Testaa vuodenaikasi

Anonyymi-ap

Nyt on ihana värikäs syksy parhaimmillaan, ei enää kuumaa ja pölyistä vaan raikkaan viileää. Yöllä on kunnon pimeää, saa nukutuksi. Jos jaksaisin, kävisin puolukassa, sieniä entään voi vilkuilla helppoa polkua kulkien. Tykkään syksystä ja se tuli testissäkin todetuksi.

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008539671.html

11

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hassua, sain talven ❄⛄🌙☃️
      Miellan itseni tykkäävän kaikista 🤔

    • Anonyymi

      Sain kesän niinkuin minulle sopii. Kommentti poistettiin . Olikohan liikaa hymiöitä🙁
      🌼🥦🍀🌈🏖🍓🥕🌷

      • Anonyymi

        Hymiöt piristävät 😊
        Ovat kuin syksyinen väriloiste.
        Jokaisessa vuodenajassa on uskomattoma kauniita asioita 🌞🌟🌥


    • Anonyymi

      Itse tykään kaikista vuoden joistamme: Syksy,talvi ,kevät kesä. On aina jotain uutta odotaa ja vuoden ajat ei koskaan petä .Ne tulee aina.Nukun myös hyvin kaikina vuoden aikoina. Valoisaan aikaan 7h. Pimeään aikaan 8h. heämättä yöllä edes pissalle. Uskon johtuu siitä ulkoilen päivitäin paljon.Tapaamisetkin sovin kävelyn merkeissä.Koska yksin osaan kotini olla.Kyllä niitä vaivoja on. On nivelrikot polvien ymm.Kehon kulumaa.Mutta en anna periksi.Kuljen yksin ulkona läpi vuoden ajat,säällä kuin säällä.Moni valitaa säitä,kipuja. Ei voi ulkoilla,paikat särkee ymm.on unettomuttakin.,Mutta hyvin voisi kotini tulla? Outoa. Niinpä sanon ei!Asun Itä-hesingin joku lähiö kerrostalot. Kädet ei enää toimi sienien marjojen poimiminen ,ei hipaisulaiteet.Ja runsaasti niitä sieniä/marjoja ole tarjolla pieni metsä. NOPET KETTERÄT KAIKEN KERÄNEET AJAT SITTEN.Kaupalta vaan ostan. Hyvä iltaa tai huomenta lukioille. Nautitaan syksyn värinloistosta kukin tahoillamme kuitenkin!

      • Anonyymi

        Oletpas sinä sitkeä sissi kun jaksat ulkoilla ja ottaa kavereitakin mukaan. Raitis ilma ja luonnon kauneus on tärkeintä , amrjoja ja sieniä saa kaupasta. Voisitko joskus ottaa termariin kahvit , pari pullaa ja tarjota luontoretkellä kaverillekkin?


    • Anonyymi

      Tietysti kesä, ilman testiäkin sen tiedän. Ihme kuitenkin, että noin hölmöillä kysymyksillä tuli sama vastaus.

      Olet kesän lapsi!

      Kesällä kaikki on parempaa! Päivät ovat pidempiä, lämpimämpiä ja valoisampia. Kesällä matkustetaan, lomaillaan ja nautitaan luonnosta. Kesäihmiset usein rakastavatkin aktiivista elämäntyyliä ja menoa.

      Tyyppinä olet ulospäin suuntautunut, vauhdikas, persoonallinen ja itsevarma. Kesän lapset ovat myös iloisia ja energisiä haaveilijoita, joille mikään ei ole mahdotonta, ainakaan jos arjen realiteetteja ei oteta huomioon.


      En kylläkään ole tyyppinä vauhdikas, itsevarma ja persoonallinen, vaan rauhallinen, tavallinen enkä erityisen energinenkään, ihan tavis ja jalat maassa. Kotona viihdyn varsinkin Suomen kauniissa kesässä.

    • Anonyymi

      Kesä on paha juoppoja ja hulluja paikat täynnä koko yön
      metsät vaarallisia matut jahtaavat taksissa ja niiden ulkopuolella

      talvi ja vihmasade on hienoa metsät pimeät kylmä täysin turvallisia
      nauttia luonnosta

    • Anonyymi

      Vi.....n kevät :D

      Lemmenkäinen

    • Anonyymi

      Kontula on kuin Baabelin tori, seassa sentäs muutama kotimainen örveltäjä, muuten kamelikuskien kokoontumispaikka.

    • Tein testin.
      Pidän välivuodenajoista, syksystä ja keväästä.
      Kevät on ihanaa kun luonto herää.
      Syksyn raikkautta ei voita mikään.
      Kesällä on liian kuumaa ja tunkkaista,
      talvella liian kylmää ja sohjoista.
      Kaikki tämä vaikka olenkin syntynyt keskellä kesää,
      eli olen kesän lapsi.

      Mutta oikein testi tiesi:
      "Olet syyssielu!
      Syksyllä kesän vihreys vaihtuu kuvankauniiseen ruskaan. Syyssielu on luova ja arvostaakin ympärillään olevaa kauneutta. Rakastat tunnelmallisia koti-iltoja, lämpimiä juomia, mukavia ja kotoisia vaatteita sekä raikkaita syysaamuja, eikä viilenevä sää haittaa sinua.

      Tyyppinä olet nokkela, fiksu, motivoitunut ja pidät kiireestä, jos vain saat itse päättää asioiden kulusta. Muut pitävät sinua tulisena, persoonallisena ja rehellisenä, mutta itse ajattelet olevasi enemmän pohdiskeleva tyyppi ja viihdyt hyvin myös omissa oloissasi."

    • "Olet kevättyyppi!

      Kevätihmiset ovat luonteeltaan luovia, hilpeitä ja hyväntuulisia. Kevät tarkoittaa kukkaan puhkeamista ja uudenalkua, oletkin aina valmis kokeilemaan uusia asioita ja janoat kokemuksia.
      Olet luonteeltasi vilkas, etkä monien mielestä meinaa pysyä ollenkaan aloillasi. Tämä on kuitenkin vahvuutesi, sillä olet energinen ja sosiaalinen ihminen, jonka ainaista positiivisuutta arvostetaan. Saatatkin samalla olla aika romanttinen tyyppi ja kaipaat myös sillä saralla jännitystä elämääsi."

      Keväällä tuollaiset piirteet voivatkin korostua, mutta en mikään supervilkas tai hyperenerginen tyyppi muuten ole. Kevät on todellakin lempivuodenaikani, koska silloin kesä on vasta edessä, valo voittaa, saan toteuttaa puutarhassa kasvuun lähdön ja luomisen iloa sekä saan takaisin muuttolinnut laulamaan. Kevät ei olisi sama ilman kasvikunnan talvilepoa, kyllä minä talvenkin hyväksyn, soisin sen kuitenkin olevan Suomessa lyhyempi. Kaikki keskittyy kukkivaan kesään, huipentuu kypsymiseen ja sadonkorjuuseen. Syksyn värinäytelmä on luonnon valmistautumista talvilepoon, en tätäkään vuodenaikaa pois antaisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      167
      2074
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      345
      1637
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1162
    4. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      26
      1013
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      70
      972
    6. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      69
      839
    7. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      790
    8. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      735
    9. Nainen, tunnetko sen meidän yhteyden

      Tunnetko, kuinka rakkaus sinua koskettaa, kuinka eräs sinua suurella lämmöllä ajattelee? Mitä mietit niinä hetkinä? Onko
      Ikävä
      52
      710
    10. Olet suloisinta mitä tiedän

      Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      20
      684
    Aihe