Joko nämä seurueet ovat saaneet,kiintiönsä täytettyä?
Sekä hakeneet Metsästysseuralta kaatoluvat "Porukoilleen."maksua vastaan.
Vieläkö kenneli porukka siirtelee hirviä 15,10.2022 vai onko ajokoirakennelit maastoissa?Näistä tulisi paremmin ilmoitella Yleisten teiden alueilla.ajokokeet käynnissä/samoin sorkkaeläinten osalta.
Taitaa olla liikaa vaadittu,laittaa merkkejä tien varsille.
Linnustus ja Peura ja Kauris jahti.
9
156
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ensimmäistä nämä hakee"!
Joka vuosi sama juttu.Nipin napin saavat sen ensimmäisen,kaadettu.
Tarkistaa voinee Omastakannasta! Nuotioilla valehtelvat,totuus löytyy Omastakannasta.- Anonyymi
Omakannasta ei tarkisteta muutakuin, onko verenpaine ja nitro reseptit voimassa.
- Anonyymi
Tarkastelevat Kiinteistökauppoja josko saisivat vuokrattua lisä vuokramaita.
Seurueita alkaa olemaan joka metsätienvarsilla ja vieläpä joka viikonloppu
metsästysaikana.Joko ammpumarata perustettu,ruokintapaikan viereen?
Jostain kuuluu pauke tänne Syväjärvelle. - Anonyymi
Seurat ja peuran metsästäjä huom. voisitteko YHDESSÄ järjestää maanomistajille,kyläläisille, mökkiläisille ja tiekunnille tiedoitus ja yhteistyö päivän?
On ihmisiä jotka ei tiedä asiasta ja hyväuskoisuuttaan antavat alueet käyttöön.
Tämä edistäisi harrastusta ja toisi uskottavutta metsästykseen.
Vielä eletään käsityksessä "tätä ne ei huomaa"jos porukoissa joku pelaa omilla säännöillä.
Ovat jo huomanneet kun hirvilupia haetaan Riistakeskukseta surutta ilman maanvuokra sopimusta, mutta samalla valvotaan mustasukkaisesti vaikka kylään tulleita sukulaisia jotka ei metsästä missään seurueessa.
Tämmöinen toiminta on poistettava.
Maanomistajat voivat huomata valtapelin jota lapsellisesti maastopukuun ja maasturiin verhoutuneena käydään ja ottavat alueet pois vuokralta, se olisi aika nolo suoritus.- Anonyymi
Ensinnäkin :Metsästys ei ole harrastus. Ei ole koskaan ollutkaan!
Miksi pitäisi järjestää,yhteinen tiedoitustilaisuus?Jokainen voinee itse,unohtamansa tiedot etsiä yhteiskunnassa elämisestä .Jokamiesoikeus koskee myös kylään tulleita sukulaisia,
kylien teiden perimisoikeus käyttö tulee sitten myöhemmin.
Virkamiehet jotka kätkeytyvät maastopukuihin tai kätkeytyvät metsästysseurojen johtotehtäviin,vain jäsenyyden kautta,vievät uskottavuuden kylien metsästysseura toiminnalta. Osaavat muutella joidenkin hyödyksi vieläpä Metsästysseuran sääntöjä.
pantenti ja rekisterikeskuksien kautta. Marjanpoiminta on harrastus!
- Anonyymi
on uutta sukupolvea pyrkinyt metsälle sukulaisten ja maakauppojen myötä
ottakaa nämä ja toki muutkin pyrkijät ilolla vastaan voi harrastus myös kehittyä heidänkin vaikutuksella- Anonyymi
Täyttäkää maa! Syksyisi on paras harrastusaika.Kimppakivaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttäkää maa! Syksyisi on paras harrastusaika.Kimppakivaa!
Noin juuri. Siellähän on sekalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289