Loistava Windows!

Anonyymi-ap

https://postimg.cc/F75MjcZ9 Siis uskokaa tai älkää, jo yli kymmenen tuhatta kuusisataa läpimennyttä pasianssia Windows käyttöjärjestelmällä!

Tämä onnistuu vain Windows käyttöjärjestelmällä, vai oletteko joskus edes kuulleet tähän kenenkään pystyvän tubuttimella? Tuskinpa vain, mutta niitä väärennettyjä on kylläkin tehty, mutta minä pystyn laittamaan todisteet jokaisesta, sillä otin kuvakaappauksen kaikista. Jotkut meni vahingossa ohi, mutta vain muutama.

Windows - koko perheen viihdekeskus
Tubutin - koko perheen tuhokeskus

8

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mutta miksi sitä pitää pelata seiskalla? Veikö windows kaikki rahat ja nyt ei ole varaa uudempaan?

No, eihän windows sovellu muuhun kuin pelaamiseen. Tosityöt tehdään muilla käyttöjärjestelmillä.

• Anonyymi

Vanhakin Windows on parempi kuin uusi linuks. Ja sata kertaa miellyttävämpikin!

• Anonyymi

Yleensä Windows maksaa vain ostettuna ja sen yhden kerran. Samalla asennuslevyllä sen voi asentaa montakin kertaa, jos sattuu kone olemaan linuksin jäljiltä tuhottu. Windowshan ei itse tuhoa yhtään tietokonetta, sillä se on varta vasten tehty siinä toimivaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä Windows maksaa vain ostettuna ja sen yhden kerran. Samalla asennuslevyllä sen voi asentaa montakin kertaa, jos sattuu kone olemaan linuksin jäljiltä tuhottu. Windowshan ei itse tuhoa yhtään tietokonetta, sillä se on varta vasten tehty siinä toimivaksi!

Monet pitävät seiskaa yhä parhaimpana Windowsina.

• Anonyymi

PieniPehmeä Ikkunat Suoritusjärjestelmä on paras.

• Anonyymi

Windowsilla ei sitten voi pelata muita kuin lelupasiansseja jotka menevät aina läpi.

Napoleon vietti aikanaan saarella karkoitettuna pitkän aikaa ja sai jatkuvasti pelaamansa pasianssin menemään läpi 4 kertaa.

• Anonyymi

Eihän siinä niin kerrottu. Aloittaja vain mainitsi yhden oman harrastuksensa. Vain linuks voi olla rajoittunut, ei Windows. Windowsilla voi tehdä tuhansia muitakin asioita ja harrastuksia, mm. pelata pelejä.

• Anonyymi

Suoli24 on aika påaska palsta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      21
      6150
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      91
      5786
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      99
      3779
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      126
      3762
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      128
      1545
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1447
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1372
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1179
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45