Hei onko kellään kokemusta stockx sivulta. Tilaisin sieltä itselleni jordanit ja haluaisin tietää onko se luotettava ja kannattaako tilata😊
Kannattaako ostaa jordanit Stockx sivulta
33
18297
Vastaukset
- Anonyymi
Aika vaihtelevaa palautetta, joillakin onnistuu ja toiset valittaa:
https://www.trustpilot.com/review/stockx.com - Anonyymi
Kuinka isot tullimaksut oli?
- Anonyymi
Oliko asiaa hoitamassa kunnollinen tullimies?
- Anonyymi
Tietääkö kukaan onko tuo stockx suomi kusetussivusto?
- Anonyymi
Se missä lukee perässä SUOMI on huijaussivusto
- Anonyymi
On aito sivu
- Anonyymi
Olen käyttänyt jordaneita jo vuosia ja tilannut kymmeniä Stockxilta ja aina on homma toiminut. Nimimerkki Tyytyväinen jordanisti.
- Anonyymi
Onko ollu aitoja?
- Anonyymi
Onko ollu aitoja?
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Aivan paskaa tilasin 5kk sitten ja ei vieläkään tullut vittu mitä kusetusta älä edes harkitse sieltä tilaamista paskaa maksoin 600e vittu
- Anonyymi
Tämä on totta itsekkin tilasin eikä tullut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta itsekkin tilasin eikä tullut
Oliko ihan digimallia hankkimassa vai perinteistä filmi poikki ratkaisua?
- Anonyymi
Tilasin eilen sieltä jordanit
- Anonyymi
Tuliko ne?
- Anonyymi
Onko jo tullut ?
- Anonyymi
Ite tilasin ja tänään tuli sujuvalla toimituksella kotiovelle asti jopa hieman etuajassa, sain maailman ihanimmat jordanit!!🫶🏻 100% luotettava ja suosittelen 🫶🏻
- Anonyymi
onko totta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko totta?
Saako jordaneilla kuvattua myös videota?
- Anonyymi
Mitä näistä mun pitäis luottaa ku ite haluaisin air jordan 4 red thunder
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä näistä mun pitäis luottaa ku ite haluaisin air jordan 4 red thunder
bro kyl stockx on legit :D ne on maailman suurin kenkie resell alusta. mut niil on vaa helvetin moiset feet ja postikulut nii ainaki vuoplugil on 44-45 kokoa nii osta sieltä jos ei haittaa et on tosi vähän käytetyt saat vittuna halvemmal.
- Anonyymi
On se
- Anonyymi
pitäisikö sietä ostaa
- Anonyymi
On luotettava sivusto. Itse olen tilannut jo 4 paria kenkiä ja aina on tullut perille. Toimitusaika vähän pitkä ja hinnat keskimäärin 10-20€ korkeammalla kuin muualla mutta löytää varmasti juuri ne mitkä haluat ja juuri sen koon.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä miksi kopiot tehdään tunnistettaviksi. Jotkut tehtaat tekee identtisiäkin kopioita joita ei kopioiksi tunnista mitenkään .
Tiedä sitten mikä on alkuperänen.
Samaa lapsityövoimaa niissä käytetään. - Anonyymi
täällä kyllä tyhmää väkeä elämäni kokonaan kaikki kengät tilannut sieltä aina tullut toimivasti kalleimmat ihan lv kengät että ei kyllä koskaan ollu mitään ongelmaa
- Anonyymi
Haluaisin tilata sieltä jordanit mutta en tiedä onko ne aitoja, kestäviä ja kuvan mukaisia kun pari kirjoitus virhettä stockx sivuilla
- Anonyymi
Luultavasti ne on feikit.
- Anonyymi
Siis niillä tulee feikkikuvia? Silloin täyttävät nykypäivän tarpeet!
- Anonyymi
oon kattonu sieltä naisten Jordan 1 Mid SE light steel grey kenkiä niin onko ne aidot (Hintaa aatellen)
- Anonyymi
On kai
- Anonyymi
Mietin kans tilaisisin sieltä nike tech fleece setin mut onko aito verkkosivusto
- Anonyymi
Juu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187566- 545678
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa693177Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72723Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101648Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081523Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2521131Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3291127Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321021