Pitäisi kyllä olla joku kohtuus miten tieremontti hoidetaan. Junkalantie, Puhdistamon tielle, asti on levennysremontissa ja pitää asukkaiden sitä ajaa kun ei muuta tietä sinne asti ole. Tie on kaameassa kunnossa. Pakoputkia ja pyörän kumeja on jo mennyt rikki. Laitetaanko kaupungille lasku auto-ja pyöräremonteista?
Junkalantien alku
7
585
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikohan pitänyt tiedottaa ja valvoa kunnolla tietöitä. Koululaisetkin siellä nyt puikkelehtii työkoneiden välissä parhaansa mukaan. Ajokaistat pitäisi hoitaa vuorotellen, että on turvallista ajaa tiellä kun kiertotietä tälle alueelle ei ole.
- Anonyymi
Itse asun sen tien varrella eikä tulisi mieleenkään valittaa. Enpä ole myöskään huomannut että pakoputkeja olisi mennyt poikki. Nillittäkää vain rauhassa se teiltä onnistuu
- Anonyymi
Mitenkäs tie kunnostetaan ja levennetään sitten oikein? Arvon valittajat voisi nyt neuvoa
- Anonyymi
Ihan maalaisjärjellä: puoli kerrallaan, toinen puoli pidetään ajokuntoisena pätkä kerrallaan ja vuorotellaan ajomahdollisuutta. Näin ainakin muualla tehdään. Tietysti jos maasturilla tai korkealla maavaralla ajelee niin vaurioita ei tule. Mutta monella on tavallinen matalampi auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan maalaisjärjellä: puoli kerrallaan, toinen puoli pidetään ajokuntoisena pätkä kerrallaan ja vuorotellaan ajomahdollisuutta. Näin ainakin muualla tehdään. Tietysti jos maasturilla tai korkealla maavaralla ajelee niin vaurioita ei tule. Mutta monella on tavallinen matalampi auto.
Harmi ettet ole työmaalla neuvomassa. Varmasti olisi jo valmista jälkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi ettet ole työmaalla neuvomassa. Varmasti olisi jo valmista jälkeä
Ei oo päästy vielä asian ytimeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo minun autolla ollut mitään vaikeuksia ajaa. Liekö kuskeissa eroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412655Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092170Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212026Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381734Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161732Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341662Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925