Kannattaako ostaa jordanit Stockx sivulta

Anonyymi-ap

Hei onko kellään kokemusta stockx sivulta. Tilaisin sieltä itselleni jordanit ja haluaisin tietää onko se luotettava ja kannattaako tilata😊

33

18297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kuinka isot tullimaksut oli?

• Anonyymi

Oliko asiaa hoitamassa kunnollinen tullimies?

• Anonyymi

Tietääkö kukaan onko tuo stockx suomi kusetussivusto?

• Anonyymi

Se missä lukee perässä SUOMI on huijaussivusto

• Anonyymi

On aito sivu

• Anonyymi

Olen käyttänyt jordaneita jo vuosia ja tilannut kymmeniä Stockxilta ja aina on homma toiminut. Nimimerkki Tyytyväinen jordanisti.

• Anonyymi

Onko ollu aitoja?

• Anonyymi

Onko ollu aitoja?

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Aivan paskaa tilasin 5kk sitten ja ei vieläkään tullut vittu mitä kusetusta älä edes harkitse sieltä tilaamista paskaa maksoin 600e vittu

• Anonyymi

Tämä on totta itsekkin tilasin eikä tullut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta itsekkin tilasin eikä tullut

Oliko ihan digimallia hankkimassa vai perinteistä filmi poikki ratkaisua?

• Anonyymi

Tilasin eilen sieltä jordanit

• Anonyymi

Tuliko ne?

• Anonyymi

Onko jo tullut ?

• Anonyymi

Ite tilasin ja tänään tuli sujuvalla toimituksella kotiovelle asti jopa hieman etuajassa, sain maailman ihanimmat jordanit!!🫶🏻 100% luotettava ja suosittelen 🫶🏻

• Anonyymi

onko totta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko totta?

Saako jordaneilla kuvattua myös videota?

• Anonyymi

Mitä näistä mun pitäis luottaa ku ite haluaisin air jordan 4 red thunder

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä näistä mun pitäis luottaa ku ite haluaisin air jordan 4 red thunder

bro kyl stockx on legit :D ne on maailman suurin kenkie resell alusta. mut niil on vaa helvetin moiset feet ja postikulut nii ainaki vuoplugil on 44-45 kokoa nii osta sieltä jos ei haittaa et on tosi vähän käytetyt saat vittuna halvemmal.

• Anonyymi

On se

• Anonyymi

pitäisikö sietä ostaa

• Anonyymi

On luotettava sivusto. Itse olen tilannut jo 4 paria kenkiä ja aina on tullut perille. Toimitusaika vähän pitkä ja hinnat keskimäärin 10-20€ korkeammalla kuin muualla mutta löytää varmasti juuri ne mitkä haluat ja juuri sen koon.

• Anonyymi

En kyllä ymmärrä miksi kopiot tehdään tunnistettaviksi. Jotkut tehtaat tekee identtisiäkin kopioita joita ei kopioiksi tunnista mitenkään .
      Tiedä sitten mikä on alkuperänen.
      Samaa lapsityövoimaa niissä käytetään.

• Anonyymi

täällä kyllä tyhmää väkeä elämäni kokonaan kaikki kengät tilannut sieltä aina tullut toimivasti kalleimmat ihan lv kengät että ei kyllä koskaan ollu mitään ongelmaa

• Anonyymi

Haluaisin tilata sieltä jordanit mutta en tiedä onko ne aitoja, kestäviä ja kuvan mukaisia kun pari kirjoitus virhettä stockx sivuilla

• Anonyymi

Luultavasti ne on feikit.

• Anonyymi

Siis niillä tulee feikkikuvia? Silloin täyttävät nykypäivän tarpeet!

• Anonyymi

oon kattonu sieltä naisten Jordan 1 Mid SE light steel grey kenkiä niin onko ne aidot (Hintaa aatellen)

• Anonyymi

On kai

• Anonyymi

Mietin kans tilaisisin sieltä nike tech fleece setin mut onko aito verkkosivusto

• Anonyymi

Juu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      7566
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5678
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      69
      3177
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2723
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1648
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1523
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    8. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      252
      1131
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      329
      1127
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1021
    Aihe