Hei. Toinen urosmarsuni on nyt prantumaisillaan silsasta. Silsan syynä oli se että hän saa/syö liian vähän tuoreita. (Silsa lääke on) olen antanut lisää tuoreita. Toiselle marsulle maistuu mutta tälle ”silsa” marsulle ei. Se ei vain syö vihreitä. Mitä teen? Kyllä se heinää ja pellettiä syö ja välillä maistelee tuoreita, mutta niin vähän ettei ihmekkään jos hänellä on silsa.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kokeile erilaisia kasviksia. Paprikaa, omppua, tomaattia, porkkanaa, lanttua, kiinankaalia.. Hyvin pestynä jos ei luomua torjunta-aineiden vuoksi. Luulisi mieluisan maun löytyvän. Pikaista toipumista lemmikille!
- Anonyymi
Höpö höpö. Silsa on sieni-infektio, jota ei todellakaan saa sillä, ettei syö tuoreita. Et sinäkään saa vaikkapa kynsisientä siksi, ettet jotain syö, vaan kyllä sen sinulle pitää jostain tarttua.
Ja koska silsa on tosiaan herkästi tarttuva eikä välttämättä oireile ollenkaan, niin kai toinenkin marsu saa silsahäädön nyt samaan aikaan? Jollei saa ja vain oireileva hoidetaan, niin kohta se on oireilevalla todennäköisesti uudestaan, sillä oireilemattomallakin on silsaa aivan satavarmasti. Samoin asumuksesta on desinfioitava kaikki useaan otteeseen erittäin hyvin ja kaikki mitä ei voi desinfioida (kankaat, puumateriaali jne.) täytyy heittää pois. - Anonyymi
Olethan antanut c-vitamiinia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568