Ystävyydestä naisten kesken

Anonyymi-ap

Millaisia kokemuksia teillä on ystävyydestä naisten kesken? Kun sateenkaarevat ihmiset etsii sovelluksissa ja netissä ystäviä/kavereita, voiko yleensä luottaa että näin on? Omalle kohdalle sattunut näitä yksipuolisia ihastujia kun olen itse hakenut vain kaveria. Oon ollut itse suora ja avoin millaista kaveriseuraa haen, eikä siihen määritelmään sisälly myöskään fwb.

6

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kokemuksia, mutta itse kun kerron hakevani vain kaveria, niin tarkoitan myös vain platonista kaveria. En minkäänlaista sutinaseuraa kaipaa. Olen myöskin varattu. Kaverit ovat vain tosiaan kavereita.

-Jasu-

• Anonyymi

Ei kokemusta, olen etsinyt sovelluksista vain kumppania, jolloin en ole tarttunut ystäviä etsivien profiileihin/ilmoituksiin ollenkaan. Noin yleisesti, siitä lähdetään mitä etsitään, silti joku voi ihastua myöhemmin tahtomattaan. Tunteitaan ei voi täysin ohjata.

• Anonyymi

Mä olen olettanut, ettei deittisovelluksia ole tarkoitettu kaveriseuran etsimiseen ja olen etsinyt niistä vain kumppania. Eikö näin olekaan?

• Anonyymi

Sama oletus täälläkin, ei tulisi mieleen etsiä kavereita deittiappin kautta.

• Anonyymi

No ei ole kokemuksia sateenkaarevien kautta tulleista ystävyyksistä. Kiva olis tuntea naisia, joilla on jonkinlainen myötätunnon kyky ja käsitys vähemmistönä kaveerata. Mutta itelläkin vähän silti varattuna mietityttää, että entäs jos jompi kumpi ihastuukin ja sitten ollaa ikävässä tilanteessa.

Eli on siinä se mutta ja vain se mutta, joka itellä hiukan vaikeuttaa heittäytymistä suinpäin kaveriksikaan.

Tavallaan kyllä harmittaa tämä asia. Vois olla mukavia naisia kaveriksi.

Jasu

• Anonyymi

Pitäiskö mainita jotenkin, että otetaan kaveriksi vain naisia, jotka ei nää mussa mitään ihastuttavaa ja toisinpäin? :)

Jasu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1387
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1210
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1137
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      855
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      800
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      688
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      672
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      646
    Aihe