Mikä kikka teillä muilla auttaa pidättämään kun on kova pissahätä eikä vessaan pääse?

Anonyymi-ap

Haluisin kuulla miten muut kestää kovan pissahädän kanssa vessaan asti kun monesti on tilanteita kun pissahätä iskee ja vessaa ei lähimaillakaan.

18

1874

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä painelen alavatsaa alhaalta ylöspäin niin että virtsarakon paine vähän helpottaa. Se auttaa muutamaksi minuutiksi kerrallaan.

• Anonyymi

Riippuu vähän tarviiko istua vai seistä. Yleensä istuessa esim bussissa tulee vedettyä housu pois rakon päältä ettei paina. Sitten yleensä laitan vaan jalat yhteen ja toisen käden haaroihin, jos oikein kova hätä.

Seistessä tulee yleensä vaan liikuttua mahdollisimman paljon ja paineltua alavatsaa.

• Anonyymi

Mä sillon jos on kova hätä niin istuessa koitan istua tiukasti ja vähän lantio etukenossa niin että pimpsa painaa tiukasti tuolia vasten se auttaa mulla ja seistessä jalat tiukasti ristissä ka polvia niiailemalla ja hytkyttelemällä pystyy olemaan. Kertoilkaa lisää miten te?;)

• Anonyymi

Itse ainakin vaan koitan puristaa haaroja niin paljon kun vain pystyn

• Anonyymi

Miten?

• Anonyymi

mä laitan pippelin rusetille, niin ei mitään hätää.... voi oll vaikka iltaan asti ilman veskiin menoo...

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mä pystyn pidätää vaikka kuinka kauvan jos en ajattele vesaa

• Anonyymi

Millä tavoin pidätät

• Anonyymi

Mää lorotan tiukan paikan tullessa naapurin kenkään. T. Minttueinari.

• Anonyymi

Ristiistunta auttaa

• Anonyymi

Pidätin niin kovaa et puinen keittiö penkki meni rikki kun liikehdin niin kovasti:D. Meni puisesta tuuolista jalka poikki :XXDDD

• Anonyymi

Mitä teit että penkki petti? Tyttö vai poika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teit että penkki petti? Tyttö vai poika

Heiluin rajusti. Tyttö oon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heiluin rajusti. Tyttö oon.

No tuliko lopulta pissa housuun kun pidättelit niin kovasti vai miten kävi?

• Anonyymi

Tölli ei omista kuin omat tsva ei sillä ole oikeutta määrätä toisen tavaran kohtaan Nivala Anu tölli luovuttaa auton kävelevät Miehet auton eteen s market Nivala

• Anonyymi

Pidättelee kauheeta pissahätää. Oon huomannut et jotkut tekee tota...

• Anonyymi

Miksi pitäsi edes pidättää, sitten on laskettava luontoon.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      280
      4733
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3056
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      42
      2918
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1531
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1232
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1169
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      976
    8. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      961
    9. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      959
    10. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      931
    Aihe