Kansain välinen lehdistö

En tiiä onko tää uutinen ollut esillä siellä junttilassa, mutta täällä Thaimaassa kansain välinen lehdistö on noteerannut meikä pojan ja Aimon aidon thaimaalaisen rakkauden matkalla hieman parempaan ravintolaan https://aijaa.com/inPFPe Ei taida resuilta löytyä tuollasia vilosofian koulun hattu päähineitä? Aimo sai aika hyvä pisteet maksa arvo kokeissa yliopistolla.
ALAT (alaniiniaminotransferaasi) 412
AFOS (alkalinen fosfataasi) 1031
GT (glutamyylitransferaasi) 903
bilirubiini. Ei saatu mitattua kun Aimo sai hepulin kesken kokeen.

12

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan hyvät tulokset. Kävin tossa Badnock hosbitalin kokeissa ja lääkäri sanoi että olen aivan uskomattomassa kunnossa. Kaikkien muiden kokeiden arvot oli ihan ok mutta näistä tuli hylätty ja pitää mennä parkkipaikalle jatko-kokeisiin ja rokotuksiin.

      Alaniiniaminotransferaasi (P -ALAT)
      Albumiini plasmasta (P-Alb)
      Albumiini, mikroalbuminuria yövirtsasta (aamuvirtsasta) (nU-Alb)
      Albumiinin ja kreatiniinin suhde, aamu- tai yövirtsasta (nU-AlbKrea)
      Alkalinen fosfataasi (P-AFOS)
      Amylaasi (P-Amyl)
      B12-vitamiini, transkobalamiini II:een sitoutunut (S-B12-TC2)
      Bilirubiini (P-Bil)
      C-reaktiivinen proteiini (P-CRP)
      Desialotransferriini (S-CDT)
      Ferritiini, plasmasta (P–Ferrit)
      Fibriinin D-dimeerit plasmasta (P-FiDD)
      Folaatti, seerumista, fS-Folaat
      Follikkelia stimuloiva hormoni, seerumista (S-FSH)
      Glomerulusten suodatusnopeus (GFR) arvioituna CKD-EPI-kaavalla (Pt-GFReEPI)
      Glukoosi, paastosokeri (fP-Gluk) ja P-Glukoosi (P-Gluk)
      Glutamyylitransferaasi (P-GT)
      Hemoglobiini (B-Hb)
      Hemoglobiini-A1c, verestä (B-HbA1c)
      Kalium (P-K)
      Kalprotektiini, ulosteesta (F-Calpro)
      Kalsium (P-Ca, Ca-albk ja Ca-Ion)
      Kreatiinikinaasi (P-CK)
      Kreatiniini (P-Krea)
      Lasko (B-La)
      Leukosyytit (B-Leuk)
      Luteinisoiva hormoni, seerumista (S-LH)
      Natrium (P-Na)
      Natriureettinen peptidi, B-tyypin N-terminaalinen propeptidi (P–proBNP)
      P -Tyreotropiini (P-TSH)
      Perusverenkuva ja trombosyytit (B-PVKT)
      Prolaktiini, seerumista (S-PRL)
      Prostataspesifinen antigeeni, ”eturauhaskoe” (P-PSA)
      Punasoluindeksit (E-MCV, E-MCH, E-MCHC, E-RDW)
      Punasolujen määrä (B-Eryt) ja hematokriitti (B-Hkr)
      S -Keliakiaseulonta (S-KeliSeu, S-IgA, S-IgAkeli, S-tTGAbA, S-tTGAbG)
      Sitrulliinivasta-aineet (S-CCPAb)
      Testosteroni (S-Testo ja S-TestoVl)
      Transferriinireseptori, plasmasta P-TfR
      Tromboplastiiniaika (P-INR)
      Trombosyytit (B-Tromb)
      Troponiini (P-TnT)
      Tyroksiini, vapaa (P-T4-V)
      Uraatti (P-Uraat)
      Urea (P-Urea)
      Veritutkimukset ja veren aineosat
      Virtsan partikkelien koneellinen peruslaskenta (U-solut)

      By NumBaII, 61 vuotta uskomattomassa kunnossa

    • Anonyymi

      Tuo on juuri sitä aitoa, maksutonta rakkautta.

      • Anonyymi

        Tosirakkatta miesten välillä, siitähän saa tälläkin palstalla lukea päivittäin.


    • Anonyymi

      Tänäänkin olen mielessäsi, upeeta että olet saanut sentään jotain aikaiseksi.

      • Anonyymi

        Nimiä ei mainittu mutta tunnistit itsesi hienosti. Upeaa että uskaltauduit viimein ulos kaapista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimiä ei mainittu mutta tunnistit itsesi hienosti. Upeaa että uskaltauduit viimein ulos kaapista.

        Kaapista en tiedä kumpi on huolestuttavampaa, jos et itse tiedä mitä kirjoitat, vai se että kirjoitat minusta, etäisyytemme on kuitenkin varsin huomattava.


    • Anonyymi

      Kerran hinattiin Navaraa käyntiin Hua Hinista Phukettiin saakka. Ei lähtenyt. Kaveri kysyi sitten Phuketin kohdalla että mikä vaihe mulla oli päällä? Totesin sille resupetterille että mitä sillä on väliä ku navarasta oli nafta loppu jo ennen hinausta.
      Kaveri meinasi tulla hulluksi niin sanoin sille että älä nyt vanhaa miestä kuitenkaan lyöskentele.

      By NumBaII, 61 metrinen hinaus köysi

      • Anonyymi

        Hinureilla on hinureiden katsanto kanta ja auto miehillä eri tyisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinureilla on hinureiden katsanto kanta ja auto miehillä eri tyisesti.

        Väittäisin kuitenkin että kirjoituksesi on varsin häiriintyneitä.


      • Anonyymi

        Edelleenkin väitän, että sinulla on mielenterveysongelmia.


    • Kun tulin Joensuuhun... Joe meinas tukehtua...

      • Anonyymi

        Sen lisäksi että sinulla on mielenterveys ongelmia, sinulla on myös ongelmia seksuaalisuudessa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe