Vauvakuume

Anonyymi-ap

Tilannehan on siis se että itselläni on kova vauvakuume jo toista kertaa tänä vuonna. Itse olisin valmis jättämään ehkäisyn pois ja antaa raskauden tulla jos on tullakseen. Poikaystäväni puolestaan kokee ettei ole valmis. Että ollaan kovin nuoria ja että haluisi opiskella vielä myöhemmin ja vasta sitten miettiä.

Olemme puhuneet että mitä jos tulisinkin raskaaksi. Hän on sitä mieltä että abortti. Jos en ole valmis odottamaan niin saan lähteä kuulemma ettii muualta.

Äähgh mitä mä teen…

5

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muidenkin miehet kuin vain omani tuntuu vetoavan juuri tuohon, "ollaan vielä liian nuoria ja teen sinut kyllä raskaaksi kunhan ensin...".
      No miehille tuo ratkaisu on tietysti helppo tapa luikahtaa tilanteesta etenkin kun he voivat tulla isäksi vielä vaikka yli viisikymppisinä vaihtamalla nuorempaan naiseen, sen sijaan meille sitä hedellmällisintä ja riskitöntä vauvanteko ikää ei ole juurikaan enää yli nelikymppisinä jolloin kuulutaankin jo riskisynnyttäjiin.
      Mulla on ennestään kaksi lasta, 15 ja 7 vuotiaat. Esikoisen syntyessä olin 25 ja nyt pian 41 vuotiaana odotan kolmatta lastamme ja onhan tämä kaikin puolin rankempaa kuin kuin noissa aikaisemmissa raskauksissa vaikka tavallaan kaikki on jo ennestään tuttua ja koettua.
      Meillä alkaessani odottaa esikoista oli tilanne jossa olin lopettanut pillerit koska ne aiheuttivat minulle niin paljon kaikkia sivuvaikutuksia ja miehen kanssa oli sovittu, että hän käyttää kortsua. Muutaman kuukauden hän jaksoi olla säntillinen, mutta alkoi sitten pikku hiljaa luistaa. Ensin laskeskeli varmoja päiviä kun ei tarvitse kortsua laittaa ja sitten alkoi varmojen päivien ohella luottaa pelkkään keskeytettyyn yhdyntään kaikkein otollimpinakin kiertoni päivinä. No ei siinä mennyt montaakaan kuukautta siitä kun pillerit lopetin ja olin jo raskaana. Alkuun mies hiukan murjotti, mutta sopeutui pian ja jopa oli hiukan ylpeä saatuaan vaimonsa paksuksi.
      Tilanteet ja puolisot on perheissä aina niin erilaisia, mutta ehkä Ap.n kannattaisi vielä tuoda omaa näkökantaansa esiin vaikkapa pillereitten haitoista. Alkajaisiksi voisit siirtää myös ehkäisystä huolehtimisen poikikselle.

      • Anonyymi

        No voi voi, ei usko, ett kertomus oli totta!


    • Anonyymi

      Eli annat sen nauttia vaivatta ja vastuutta seksistä itse kaikki seuraukset kantaen?
      Jos tulet raskaaksi, hänen apu ja turva on sinulle aborttiin ohjaus.
      No, tässä ajassa selviää hyvin myös ilman miestä joten kerran lapsen haluat ja sattuisit tulemaan raskaaksi, ehdottomasti pidä lapsi, poika voi mennä muualla kasvamaan.
      Elä anna sen narrata itsees vuosikausia epämääräisellä "sitten joskus"-lupauksella.

    • Anonyymi

      Saisit ihanan vauvan paljon mukavamman miehen kanssa.

    • Anonyymi

      No mieti haluatko odottaa ja oletko varma että mies haluaa varmasti tulevaisuudessakaan lapsia? Kuulostaa kyllä että olette nuoria vielä. Moni mies haluaa perustaa perheen vasta +30-vuotiaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe