Ristiinpukeutumisen eri muodot

Anonyymi-ap

Nykyään kaikki ristiinpukeutumisen eri muodot on laitettu yhteen ja samaan nippuun. Tai oikeastaan ne kaikki sotketaan transseksualismiin.

Kuitenkin on vain yksi ristiinpukeutumisen muoto jonka ympärillä on pitkä liuta terapeutteja ja lääkäreitä, siis transseksuaalit.

Eihän ennenvanhaan pienten lasten vaateleikit olleet mitään sairauksia, niille vain naurettiin ja lapsella oli kivaa. Isona heistä tuli normaaleita ihmisiä.

Poikatyttökulttuuri (tyttö pelaa jalkapalloa samassa joukkueessa poikien kanssa ja samoissa kamppeissa) nimenomaan pyrkii sanoutumaan irti HLBT-leimasta ja haluavat olla ihan vain tavallisia tyttöjä, onpa naisten jalkapallosta jopa kirjoitettu kirja nimeltä "Naisten laji".

Transvestismi sotkettiin ennenvanhaan homouteen ja oli sitäkautta kriminalisoitu ja sairautena pidetty asia, tosin ei enään vuosikymmeniin.

Autogynefiilit ristiinpukeutuivat salaa kellarissaan tai jossain kaukana.

Drag-kulttuuri ja muu lavalla tapahtuva ristiinpukeutuminen oli roolileikki ja esittävää taidetta jota tekivät kunnialliset normaalit ihmiset.

Niputtamisesta hyötyy terapiateollisuus ja lääketeollisuus. Kaiken tämän maksaa veronmaksaja rahallaan ja tranlapsi nahallaan.

7

460

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö transvestinen ole normaali ihminen?

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

On! Hän vaan haluaa ajoittain ilmentää toistakin sisäistä sukupuoltaan.

• Anonyymi

Setan mukaan sukupuolta ei ole olemassakaan. Perusteena vaikkapa se että koivupuukin on sukupuoleton, se pystyy lisääntymään ilman hedelmöittymista siis kasvullisesti juurivesojen avulla.

Siitä vaan setalaiset lisääntymään juurivesojen avulla.

• Anonyymi

Seta on muuttunut täysin tämän jenkkivetoisen mielikuvitussukupuoli-ideologian kannattajaksi. Ei mitään niiden taholta tulevaa voi ottaa vakavasti.

• Anonyymi

varsinkaan cis-miehiä

• Anonyymi

Mitä on transseksualismi, eikö se ole heteroseksuaalisuutta? Trans tarkoittaa vastakkaista ja siis transseksuaalisuus vastakkaiseen sukupuoleen ihastumista. Löytyy useita seksuaalisuuden ilmenemismuotoja tavanomaisten homo- ja biseksuaalisuuden lisäksi, mutta sellaista seksuaalisuuden muotoa kuin transseksuaalisuus ei ole Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe