Muukalaiset

Anonyymi-ap

Eenokin kirjassa on että ne laskeutui hermonin vuorelle. Ne oli näitä langenneet enkeleitä.

6

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin no "jumalan pojat" siis aikoinaan tulivat maan päälle ja saivat lapsia "ihmisten tyttärien" kanssa. Lapset olivat sellaisia "puolijumalia" joista on kaikuja joissain vanhoissa myyteissä kuten kreikkalaisissa sellaisissa. Ne olivat myös niitä "jättiläisiä" joiden maailma tuhoutui kuten joissain toisissa vanhoissa traditioissa kerrotaan.

    • Anonyymi

      Sen että enkelit voivat ruumiillistua näkyi esim. Abrahamin tapauksessa, 1. Mooseksen kirjan 18. luvussa. Luvun 8. jae sanoo että ne 3 enkeliä söivät Abrahamin luona:

      "Sen jälkeen hän otti voita ja maitoa sekä valmistamansa nuoren sonnin ja pani ruoan heidän eteensä. Itse hän seisoi puun alla heidän vierellään, kun he söivät."

      Koska nämä enkelit pystyivät syömään, heillä oli varmaankin muutkin ihmisruumiin osat. Siis esimerkiksi kikkeli.

      1. Mooseksen kirjan 19. luvun mukaan kaksi niistä kolmesta jatkoivat matkaa Sodoman kaupunkiin jossa he olivat yötä Lootin talossa.

      Heprealaiskirjeen 13:2 sanoo muuten:

      "Älkää unohtako vieraanvaraisuutta, sillä sitä osoittaessaan jotkut ovat tietämättään pitäneet vierainaan enkeleitä"

      Tuo Heprealaiskirjeen 13:2 varmaankin viittaa juuri Lootin tapaukseen koska Loot ei näyttänyt tietävän että hänen vieraansa eivät olleet tavallisia ihmisiä:

      Kuitenkin ne enkelit jotka ruumiillistuivat ennen vedenpaisumusta eivät luultavasti enää pysty ottamaan liharuumista.

      2. Pietarin kirjeen 2 luvun jakeet 4 ja 5 sanoo:

      Jumala ei jättänyt rankaisematta enkeleitä, jotka tekivät syntiä, vaan heitti heidät tartarokseen ja pani heidät sakean pimeyden kahleisiin odottamaan tuomion toimeenpanoa. Hän ei myöskään jättänyt rankaisematta muinaista maailmaa mutta varjeli Nooan, joka saarnasi sitä, mikä on oikein, sekä seitsemän muuta aiheuttaessaan vedenpaisumuksen jumalattomien ihmisten maailmalle.

      • Anonyymi

        Ufomiehet, aaveet, kummitukset, räyhähenget, kuolleiden sielut, ja millä nimellä näitä nyt kutsutaankin, ne ovat kaikki samoja demoneja. He näyttäytyvät (tai voisi sanoa "näyttelevät") ihmisille välillä ja antavat kuvan että ovat jotain muuta kuin mitä oikeastaan ovat.

        Demonit ovat siis henkiolentoja jotka olivat kuten muutkin enkelit, kerubit, ja sen sellaiset aikoinaan osa Jumalan taivaallista järjestöä mutta jättivät oman "asuinpaikkansa". Vedenpaisumuksen jälkeen eivät enää päässeet osaksi Jumalan järjestöä vaan heistä tuli osa Saatanan järjestöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ufomiehet, aaveet, kummitukset, räyhähenget, kuolleiden sielut, ja millä nimellä näitä nyt kutsutaankin, ne ovat kaikki samoja demoneja. He näyttäytyvät (tai voisi sanoa "näyttelevät") ihmisille välillä ja antavat kuvan että ovat jotain muuta kuin mitä oikeastaan ovat.

        Demonit ovat siis henkiolentoja jotka olivat kuten muutkin enkelit, kerubit, ja sen sellaiset aikoinaan osa Jumalan taivaallista järjestöä mutta jättivät oman "asuinpaikkansa". Vedenpaisumuksen jälkeen eivät enää päässeet osaksi Jumalan järjestöä vaan heistä tuli osa Saatanan järjestöä.

        Onko teillä kokemuksia näiden demonien tai langenneiden enkelien yhteydenotosta. Minua ne kehotti tappamaan itseni se oli 90-luvulla suomessa tehtiin silloin paljon itsemurhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä kokemuksia näiden demonien tai langenneiden enkelien yhteydenotosta. Minua ne kehotti tappamaan itseni se oli 90-luvulla suomessa tehtiin silloin paljon itsemurhia.

        Tämä vielä jouduin lähtemään mielisairaalaan että sain jonkinlaista apua itselleni mutta se häpeä ja pilkka joka siihen liittyi sai varmaan monet valitsemaan itsemurhan.


    • Anonyymi

      Taisi olla niitä leikatuita rajoja sitten ne kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe