Hyvää lapsetonta isänpäivää kaikille teille, jotka ette "lastenvalvojan päätöksen" vuoksi voi olla lastenne kanssa, vaikka lastenvalvojilla ei ole olemassa mitään juridista valtaa määrätä tai puuttua vanhempien asioihin.
Hyvää isänpäivää myös teille, jotka "joudutte" noudattamaan perättömien eli laittomia asioita, vaikka laittomiksi todettuja asioita ei lain mukaan tarvitse edes noudattaa.
Isänpäivä on sunnuntina 13.11
5
899
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää isän päivää kaikille myös Jotka eivät isää saa tavata systä tai toisesta kuin nille joilla isä on kuollut .Onyhtä kova paikka kuin: Isä lasi jotka eivät kohtaa isäinpäivänä toisiaan.Kouluissa kuin ainakin päiväkodit vouhotetaan itse tehdyt kortit isälle.Kelle annat ?Muistakaasiihen lapsenkin satuu lastensuojelun päätös EI ISÄÄN YKSIN.Lapsi kun ei voi syntyessä isää ei äitiä valita. Sen enempää jos vanhemat eroaa! LAPSI EI EROA.ON TÄYSIN VIATON ASIASSA. Ihan ama on toisen puolen isovanhemat.Lasi revitän sietäkin pois.Kun ikuisilla sukset mennet ristiin.LAPSI IKOSKAAN TULE KUULUKSI. ON AIKUISTEN PELINAPPULA.ASE TOISTA VASTAAN.
- Anonyymi
Ihan niin lapsen perspektiivistä ei useinkaan nähdämasioita huopataan kaiken maailman lausunnoista ja virkavallasta. Kun eroaa fiksusti ja ystävinä niin lapsikin voi paremmin. Tietäessään että isä ja äiti rakastavat heitä erosta huolimatta .
Ollaan mustasukkaisia eikä kuunnella ketään, haukutaan ihmisiä ja sanotaan lapsille ettintoinen vanhemmista välitä
Sellaiset ihmiset ei edes tarvitsisi lasta .
Ottaa päähän lukea näiden egoistien kirjoituksia kypsymättömiä vanhempia jotka tuijottaa omaan napaansa ainoastaan ja miten heidät muka on hyljätty,
Ottakaa lapsenne vakavasti ja antakaa heille lapsuus joka olisi turvallinen se kun riitelette lapsellisilla verukkeella , omaa etua korostaen .
Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204744
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2541416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341151Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043