areena 5 koodeja??!!!!

janne

olisiko kellään areena 5 peliin koodeja?????? tarvin nopeasti rahakoodin etten tipu!!!!!!!!! jos tipun tulee palkkamurhaaja ja peli on ohi....... nopeasti!!!

30

36142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sparky

Rahaa

Vaiheet:
      1. Luo oma joukkueesi.
      2. Valitse Pelaaja-valikosta Uusi pelaaja. Valitse mikä tahansa näkyvilla olevista joukkueista.
      3. Jätä eroanomus omalle joukkeellesi. (Siis se minkä loit itse.) (Löytyy Pelaaja-valikosta.)
      4. Valitse Uusi pelaaja ja ota oma joukkueesi. Näin joukkueellasi on aloitussumman verran rahaa. Tuhlaa ne kaikki. Toista vaiheet 2-4 ja sinulla on taas aloitussumman verran rahaa. Ja uudelleen ja uudelleen.

Aloitussummat:
      4. Divisioonassa 1000 kultarahaa.
      3. Divisioonassa 2000 kultarahaa.
      2. Divisioonassa 5000 kultarahaa.
      1. Divisioonassa 10.000 kultarahaa.

Tämä löytyi Jonneweb.net:ä, ja tässä vielä vinkki.

Jos olet esim. 4. divisioonassa ja haluat rahaa Mahtiesineisiin (4. divisioonassa saa siis tonnin kun tekee tuon homman), kannattaa tehdä niin, että ostaa sillä tonnilla jonkun tavaran, tekee vaiheet 1., 2., 3. ja 4. uudelleen, myy tavaran minkä osti äsken, ostaa paremman aseen, tekee taas vaiheet ja myy... ja näin jatka niin, että sinulla on rahaa.

Öh...ymmärsitkö? Tein tuon vähän sekavasti.

• Nimetön

Jos meet kouluun ja koulutat niitä tyyppejä sit teet raha tempun ja meet kouluu uudestaa tulee joku runtime error

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

Jos meet kouluun ja koulutat niitä tyyppejä sit teet raha tempun ja meet kouluu uudestaa tulee joku runtime error

Run-time error '360':

Object already loaded

eli se ei pysty avaa sitä "2 kertaa"

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

Run-time error '360':

Object already loaded

eli se ei pysty avaa sitä "2 kertaa"

Joo täs on apuja jos on toi ongelma:

1.Kouluta koko rahalla
        2.Jätä eroanomus
        3.Uusi pelaaja
        4.Avaa pelaajas takas
        5.Tallenna
        6.Koulu
        7.OK
        8.Avaa Areena 5 uudestaan
        9.Avaa Peli
        10.Kouluta uudestaan

tee tätä nii paljo et koko koulutus menee kokonaa

• hipulihei

joo tota mä oon yrittäny tota areena 5 juttuu koko ajan mut se ei vaa toimi miiiiix???

• ööpök
        hipulihei kirjoitti:

joo tota mä oon yrittäny tota areena 5 juttuu koko ajan mut se ei vaa toimi miiiiix???

Toimii se.

• ???????????????
        ööpök kirjoitti:

Toimii se.

ei raha kikka toimi

• Nimetön

Ei toimi kun kokeilin mikä meni vikaan??

• hfghfghg
        Nimetön kirjoitti:

homomoomomoohomoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo runescape koodi on ::pickup7964 999999m

• Tomimaster
        hfghfghg kirjoitti:

homomoomomoohomoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo runescape koodi on ::pickup7964 999999m

hfghfghg Mites homot ja runescapet ( moparscapet ) liittyy Areena 5 peliin? Mietin vain...

• Antoski

Moi!Mä kerron sulle sivun,josta löytyy kaikki maailman koodit.(ainakin niin siinä sivussa,josta mä sinne menin,sanoi niin)Kaikkiin.Vanhasta Game Boy Colorista uusimpaan pelikoneeseen PlayStation kolmoseen!Sivu on:
      http://www.cheatcc.com/index2.html Siellä on koodeja vaikka mihin pelikoneeseen!Kerro kavereille kans tästä sivusta,koska haluan levittää iloni kaikille!Oon 11 vuotta.En tiedä,monenko pelin koodit siitä puuttuu,mut LF kakkosen koodit puuttuu.Niitä on kai monta,mut yhen mä tiiän ja se on lf2.net .Silloin saat koodiukot jota ilman peli on tylsä(ainakin minun mielestä).Koodi-ukot ovat Stage modessa olevat ukot,joita sinä et voi käyttää ilman tätä koodia.Pidä hauskaa Areena vitosen kanssa!

• Sombody Who Want To Kill Ya...

Hmm. Ensinäkin: Netissä on viisasta julkaista oma ikäsi, Toiseksi: " Kerro kavereille kans tästä sivusta,koska haluan levittää iloni kaikille! " Kuinka kauan mietit että sanot noin? Sitä paitsi, Toi sivu tuskin on ___SINUN___ oma tekemäsi? Sitä paitsi, Koodit ovat aivan perc, Niillähän se peli ilo lähtee, Sitä paitsi lf2 " koodiukot " saa ilman koodejakin. Its Skill b00ns. Kaikki nolife cheat pellet, Testatkaapa vetää joku peli läpi ilman koodeja. Hämmästytte varmasti, Kuin ennemmin, Hyvä esimerkki tää lf2: Painan yhtä näppäintä ja peli on ohi. Eli kaikki tälläset cheat jutut kannattas unohtaa julkasta ___YLEISILLÄ___ foorumeilla.

• Veikkaapa
        Sombody Who Want To Kill Ya... kirjoitti:

Hmm. Ensinäkin: Netissä on viisasta julkaista oma ikäsi, Toiseksi: " Kerro kavereille kans tästä sivusta,koska haluan levittää iloni kaikille! " Kuinka kauan mietit että sanot noin? Sitä paitsi, Toi sivu tuskin on ___SINUN___ oma tekemäsi? Sitä paitsi, Koodit ovat aivan perc, Niillähän se peli ilo lähtee, Sitä paitsi lf2 " koodiukot " saa ilman koodejakin. Its Skill b00ns. Kaikki nolife cheat pellet, Testatkaapa vetää joku peli läpi ilman koodeja. Hämmästytte varmasti, Kuin ennemmin, Hyvä esimerkki tää lf2: Painan yhtä näppäintä ja peli on ohi. Eli kaikki tälläset cheat jutut kannattas unohtaa julkasta ___YLEISILLÄ___ foorumeilla.

Niitä 'koodiukkoja' ei voi saada kuin kahdella tavalla.

1. lf2.net
        2. Muokkaa pelin dataa siihen tarkoitetulla ohjelmalla.

Jos tarkoitat sitä että voita peli jne. niin kun läpäiset pelin siihen tulee ruutuun että jos haluat salahahmot kirjoita hahmonvalintaruudussa lf2.net

• Nimetön

Are We There Yet?
        Area 51
        Ares Rising
        Armed And Dangerous

Ei kyl Areena 5 näy!

• kauan areenaa pelannut

Valitettavasti Areena 5:seen ei ole koodeja. Voit toki käyttää heksaeditoria ja laittaa lisää rahaa. Voit myös valita "uusi pelaaja", otat siis jonkun joukkueen divisioonastasi, ja eroat joukkuuesta mitä manageroit aluksi. sitten valitset uudestaan "uusi pelaaja", otat alkuperäisen joukkueesi, ja KAPPAS sinulla ON RAHAA!! riippu divisioonasta paljonko saat rahaa. tuhlaa kaikki rahasi kouluttamiseen tai aseiden ostamiseen tai taikoihin tai värväykseen, sitten teet saman tempun uudestaan, sillä aina kun otat uuden joukkueen saat sille automaattisesti rahaa! toivottavasti tajusit.

Areena 5 on aivan mahtava peli! parempi kuin 2, 3 tai 4. Siitä on tullut uusin versio, 1.2, noin kuukausi sitten.

• jjou

no pitäs kyllä osata pelata ilmaan koodeja, jos sulla ooli sillon KAUA SITTE v1.01 tai uuempi nii sillä pääse heti neljänneksi kaudeksi 1 divarii ja voittaa mestaruuen, ainaki mä oon voittanu oon pro! vittu mitää koodeja!!!!1111111112qasxc

• Areena 5 fani

miltä sivulta sen uuden version löytää?

• Areena 5 fani
        jjou kirjoitti:

no pitäs kyllä osata pelata ilmaan koodeja, jos sulla ooli sillon KAUA SITTE v1.01 tai uuempi nii sillä pääse heti neljänneksi kaudeksi 1 divarii ja voittaa mestaruuen, ainaki mä oon voittanu oon pro! vittu mitää koodeja!!!!1111111112qasxc

olen aivan saamaa mieltä

• ...
        Areena 5 fani kirjoitti:

miltä sivulta sen uuden version löytää?

Hmm. Netissä ei sais yleisillä foorumeilla hirveesti mainostaa muita osoitteita, Mutta vastataanpa nyt tuohon kysymykseen, Areena 1.2 version löytää: www.jonneweb.net ___AINAKIN___ , Versiossa ei ole oikeastaan muuta uutta kun uudet valikot ja uudet " kentät " kentät ovat siitä erikoisia että osista kentistä voi lyödä vastustajat esim: rotkoon. Muuten
        1.2 ei taida erota mitenkään vanhasta.

Suosittelen että uusimman version kannattaa ladata, Jos on hyvä areena fani. Mutta huonona puolena on se, Että kentissä on myös vihollisen mahdollisuus lyödä sinut rotkoon, Ja se meinaa pistää sapettamaan. :D

Eli kummatkin versiot ovat ihan hyviä, Ei voi oikein sanoa kumpi on hyvä, Mutta kummatkin versiot on hyvä omistaa. :)

• Areena 5 Fani
        ... kirjoitti:

Hmm. Netissä ei sais yleisillä foorumeilla hirveesti mainostaa muita osoitteita, Mutta vastataanpa nyt tuohon kysymykseen, Areena 1.2 version löytää: www.jonneweb.net ___AINAKIN___ , Versiossa ei ole oikeastaan muuta uutta kun uudet valikot ja uudet " kentät " kentät ovat siitä erikoisia että osista kentistä voi lyödä vastustajat esim: rotkoon. Muuten
        1.2 ei taida erota mitenkään vanhasta.

Suosittelen että uusimman version kannattaa ladata, Jos on hyvä areena fani. Mutta huonona puolena on se, Että kentissä on myös vihollisen mahdollisuus lyödä sinut rotkoon, Ja se meinaa pistää sapettamaan. :D

Eli kummatkin versiot ovat ihan hyviä, Ei voi oikein sanoa kumpi on hyvä, Mutta kummatkin versiot on hyvä omistaa. :)

Juu tiiän ettei sais mut aattelin et ei tos sivus mitää salattavaa varmaa oo meen lataamaan heti!
        Kiitti tosi paljo

• Moneyy

se on hankalaa mut koita pysyy peräs! ekaks ota uus pelaaja peliin mukaan sitte eroa omasta joukkueestasi sitten ota oma joukkueesi takaisin niin sinuulla on 1000-10 000 kr rahaa.
      4. divisionassa saa 1000

3. divisionassa saa 1500

2. divisionassa saa 5000

1. divisionassa saa 10 000

• deep56

no tää ei oo oikee koodi mut täl saa rahaa okei eli eka paina pelaaja kohdasta uusi pelaaja ja ota oma joukkueesi ja laita eroanomus ja sitten ota uudestaan uusi pelaaja ja saat divarista riippuen rahaa

4. divari 1000 kr.
      3. divari 2000 kr.
      2. divari 5000 kr.
      1. divari 10000 kr.

• ekkkkkk

osta joku kallis varuste jollekkin gladiaattoreistasi. Mene sitten "Muut joukkueet" osioon, valitse oma joukkueesi ja se gladiaattori, kelle ostit varusteen. Myy se, niin eipä varuste lähdekkään. Myy niin kauan että rahanhimosi on loppunut. Ei toimi välttämättä ensimmäisellä kerralla, mutta muutaman kokeilukerran jälkeen varmasti.

• 123

katsoppa päiväystä silloin ei ollu vielä 1.21 mieti eka ennen kuin rupeet vineen tai haukkumaan

• dfgxdgdf
    • mankeli22
    • pallifeissi

kun koulutatte äijiänne koulussa niin laittakaa koulu aina pois kun teette koodin uudestaan, niin ei tule erroria...

• einonyme

en itse koskaan hallinnut tuota kouluta poista avaa kouluta jne..
      ite tein kaiken 2min latasin cheat enginen ja aktivoin sen areena 5:sen raha määrään käytin hiukan rahaa kerroin sen jollain aktivoin sen ja sit only click ''FROZEN'' ja fua la rahaa oli jtn 100milj.

• kallekuri

Törmäsin AppStoressa Areenaan! Sen nimi on Fatal League siellä. Itse ainakin tykkään siitä enemmänkin kuin alkuperäisestä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3644
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1981
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1045
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe