Muukalaiset

Anonyymi-ap

Eenokin kirjassa on että ne laskeutui hermonin vuorelle. Ne oli näitä langenneet enkeleitä.

6

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin no "jumalan pojat" siis aikoinaan tulivat maan päälle ja saivat lapsia "ihmisten tyttärien" kanssa. Lapset olivat sellaisia "puolijumalia" joista on kaikuja joissain vanhoissa myyteissä kuten kreikkalaisissa sellaisissa. Ne olivat myös niitä "jättiläisiä" joiden maailma tuhoutui kuten joissain toisissa vanhoissa traditioissa kerrotaan.

• Anonyymi

Sen että enkelit voivat ruumiillistua näkyi esim. Abrahamin tapauksessa, 1. Mooseksen kirjan 18. luvussa. Luvun 8. jae sanoo että ne 3 enkeliä söivät Abrahamin luona:

"Sen jälkeen hän otti voita ja maitoa sekä valmistamansa nuoren sonnin ja pani ruoan heidän eteensä. Itse hän seisoi puun alla heidän vierellään, kun he söivät."

Koska nämä enkelit pystyivät syömään, heillä oli varmaankin muutkin ihmisruumiin osat. Siis esimerkiksi kikkeli.

1. Mooseksen kirjan 19. luvun mukaan kaksi niistä kolmesta jatkoivat matkaa Sodoman kaupunkiin jossa he olivat yötä Lootin talossa.

Heprealaiskirjeen 13:2 sanoo muuten:

"Älkää unohtako vieraanvaraisuutta, sillä sitä osoittaessaan jotkut ovat tietämättään pitäneet vierainaan enkeleitä"

Tuo Heprealaiskirjeen 13:2 varmaankin viittaa juuri Lootin tapaukseen koska Loot ei näyttänyt tietävän että hänen vieraansa eivät olleet tavallisia ihmisiä:

Kuitenkin ne enkelit jotka ruumiillistuivat ennen vedenpaisumusta eivät luultavasti enää pysty ottamaan liharuumista.

2. Pietarin kirjeen 2 luvun jakeet 4 ja 5 sanoo:

Jumala ei jättänyt rankaisematta enkeleitä, jotka tekivät syntiä, vaan heitti heidät tartarokseen ja pani heidät sakean pimeyden kahleisiin odottamaan tuomion toimeenpanoa. Hän ei myöskään jättänyt rankaisematta muinaista maailmaa mutta varjeli Nooan, joka saarnasi sitä, mikä on oikein, sekä seitsemän muuta aiheuttaessaan vedenpaisumuksen jumalattomien ihmisten maailmalle.

• Anonyymi

Ufomiehet, aaveet, kummitukset, räyhähenget, kuolleiden sielut, ja millä nimellä näitä nyt kutsutaankin, ne ovat kaikki samoja demoneja. He näyttäytyvät (tai voisi sanoa "näyttelevät") ihmisille välillä ja antavat kuvan että ovat jotain muuta kuin mitä oikeastaan ovat.

Demonit ovat siis henkiolentoja jotka olivat kuten muutkin enkelit, kerubit, ja sen sellaiset aikoinaan osa Jumalan taivaallista järjestöä mutta jättivät oman "asuinpaikkansa". Vedenpaisumuksen jälkeen eivät enää päässeet osaksi Jumalan järjestöä vaan heistä tuli osa Saatanan järjestöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ufomiehet, aaveet, kummitukset, räyhähenget, kuolleiden sielut, ja millä nimellä näitä nyt kutsutaankin, ne ovat kaikki samoja demoneja. He näyttäytyvät (tai voisi sanoa "näyttelevät") ihmisille välillä ja antavat kuvan että ovat jotain muuta kuin mitä oikeastaan ovat.

Demonit ovat siis henkiolentoja jotka olivat kuten muutkin enkelit, kerubit, ja sen sellaiset aikoinaan osa Jumalan taivaallista järjestöä mutta jättivät oman "asuinpaikkansa". Vedenpaisumuksen jälkeen eivät enää päässeet osaksi Jumalan järjestöä vaan heistä tuli osa Saatanan järjestöä.

Onko teillä kokemuksia näiden demonien tai langenneiden enkelien yhteydenotosta. Minua ne kehotti tappamaan itseni se oli 90-luvulla suomessa tehtiin silloin paljon itsemurhia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teillä kokemuksia näiden demonien tai langenneiden enkelien yhteydenotosta. Minua ne kehotti tappamaan itseni se oli 90-luvulla suomessa tehtiin silloin paljon itsemurhia.

Tämä vielä jouduin lähtemään mielisairaalaan että sain jonkinlaista apua itselleni mutta se häpeä ja pilkka joka siihen liittyi sai varmaan monet valitsemaan itsemurhan.

• Anonyymi

Taisi olla niitä leikatuita rajoja sitten ne kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      3747
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      64
      1687
    3. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      78
      1437
    4. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1222
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      70
      1159
    6. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      337
      1053
    7. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      1024
    8. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      947
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      43
      900
    10. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      892
    Aihe