Jakopää on ketjulla, pitäisi kestää vaihtamatta.
Minkälainen systeemi tuossa on vesipumpun suhteen ja onko jollain tietoa kyseisen mallin vesipumpun kestosta? Vaihdon hinta yms?
100 000 km ajettu, apulaitehihnoja ei ole vaihdettu, onko syytä vaihdattaa ne, itse en ala vaihtamaan?
Nissan Primera P12 1,6 vm 2006 Hastback
7
1191
Vastaukset
- Anonyymi
mamunissani
- Anonyymi
Taitaa olla vesipumppu jakopään kotelon ulkopuolella ja apulaitehihnalla pyörivä? Muutamia kymppejä maksaa pumppu, alkuperäisen pumpun hintaa en löytänyt.
- Anonyymi
Niin pitäisi.
Mutta on venyvää Halpaa laatua.
Ongelmia luvassa. Toki Primerassahan on koko ajan jotain.- Anonyymi
P12 hävinneet lähes kaikki, P11 taitaa olla liikenteessä enemmän. Pelkästään mittaristo oli niin kamala korin lisäksi ettei ole ihmekään, muuten varustelutaso hyvä. Moottorit kai alkoi kestää, vain 1.8 oli alkuun ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P12 hävinneet lähes kaikki, P11 taitaa olla liikenteessä enemmän. Pelkästään mittaristo oli niin kamala korin lisäksi ettei ole ihmekään, muuten varustelutaso hyvä. Moottorit kai alkoi kestää, vain 1.8 oli alkuun ongelmia.
Vielä näkee P10 primeroitakin, silloin tällöin.
En usko että isojen vikojen takia menneet, ruosteongelmia jne.
Joskus ostin yhden vähän kiireellä enkä tutkinut pohjaa, helmoja, ruosteeon päältä ja helmassa musta maali / vai sileä kivenisku se alkuperäinen.
Aloin suunnittelemaan suojausta ja katselin keväällä alle, painoin helmasta sormella ja meni läpi alapuolelta sisältä lahonnut. koko kuskispuoli pitkältä matkalta. Motonetin verkkokaupasta 2000 luvun alkupuolella uusi helma ja, vanha rälläkällä ja poralla pois, uutta paikalleen kun katsastus läheni.
Kyllähän nissan olisi myynyt paljon jotakin hyvin tehtyä farmaria ja edelleen kysyntää hyvin tehdylle autolla, bensakone, manuaali, kunnon sinkitty kori ja kestävät maalit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P12 hävinneet lähes kaikki, P11 taitaa olla liikenteessä enemmän. Pelkästään mittaristo oli niin kamala korin lisäksi ettei ole ihmekään, muuten varustelutaso hyvä. Moottorit kai alkoi kestää, vain 1.8 oli alkuun ongelmia.
Vanhoja autoja ovat jo kaikki, yksilölliset erot ovat jo isoja.
P12 ovat koriltaan todella paljon parempia kuin edeltävät mallit. Hyvin harvoin näkee ruosteista P12 vaikka autoilla on ikää parhaimmillaan yli 20vuotta. Moni muu aikalainen on jo kadonnut katukuvasta aikaa sitten.
Asiat menivät päinvastoin,
1,8 oli ihan ok moottori vm -02 / -03. Oma autoni ei öljyä kuluttanut eikä tuttujenkaan noissa vm:ssa. Jotain muuttui ilmeisesti uudemmissa vm:ssa ja öljyä kuluttavia 1,8 alkoi ilmetä todella paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P12 hävinneet lähes kaikki, P11 taitaa olla liikenteessä enemmän. Pelkästään mittaristo oli niin kamala korin lisäksi ettei ole ihmekään, muuten varustelutaso hyvä. Moottorit kai alkoi kestää, vain 1.8 oli alkuun ongelmia.
P12 on paljon tyylikkäämpi ja visuaalisempi kuin tylsä p11. Tosin vikoja voi olla enemmän. Mittarit on juuri hyvät kuskille suunnatut selkeät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006