XWaylandin parannustyö jatkuu ja kehittäjät he ovat tehneet tunnetuksi Äskettäin että Xwaylandia on muutettu kiihdytyksen sallimiseksi edustus laitteiston mukaan - järjestelmät, joissa on omat näytönohjaimet NVIDIA.
Niille, jotka eivät tiedä XWayland, heidän pitäisi tietää se se on X-palvelin, joka toimii Waylandin alla ja tarjoaa taaksepäin yhteensopivuuden vanhoille X11-sovelluksille, joka tarjoaa käynnistysorganisaation X.Org-palvelimen suorituskyvyn X11-sovelluksille Wayland-pohjaisissa ympäristöissä.
NVIDIA tarjoaa X11 tuen Waylandiin
7
177
Vastaukset
- Anonyymi
Onko open source ajurit - vaiko nvidian tyypillistä vattuilua? Linkki lähteeseen?
- Anonyymi
Kumma juttu, mutta firefox jumii xorgissa, mutta ei waylandissa.
- Anonyymi
Ja Windowsissa on ollut iät ja ajat parhaimmat Nvidian ajurit..
- Anonyymi
Heh. Itse asiassa closed source on mahdollistanut piilottaa tiettyjä ongelmia käyttäjiltä, mitkä on tullut esiin open source:ssa sitten: "broken v-bios" on yksi tällaisista eli vähän liian halpoja rom-piirejä käytetty jotka sitten särkyneet ajan kuluessa - itselläkin tuossa riva TNT, joka raportoi linux-ajurilla rikkinäisestä firmware tarkistus-summasta ja korjaa sen lataamalla levyltä uuden version ongelman kiertämiseksi. Ongelmasta ei kuitenkaan voinut kertoa yhteisölle ja se aiheutti melko hämäriä ongelmia. Eli itse pysyn kaukana closed-source mentaliteetista kun avointa koodia käyttäviä vaihtoehtojakin on tarjolla.
- Anonyymi
waydroid on sama aunelma utpiaa kuin win 11 natiivi ja wne jne.
- Anonyymi
MENE HOITOON!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201