Erika Vikman räjäyttää potin

2lesken

" Laulu päihdeongelmasta, itsesyytöksistä, yksinäisyydestä, epätoivosta ja häpeästä."

Ihmisen ikävä toisen luo.

Mikko Alatalon vanha biisi, Erikan esittämänä.
Erika laulaa sen naisen näkökulmasta.
Erittäin hyvin.
Räjäyttää suorastaan potin.

Olen elänyt juuri tuollaista kerrottua elämää.
Kuinka raskasta ja kuluttavaa se on.
Silti vain jatkaa sitä baarissa roikkumista ja itsensä tuhoamista.
On soitettu grammarista tuota biisiä sadat kerrat ja vaivuttu itsesääliin.

Nyt on kohdalla lähes 11 vuotta raittiutta takanapäin.
En koskaan unohda sitä kaameutta, pimeyttä, syvää suota jossa tarvoin.
En löydä yhtään hyvää asiaa, mitä juopottelu saa aikaan.
Vieläkin näen painajaisia, jossa juon kossua ja kaljaa.
Ja sekoilen jotain.
Ihana herätä kun se kauheus olikin vain unta.

10

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä sulle. Onnea, että pääsit irti elämäntavasta, joku ei tuonut mielihyvää !
      Mitä Erika W:hen tulee, sen on mauton junttipossu.

      • Ano 15:53
        Kiitti toivotuksesta.
        Erika on erikoinen persoona.
        En yleensä pidä hänen biiseistään.
        Hän tuo niin paljon sellaista seksuaalisuutta esiin, että se on häiritsevää.

        Mutta tässä Alatalon biisissä hän onnistuu.
        Se on kuin hänelle räätälöity.
        Sanat sopivat hänen tyyliinsä.

        Niin, onhan hän Tampereelta.


    • Anonyymi

      Seksiä ko. junttipossussa ei ole pätkääkään.
      Hän yrittää kyllä epätoivoisesti olla seksikäs.
      Siinä se vika ehkä onkin. Yrittää ihan överiksi,
      eikä hänellä mitään ääntäkään ole,
      ei se "soi".

      • Ano 18:45
        En tiedä soiko vai eikö soi.
        Tuo Mikon biisi on sanoitukseltaan niin puhutteleva.
        Siinä on baarielämän koko kirjo ja tietysti juopon.
        Ehkä minä ymmärrän sen juuri siksi eritavalla.
        Erika revittelee sen eri soundissa kuin Mikko.
        Ja se tekee siitä melkeinpä paremman kuin alkuperäinen.
        Tätä biisiä kuuntelee mm juopot ja luuserit.
        Silloin ei merkkaa mitään se, onko laulu jotain hienosäätiö.
        Erikan tulkinta on tosi mahtava.


    • Anonyymi

      Erikasta on hyvää vauhtia tulossa uusi Tuksu, pikkuisen vielä lisää täytettä huuliin ja kiloja ympärille niin eipä muuta tartte.

      • Ano 11:25
        Minulla on mielikuva, että Erikalla on kaksi eri minää.
        Toinen on se esiintyjä ja toinen jotain muuta.
        Rakennettu juttu tuo yli-esiintyminen.
        Tuksu ei osaa laulaa.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 11:25
        Minulla on mielikuva, että Erikalla on kaksi eri minää.
        Toinen on se esiintyjä ja toinen jotain muuta.
        Rakennettu juttu tuo yli-esiintyminen.
        Tuksu ei osaa laulaa.

        Ei Erikakaan osaa laulaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Erikakaan osaa laulaa.

        Ano 12:45
        Erika on tässä "Ihmisen ikävä toisen luo" biisissä
        hemmetin hyvä tulkitsija.
        Jos laitettaisiin vaikka Koriseva laulamaan saman, ei toimisi.


    • Anonyymi

      Eerika on loistavan hyvä.

    • Anonyymi

      Hyvä aloite kirjotuksen tekijälle.Hyvä asia, olet päässyt kaikesta irti ja elät ilman päihteitä.Itse en käytänyt päihteitä, En Käytä!En tupakoi.Päihteet: Alkohooli vei ex mieheni hautaan muutama vuosi sitten,Oli jo silloin ex ja huumeet veljeni taas vuosia paljon sitten hautaan..Sivullisena nähnyt miten ne päihteet vie ihmisen.Aiheutaa tuskaa sivuliselle ja Sivuliselle olona.Hämästyn miten paljon Varsinaisella eläkellä tai sairauksien takia usein masenus eläkellä.Yksin asuvat naiset juo.On Varalinen yhtälö masenuslääket,tupakka,kalja.Kuin Viini yksistään ja sydän tai verenpainen lääkeet, kolestrooli lääkkeiden kanssa. Leikkivät tulella.Eli oman terveytensä kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe