Isänpäivä on sunnuntina 13.11

Anonyymi-ap

Hyvää lapsetonta isänpäivää kaikille teille, jotka ette "lastenvalvojan päätöksen" vuoksi voi olla lastenne kanssa, vaikka lastenvalvojilla ei ole olemassa mitään juridista valtaa määrätä tai puuttua vanhempien asioihin.

Hyvää isänpäivää myös teille, jotka "joudutte" noudattamaan perättömien eli laittomia asioita, vaikka laittomiksi todettuja asioita ei lain mukaan tarvitse edes noudattaa.

5

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää isän päivää kaikille myös Jotka eivät isää saa tavata systä tai toisesta kuin nille joilla isä on kuollut .Onyhtä kova paikka kuin: Isä lasi jotka eivät kohtaa isäinpäivänä toisiaan.Kouluissa kuin ainakin päiväkodit vouhotetaan itse tehdyt kortit isälle.Kelle annat ?Muistakaasiihen lapsenkin satuu lastensuojelun päätös EI ISÄÄN YKSIN.Lapsi kun ei voi syntyessä isää ei äitiä valita. Sen enempää jos vanhemat eroaa! LAPSI EI EROA.ON TÄYSIN VIATON ASIASSA. Ihan ama on toisen puolen isovanhemat.Lasi revitän sietäkin pois.Kun ikuisilla sukset mennet ristiin.LAPSI IKOSKAAN TULE KUULUKSI. ON AIKUISTEN PELINAPPULA.ASE TOISTA VASTAAN.

• Anonyymi

Ihan niin lapsen perspektiivistä ei useinkaan nähdämasioita huopataan kaiken maailman lausunnoista ja virkavallasta. Kun eroaa fiksusti ja ystävinä niin lapsikin voi paremmin. Tietäessään että isä ja äiti rakastavat heitä erosta huolimatta .
        Ollaan mustasukkaisia eikä kuunnella ketään, haukutaan ihmisiä ja sanotaan lapsille ettintoinen vanhemmista välitä
        Sellaiset ihmiset ei edes tarvitsisi lasta .
        Ottaa päähän lukea näiden egoistien kirjoituksia kypsymättömiä vanhempia jotka tuijottaa omaan napaansa ainoastaan ja miten heidät muka on hyljätty,
        Ottakaa lapsenne vakavasti ja antakaa heille lapsuus joka olisi turvallinen se kun riitelette lapsellisilla verukkeella , omaa etua korostaen .

Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2316
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      117
      1852
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      89
      1463
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      135
      1423
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1121
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      1002
    10. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      880
    Aihe