" Laulu päihdeongelmasta, itsesyytöksistä, yksinäisyydestä, epätoivosta ja häpeästä."
Ihmisen ikävä toisen luo.
Mikko Alatalon vanha biisi, Erikan esittämänä.
Erika laulaa sen naisen näkökulmasta.
Erittäin hyvin.
Räjäyttää suorastaan potin.
Olen elänyt juuri tuollaista kerrottua elämää.
Kuinka raskasta ja kuluttavaa se on.
Silti vain jatkaa sitä baarissa roikkumista ja itsensä tuhoamista.
On soitettu grammarista tuota biisiä sadat kerrat ja vaivuttu itsesääliin.
Nyt on kohdalla lähes 11 vuotta raittiutta takanapäin.
En koskaan unohda sitä kaameutta, pimeyttä, syvää suota jossa tarvoin.
En löydä yhtään hyvää asiaa, mitä juopottelu saa aikaan.
Vieläkin näen painajaisia, jossa juon kossua ja kaljaa.
Ja sekoilen jotain.
Ihana herätä kun se kauheus olikin vain unta.
Erika Vikman räjäyttää potin
10
111
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sulle. Onnea, että pääsit irti elämäntavasta, joku ei tuonut mielihyvää !
Mitä Erika W:hen tulee, sen on mauton junttipossu.Ano 15:53
Kiitti toivotuksesta.
Erika on erikoinen persoona.
En yleensä pidä hänen biiseistään.
Hän tuo niin paljon sellaista seksuaalisuutta esiin, että se on häiritsevää.
Mutta tässä Alatalon biisissä hän onnistuu.
Se on kuin hänelle räätälöity.
Sanat sopivat hänen tyyliinsä.
Niin, onhan hän Tampereelta.
- Anonyymi
Seksiä ko. junttipossussa ei ole pätkääkään.
Hän yrittää kyllä epätoivoisesti olla seksikäs.
Siinä se vika ehkä onkin. Yrittää ihan överiksi,
eikä hänellä mitään ääntäkään ole,
ei se "soi".Ano 18:45
En tiedä soiko vai eikö soi.
Tuo Mikon biisi on sanoitukseltaan niin puhutteleva.
Siinä on baarielämän koko kirjo ja tietysti juopon.
Ehkä minä ymmärrän sen juuri siksi eritavalla.
Erika revittelee sen eri soundissa kuin Mikko.
Ja se tekee siitä melkeinpä paremman kuin alkuperäinen.
Tätä biisiä kuuntelee mm juopot ja luuserit.
Silloin ei merkkaa mitään se, onko laulu jotain hienosäätiö.
Erikan tulkinta on tosi mahtava.
- Anonyymi
Erikasta on hyvää vauhtia tulossa uusi Tuksu, pikkuisen vielä lisää täytettä huuliin ja kiloja ympärille niin eipä muuta tartte.
Ano 11:25
Minulla on mielikuva, että Erikalla on kaksi eri minää.
Toinen on se esiintyjä ja toinen jotain muuta.
Rakennettu juttu tuo yli-esiintyminen.
Tuksu ei osaa laulaa.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 11:25
Minulla on mielikuva, että Erikalla on kaksi eri minää.
Toinen on se esiintyjä ja toinen jotain muuta.
Rakennettu juttu tuo yli-esiintyminen.
Tuksu ei osaa laulaa.Ei Erikakaan osaa laulaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei Erikakaan osaa laulaa.
Ano 12:45
Erika on tässä "Ihmisen ikävä toisen luo" biisissä
hemmetin hyvä tulkitsija.
Jos laitettaisiin vaikka Koriseva laulamaan saman, ei toimisi.
- Anonyymi
Eerika on loistavan hyvä.
- Anonyymi
Hyvä aloite kirjotuksen tekijälle.Hyvä asia, olet päässyt kaikesta irti ja elät ilman päihteitä.Itse en käytänyt päihteitä, En Käytä!En tupakoi.Päihteet: Alkohooli vei ex mieheni hautaan muutama vuosi sitten,Oli jo silloin ex ja huumeet veljeni taas vuosia paljon sitten hautaan..Sivullisena nähnyt miten ne päihteet vie ihmisen.Aiheutaa tuskaa sivuliselle ja Sivuliselle olona.Hämästyn miten paljon Varsinaisella eläkellä tai sairauksien takia usein masenus eläkellä.Yksin asuvat naiset juo.On Varalinen yhtälö masenuslääket,tupakka,kalja.Kuin Viini yksistään ja sydän tai verenpainen lääkeet, kolestrooli lääkkeiden kanssa. Leikkivät tulella.Eli oman terveytensä kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644