Jakopää on ketjulla, pitäisi kestää vaihtamatta.
Minkälainen systeemi tuossa on vesipumpun suhteen ja onko jollain tietoa kyseisen mallin vesipumpun kestosta? Vaihdon hinta yms?
100 000 km ajettu, apulaitehihnoja ei ole vaihdettu, onko syytä vaihdattaa ne, itse en ala vaihtamaan?
Nissan Primera P12 1,6 vm 2006 Hastback
7
1118
Vastaukset
- Anonyymi
mamunissani
- Anonyymi
Taitaa olla vesipumppu jakopään kotelon ulkopuolella ja apulaitehihnalla pyörivä? Muutamia kymppejä maksaa pumppu, alkuperäisen pumpun hintaa en löytänyt.
- Anonyymi
Niin pitäisi.
Mutta on venyvää Halpaa laatua.
Ongelmia luvassa. Toki Primerassahan on koko ajan jotain.- Anonyymi
P12 hävinneet lähes kaikki, P11 taitaa olla liikenteessä enemmän. Pelkästään mittaristo oli niin kamala korin lisäksi ettei ole ihmekään, muuten varustelutaso hyvä. Moottorit kai alkoi kestää, vain 1.8 oli alkuun ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P12 hävinneet lähes kaikki, P11 taitaa olla liikenteessä enemmän. Pelkästään mittaristo oli niin kamala korin lisäksi ettei ole ihmekään, muuten varustelutaso hyvä. Moottorit kai alkoi kestää, vain 1.8 oli alkuun ongelmia.
Vielä näkee P10 primeroitakin, silloin tällöin.
En usko että isojen vikojen takia menneet, ruosteongelmia jne.
Joskus ostin yhden vähän kiireellä enkä tutkinut pohjaa, helmoja, ruosteeon päältä ja helmassa musta maali / vai sileä kivenisku se alkuperäinen.
Aloin suunnittelemaan suojausta ja katselin keväällä alle, painoin helmasta sormella ja meni läpi alapuolelta sisältä lahonnut. koko kuskispuoli pitkältä matkalta. Motonetin verkkokaupasta 2000 luvun alkupuolella uusi helma ja, vanha rälläkällä ja poralla pois, uutta paikalleen kun katsastus läheni.
Kyllähän nissan olisi myynyt paljon jotakin hyvin tehtyä farmaria ja edelleen kysyntää hyvin tehdylle autolla, bensakone, manuaali, kunnon sinkitty kori ja kestävät maalit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P12 hävinneet lähes kaikki, P11 taitaa olla liikenteessä enemmän. Pelkästään mittaristo oli niin kamala korin lisäksi ettei ole ihmekään, muuten varustelutaso hyvä. Moottorit kai alkoi kestää, vain 1.8 oli alkuun ongelmia.
Vanhoja autoja ovat jo kaikki, yksilölliset erot ovat jo isoja.
P12 ovat koriltaan todella paljon parempia kuin edeltävät mallit. Hyvin harvoin näkee ruosteista P12 vaikka autoilla on ikää parhaimmillaan yli 20vuotta. Moni muu aikalainen on jo kadonnut katukuvasta aikaa sitten.
Asiat menivät päinvastoin,
1,8 oli ihan ok moottori vm -02 / -03. Oma autoni ei öljyä kuluttanut eikä tuttujenkaan noissa vm:ssa. Jotain muuttui ilmeisesti uudemmissa vm:ssa ja öljyä kuluttavia 1,8 alkoi ilmetä todella paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P12 hävinneet lähes kaikki, P11 taitaa olla liikenteessä enemmän. Pelkästään mittaristo oli niin kamala korin lisäksi ettei ole ihmekään, muuten varustelutaso hyvä. Moottorit kai alkoi kestää, vain 1.8 oli alkuun ongelmia.
P12 on paljon tyylikkäämpi ja visuaalisempi kuin tylsä p11. Tosin vikoja voi olla enemmän. Mittarit on juuri hyvät kuskille suunnatut selkeät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384108- 892019
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151941Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi581557Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541452Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331405VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1001328- 741226
- 981131
- 691063