Millaisia kokemuksia teillä on ystävyydestä naisten kesken? Kun sateenkaarevat ihmiset etsii sovelluksissa ja netissä ystäviä/kavereita, voiko yleensä luottaa että näin on? Omalle kohdalle sattunut näitä yksipuolisia ihastujia kun olen itse hakenut vain kaveria. Oon ollut itse suora ja avoin millaista kaveriseuraa haen, eikä siihen määritelmään sisälly myöskään fwb.
Ystävyydestä naisten kesken
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kokemuksia, mutta itse kun kerron hakevani vain kaveria, niin tarkoitan myös vain platonista kaveria. En minkäänlaista sutinaseuraa kaipaa. Olen myöskin varattu. Kaverit ovat vain tosiaan kavereita.
-Jasu- - Anonyymi
Ei kokemusta, olen etsinyt sovelluksista vain kumppania, jolloin en ole tarttunut ystäviä etsivien profiileihin/ilmoituksiin ollenkaan. Noin yleisesti, siitä lähdetään mitä etsitään, silti joku voi ihastua myöhemmin tahtomattaan. Tunteitaan ei voi täysin ohjata.
- Anonyymi
Mä olen olettanut, ettei deittisovelluksia ole tarkoitettu kaveriseuran etsimiseen ja olen etsinyt niistä vain kumppania. Eikö näin olekaan?
- Anonyymi
Sama oletus täälläkin, ei tulisi mieleen etsiä kavereita deittiappin kautta.
- Anonyymi
No ei ole kokemuksia sateenkaarevien kautta tulleista ystävyyksistä. Kiva olis tuntea naisia, joilla on jonkinlainen myötätunnon kyky ja käsitys vähemmistönä kaveerata. Mutta itelläkin vähän silti varattuna mietityttää, että entäs jos jompi kumpi ihastuukin ja sitten ollaa ikävässä tilanteessa.
Eli on siinä se mutta ja vain se mutta, joka itellä hiukan vaikeuttaa heittäytymistä suinpäin kaveriksikaan.
Tavallaan kyllä harmittaa tämä asia. Vois olla mukavia naisia kaveriksi.
Jasu- Anonyymi
Pitäiskö mainita jotenkin, että otetaan kaveriksi vain naisia, jotka ei nää mussa mitään ihastuttavaa ja toisinpäin? :)
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6518874Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603446Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311430
- 341415
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091271- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651117Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää721006