Mies soitti hätäkeskukseen että lähettävät poliisin poistamaan naisen asunnostaan, mutta eivät suostuneet, mies sitten tappoi naisen koska ei suostunut lähtemään ja aiheutti häiriötä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b3e74014-1ded-418b-8869-936fbeea14f7
Onko poliisi antanut ohjeet etteivät poista naisia, miehen tulevat kyllä poistamaan heti omastakin asunnostaan kun nainen vaan soittaa vai eikö hätäkeskuksen femakko hoitanut työtään kuten kuuluu.
Toki mieskin syyllinen, mutta henkirikosta ei olisi tapahtunut jos viranomaoset olisi hoitaneet työnsä kuten kuuluu.
Hätäkeskus syyllinen murhaan
Anonyymi-ap
2
187
Vastaukset
- Anonyymi
Vakiohäirikölle nyt vähän rautalankaa. Suomessa syyllisyys ratkaistaan Suomen lain mukaan, ei koraanin. Koraanin mukaan taksin takapenkillä istuva matkustaja on syyllinen, jos taksi ajaa kolarin, sillä ilman toimeksiantoa taksi olisi seisonut asemalla.
- Anonyymi
Ai sinu n koraanissa kerrotaan takseista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782