hiiva, hiivakuuri,...
Hermot on riekaleina.- KH
VAGI_C emättimeen, saa apteekista, alapesu joka ulostamisen jälkeen karpalo ja puolukka, ja c-vitamiini. maitohappobakteereita suun kautta ja emättimeen. se on ssinä.
Mulla oli pari vuotta sitten kaikkea tuollaista "kivaa" myös alapäässä ja ravasin lääkärissä ja sain niitä kuureja toinen toisensa perään. Mikään ei auttanut.
Sitten siirryin luontaistuotekauppaan ja sitä käyntiä en ole katunut. Siitä lähti paraneminen pikkuhiljaa etenemään. Pienin askelin, mutta eteenpäin mentiin ja siitä sai voimia jatkaa. Loppujen lopuksi noin puolen vuoden kuluttua olin täysin terve.
Sen jälkeen olen ymmärtänyt hoitaa itseäni paremmin ja nyt esim. helokkiöljykapselit kuuluvat joka päivä kuvioihini. Mutta ensin täytyy saada kierre poikki. voin antaa neuvoja jos joku on kiinnostunut ja antaa osoitteensa.- noora
Kiinnostaisi kuulla enemmän, millaista apua sait luontaistuotekaupasta. Kärsin myös tulehduskierteistä silloin tällöin.
- Satu =)
Olisin kovin kiitollinen jos voisit muutaman vinkin antaa, joilla ehkä päästä eroon tulehdus- ja hiivakierteestä!
- Annu
Kerro ihmeessä mitä olet löytänyt luontaistuotekaupasta hiivan hoitoon jne??
Kiitos jo etukäteen =)
- saman kokenut
Mehiläisen jorma paavonen hoitaa naisten infektiot heti oikein siis sinne. sitten tukihoito, femiflor- maitohappobakteerit, välilihan puhtaanapito, vagi-c, ja estrogeeni. mutta ensin infekstio pois oikealla lääkkeellä. siis mehiläiseen.
- Mermeliini
Sama juttu täällä. Viime kesästä saakka jatkuvat oireet päällä. Antibiooteista ei ole ollut mitään apua. Ovestin-estrogeeni voidetta käytin reilu pari kuukautta lääkärin määräyksestä, niin loppui verinen tihkutteluvuoto. Eräs tuttu farmaseutti myös suositteli ovestenia, koska se parantaa limakalvojen kuntoa. Mutta ovesten ei ole poistanut muita oireita.
Vagi-C tuntui myös vähän helpottavan oireita, mutta ei parantanut sekään. Gyno-gaps (tai sinnepäin) emätintabletit, jotka sisältävät maitohappoa, myös vähän helpottivat oloa. Alushousut olen vaihtanut puuvillaisiin ja yöt nukun ilman alushousja. Farkut ja sukkahousut tekevät olon tukalaksi, joten suosin hameita ja legginssejä.
Todella montaa juttua olen kokeillut, mutta esim. luontaistuotekaupan tyrnikapseleista ja tyrniöljystä ei ollut mitään apua, ei myöskään suun kautta otettavista femiflor-maitohappokapseleista.
Ruokavaliossa olen yrittänyt välttää sokeria ja valkoisia jauhoja ja voi olla, että jos sitä vielä tiukemmin yrittää, niin siitä saattaisi olla minulle myös apua.
Eilen aloitin uuden kokeilun. Tampaxin irroitin asettimesta ja kastoin piimään vähäksi aikaan (piimässä myös maitohappobakteeria mukana) ja asetin sen sormin emättimeen kahdeksi tunniksi ja suihkussa kävin vasta tänään. En nyt osaa sanoa vielä tuloksista, mutta jatkan nyt toistaiseksi kokeilua.
Olen myös kuullut tuosta Mehiläisen lääkäristä. Ja se on sitten edessä, jos ei mikään muu auta. Matkaa vain on vähän sinne lääkäriin, mutta kyllä nämä oireetkin ovat sellaiset, että mitä vaan on jo valmis kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574