Millaisia kokemuksia teillä on ystävyydestä naisten kesken? Kun sateenkaarevat ihmiset etsii sovelluksissa ja netissä ystäviä/kavereita, voiko yleensä luottaa että näin on? Omalle kohdalle sattunut näitä yksipuolisia ihastujia kun olen itse hakenut vain kaveria. Oon ollut itse suora ja avoin millaista kaveriseuraa haen, eikä siihen määritelmään sisälly myöskään fwb.
Ystävyydestä naisten kesken
6
181
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kokemuksia, mutta itse kun kerron hakevani vain kaveria, niin tarkoitan myös vain platonista kaveria. En minkäänlaista sutinaseuraa kaipaa. Olen myöskin varattu. Kaverit ovat vain tosiaan kavereita.
-Jasu- - Anonyymi
Ei kokemusta, olen etsinyt sovelluksista vain kumppania, jolloin en ole tarttunut ystäviä etsivien profiileihin/ilmoituksiin ollenkaan. Noin yleisesti, siitä lähdetään mitä etsitään, silti joku voi ihastua myöhemmin tahtomattaan. Tunteitaan ei voi täysin ohjata.
- Anonyymi
Mä olen olettanut, ettei deittisovelluksia ole tarkoitettu kaveriseuran etsimiseen ja olen etsinyt niistä vain kumppania. Eikö näin olekaan?
- Anonyymi
Sama oletus täälläkin, ei tulisi mieleen etsiä kavereita deittiappin kautta.
- Anonyymi
No ei ole kokemuksia sateenkaarevien kautta tulleista ystävyyksistä. Kiva olis tuntea naisia, joilla on jonkinlainen myötätunnon kyky ja käsitys vähemmistönä kaveerata. Mutta itelläkin vähän silti varattuna mietityttää, että entäs jos jompi kumpi ihastuukin ja sitten ollaa ikävässä tilanteessa.
Eli on siinä se mutta ja vain se mutta, joka itellä hiukan vaikeuttaa heittäytymistä suinpäin kaveriksikaan.
Tavallaan kyllä harmittaa tämä asia. Vois olla mukavia naisia kaveriksi.
Jasu- Anonyymi
Pitäiskö mainita jotenkin, että otetaan kaveriksi vain naisia, jotka ei nää mussa mitään ihastuttavaa ja toisinpäin? :)
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4407466Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503542Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512597- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530