Minä myin netin kautta Nokia 8000 4 g joka ostettu alkukesästä miehelle ,nukkui pois eikä puhek linta ehditty ottaa käyttöön,nyt se kelle möin ,ilmoittaa se ei käynnisty,että onko akku tyhjä ? minä en tiedä olen 75v,mummo ,yrittääköhän nyt saada puhelimen ilmaiseksi seuraavaksi kirjoittaa ,lähetä raha takaisin?mikä neuvoksi??
Nokia 8000 4g
Anonyymi-ap
5
377
Vastaukset
- Anonyymi
Jos siitä on alkuperäinen ostokuitti tallella, niin vieköön tää uus ostaja sen puhelimen siihen alkuperäiseen myyjäliikkeeseen näytille ja takuuhuoltoon.
- Anonyymi
Yksityisen myyjän kaupoissa ei päde mikään palautusoikeus. Olisi testannut heti.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta,puhelin on minun mielestä kunnossa ,käyttämätön .en ole tähän ikään /75v ketään huijannut enkä enää aloita.
- Anonyymi
Laturi kiinni ja 10 minuutin lataus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616