Nissan Primera P12 1,6 vm 2006 Hastback

Anonyymi-ap

Jakopää on ketjulla, pitäisi kestää vaihtamatta.
Minkälainen systeemi tuossa on vesipumpun suhteen ja onko jollain tietoa kyseisen mallin vesipumpun kestosta? Vaihdon hinta yms?
100 000 km ajettu, apulaitehihnoja ei ole vaihdettu, onko syytä vaihdattaa ne, itse en ala vaihtamaan?

7

1191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mamunissani

• Anonyymi

Taitaa olla vesipumppu jakopään kotelon ulkopuolella ja apulaitehihnalla pyörivä? Muutamia kymppejä maksaa pumppu, alkuperäisen pumpun hintaa en löytänyt.

• Anonyymi

Niin pitäisi.
      Mutta on venyvää Halpaa laatua.
      Ongelmia luvassa. Toki Primerassahan on koko ajan jotain.

• Anonyymi

P12 hävinneet lähes kaikki, P11 taitaa olla liikenteessä enemmän. Pelkästään mittaristo oli niin kamala korin lisäksi ettei ole ihmekään, muuten varustelutaso hyvä. Moottorit kai alkoi kestää, vain 1.8 oli alkuun ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P12 hävinneet lähes kaikki, P11 taitaa olla liikenteessä enemmän. Pelkästään mittaristo oli niin kamala korin lisäksi ettei ole ihmekään, muuten varustelutaso hyvä. Moottorit kai alkoi kestää, vain 1.8 oli alkuun ongelmia.

Vielä näkee P10 primeroitakin, silloin tällöin.

En usko että isojen vikojen takia menneet, ruosteongelmia jne.

Joskus ostin yhden vähän kiireellä enkä tutkinut pohjaa, helmoja, ruosteeon päältä ja helmassa musta maali / vai sileä kivenisku se alkuperäinen.

Aloin suunnittelemaan suojausta ja katselin keväällä alle, painoin helmasta sormella ja meni läpi alapuolelta sisältä lahonnut. koko kuskispuoli pitkältä matkalta. Motonetin verkkokaupasta 2000 luvun alkupuolella uusi helma ja, vanha rälläkällä ja poralla pois, uutta paikalleen kun katsastus läheni.

Kyllähän nissan olisi myynyt paljon jotakin hyvin tehtyä farmaria ja edelleen kysyntää hyvin tehdylle autolla, bensakone, manuaali, kunnon sinkitty kori ja kestävät maalit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhoja autoja ovat jo kaikki, yksilölliset erot ovat jo isoja.

P12 ovat koriltaan todella paljon parempia kuin edeltävät mallit. Hyvin harvoin näkee ruosteista P12 vaikka autoilla on ikää parhaimmillaan yli 20vuotta. Moni muu aikalainen on jo kadonnut katukuvasta aikaa sitten.

Asiat menivät päinvastoin,
        1,8 oli ihan ok moottori vm -02 / -03. Oma autoni ei öljyä kuluttanut eikä tuttujenkaan noissa vm:ssa. Jotain muuttui ilmeisesti uudemmissa vm:ssa ja öljyä kuluttavia 1,8 alkoi ilmetä todella paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P12 on paljon tyylikkäämpi ja visuaalisempi kuin tylsä p11. Tosin vikoja voi olla enemmän. Mittarit on juuri hyvät kuskille suunnatut selkeät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe