Aikamoinen puhallus on kunnan vesi ja jätevesi.
Sisään vesi 2,50€ +alv=3,05€/kuutio
Ulos jätevesi 2,86 +alv=3,49€/kuutio
Eihän kaikki sisään tullut vesi päädy jätevedeksi, kuitenkin laskutetaan??
Aikamoinen puhallus
6
334
Vastaukset 6
- Anonyymi
Eihän se niin mene. Vaikka kaikki sisään tullut vesi ei menisi jätevedeksi, niin saahan sen hinta olla vaikka kolminkertainen. Tässä on aika yksinkertainen aloittaja kyseessä.
Jätevedenkäsittelyssä on kustannuksensa.- Anonyymi
Luetun ymmärtäminen?
- Anonyymi
"Tässä on aika yksinkertainen aloittaja kyseessä."
Noin puolet ihmisistä on keskimääräistä yksinkertaisempia. Eivätkö he saa kysyä mitään?
- Anonyymi
Käytännössä tavistero maksaa sekä vesi-että jätevesimaksun, punnerrat pyttyyn sen mitä syöt. Maito-Moukka voi saada ja saakin jossain junttikunnassa helpotusta jätevesimaksusta huuhdellessaan yaraa kunnan vedenottamolle. Heh olen nähnyt enemmän kuin 2 kuntaa, joissa kunnanviraston kahvit keitetään Syrinharjun kanisteriveteen että silleen juu
- Anonyymi
jossain junttikunnassa
eikö tämä ole junttikunta? Maitotilallinen on juurikin esimerkki siitä, että vesi muutetaan maidoksi eikä jätevedeksi.
- Anonyymi
Miksi se on ongelma, jos ulos menevä vesi on kalliimpaa kuin sisälle tuleva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546