Hyvää lapsetonta isänpäivää kaikille teille, jotka ette "lastenvalvojan päätöksen" vuoksi voi olla lastenne kanssa, vaikka lastenvalvojilla ei ole olemassa mitään juridista valtaa määrätä tai puuttua vanhempien asioihin.
Hyvää isänpäivää myös teille, jotka "joudutte" noudattamaan perättömien eli laittomia asioita, vaikka laittomiksi todettuja asioita ei lain mukaan tarvitse edes noudattaa.
Isänpäivä on sunnuntina 13.11
5
881
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää isän päivää kaikille myös Jotka eivät isää saa tavata systä tai toisesta kuin nille joilla isä on kuollut .Onyhtä kova paikka kuin: Isä lasi jotka eivät kohtaa isäinpäivänä toisiaan.Kouluissa kuin ainakin päiväkodit vouhotetaan itse tehdyt kortit isälle.Kelle annat ?Muistakaasiihen lapsenkin satuu lastensuojelun päätös EI ISÄÄN YKSIN.Lapsi kun ei voi syntyessä isää ei äitiä valita. Sen enempää jos vanhemat eroaa! LAPSI EI EROA.ON TÄYSIN VIATON ASIASSA. Ihan ama on toisen puolen isovanhemat.Lasi revitän sietäkin pois.Kun ikuisilla sukset mennet ristiin.LAPSI IKOSKAAN TULE KUULUKSI. ON AIKUISTEN PELINAPPULA.ASE TOISTA VASTAAN.
- Anonyymi
Ihan niin lapsen perspektiivistä ei useinkaan nähdämasioita huopataan kaiken maailman lausunnoista ja virkavallasta. Kun eroaa fiksusti ja ystävinä niin lapsikin voi paremmin. Tietäessään että isä ja äiti rakastavat heitä erosta huolimatta .
Ollaan mustasukkaisia eikä kuunnella ketään, haukutaan ihmisiä ja sanotaan lapsille ettintoinen vanhemmista välitä
Sellaiset ihmiset ei edes tarvitsisi lasta .
Ottaa päähän lukea näiden egoistien kirjoituksia kypsymättömiä vanhempia jotka tuijottaa omaan napaansa ainoastaan ja miten heidät muka on hyljätty,
Ottakaa lapsenne vakavasti ja antakaa heille lapsuus joka olisi turvallinen se kun riitelette lapsellisilla verukkeella , omaa etua korostaen .
Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627