Hei onko kellään kokemusta stockx sivulta. Tilaisin sieltä itselleni jordanit ja haluaisin tietää onko se luotettava ja kannattaako tilata😊
Kannattaako ostaa jordanit Stockx sivulta
34
19391
Vastaukset
- Anonyymi
Aika vaihtelevaa palautetta, joillakin onnistuu ja toiset valittaa:
https://www.trustpilot.com/review/stockx.com - Anonyymi
Kuinka isot tullimaksut oli?
- Anonyymi
Oliko asiaa hoitamassa kunnollinen tullimies?
- Anonyymi
Tietääkö kukaan onko tuo stockx suomi kusetussivusto?
- Anonyymi
Se missä lukee perässä SUOMI on huijaussivusto
- Anonyymi
On aito sivu
- Anonyymi
Olen käyttänyt jordaneita jo vuosia ja tilannut kymmeniä Stockxilta ja aina on homma toiminut. Nimimerkki Tyytyväinen jordanisti.
- Anonyymi
Onko ollu aitoja?
- Anonyymi
Onko ollu aitoja?
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Aivan paskaa tilasin 5kk sitten ja ei vieläkään tullut vittu mitä kusetusta älä edes harkitse sieltä tilaamista paskaa maksoin 600e vittu
- Anonyymi
Tämä on totta itsekkin tilasin eikä tullut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta itsekkin tilasin eikä tullut
Oliko ihan digimallia hankkimassa vai perinteistä filmi poikki ratkaisua?
- Anonyymi
Tilasin eilen sieltä jordanit
- Anonyymi
Tuliko ne?
- Anonyymi
Onko jo tullut ?
- Anonyymi
Ite tilasin ja tänään tuli sujuvalla toimituksella kotiovelle asti jopa hieman etuajassa, sain maailman ihanimmat jordanit!!🫶🏻 100% luotettava ja suosittelen 🫶🏻
- Anonyymi
onko totta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko totta?
Saako jordaneilla kuvattua myös videota?
- Anonyymi
Mitä näistä mun pitäis luottaa ku ite haluaisin air jordan 4 red thunder
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä näistä mun pitäis luottaa ku ite haluaisin air jordan 4 red thunder
bro kyl stockx on legit :D ne on maailman suurin kenkie resell alusta. mut niil on vaa helvetin moiset feet ja postikulut nii ainaki vuoplugil on 44-45 kokoa nii osta sieltä jos ei haittaa et on tosi vähän käytetyt saat vittuna halvemmal.
- Anonyymi
On se
- Anonyymi
pitäisikö sietä ostaa
- Anonyymi
On luotettava sivusto. Itse olen tilannut jo 4 paria kenkiä ja aina on tullut perille. Toimitusaika vähän pitkä ja hinnat keskimäärin 10-20€ korkeammalla kuin muualla mutta löytää varmasti juuri ne mitkä haluat ja juuri sen koon.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä miksi kopiot tehdään tunnistettaviksi. Jotkut tehtaat tekee identtisiäkin kopioita joita ei kopioiksi tunnista mitenkään .
Tiedä sitten mikä on alkuperänen.
Samaa lapsityövoimaa niissä käytetään. - Anonyymi
täällä kyllä tyhmää väkeä elämäni kokonaan kaikki kengät tilannut sieltä aina tullut toimivasti kalleimmat ihan lv kengät että ei kyllä koskaan ollu mitään ongelmaa
- Anonyymi
Haluaisin tilata sieltä jordanit mutta en tiedä onko ne aitoja, kestäviä ja kuvan mukaisia kun pari kirjoitus virhettä stockx sivuilla
- Anonyymi
Luultavasti ne on feikit.
- Anonyymi
Siis niillä tulee feikkikuvia? Silloin täyttävät nykypäivän tarpeet!
- Anonyymi
oon kattonu sieltä naisten Jordan 1 Mid SE light steel grey kenkiä niin onko ne aidot (Hintaa aatellen)
- Anonyymi
On kai
- Anonyymi
Mietin kans tilaisisin sieltä nike tech fleece setin mut onko aito verkkosivusto
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Itsekin olen miettinyt teezy foam runnerien tilaamista niin onko aidot
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950