Postin siirto????

Anonyymi-ap

Mitä järkeä on siirtää Postin palvelut Citymarkettiin?
Olisi varmaan löytynyt keskemmältä kaupunkia tyhjät tilat toiminnalle ,josta varmasti suurin osa asiakkaista tulee.
Paljonko Kesko maksoi Postille,että sai siirrettyä palvelut kaupungin laidalle ?

15

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästä päivästä lähtien en ota vastaan yhtään postin tuomaa kirjettä tai lehteä. Minun asunnon postiluukkuun ei postinjakajilla ole mitään asiaa, ja siksi se onkin nyt lukittu.

• Anonyymi

Posti tekee enää mainosten jakoa. On ihan sama missä sellainen firma fyysisesti sijaitsee. Paketit menevät ja tulevat niihin pisteisiin, mihin asiakas haluaa.
      Posti on kallis ja tuottamaton "yritys". Se on jäänne maamme sosialismin ajoilta. Pidämme sitä pystyssä verovaroin.

• Anonyymi

Pidämme sitä pystyssä verovaroin. tarkastappa tietosi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidämme sitä pystyssä verovaroin. tarkastappa tietosi

Suomen postin osakekannasta omistaa Suomen valtio 100%.
        Suomen valtio taas toimii verovaroin.

• Anonyymi

Ihan oikein. Onpahan palvelut muualla kuin kuolleessa remonttia täynnä olevassa kuolemanpisteessä.
      Keskustaksi tuota ei enää sanoa

• Anonyymi

Taitaa olla tässä toisten päin,että Citymarket on kuihtumassa ja tarvitsee Postinkin tukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla tässä toisten päin,että Citymarket on kuihtumassa ja tarvitsee Postinkin tukea.

No hyvä että tajuavat. Nykyisellä alueella sitä ei tajuta.
        Kannatan siirtoa.

• Anonyymi

Jos institutio nimeltä verohallinto ei luota postin palveluihin, ei kansalaisenkaan tarvitse luottaa.

• Anonyymi

Kumpi painoi vaa`assa enemmän raha vai sijainti käyttäjiin nähden.?
      Kuinka pääsevät keskikaupungin vanhukset asioilleen postiin?
      Yhtä järjetön päätös,kuin postin nimenmuutokset aikoinaan jne.

• Anonyymi

Vieläköhän Postin ruohonleikkuu palvelu toimii?

• Anonyymi

Taitaa nykyisin vain kuljetella ruohoja.

• Anonyymi

Kyl, ne on helppo löytää pakettien ja kirjeiden seasta. Ei tarvi kuin ottaa koira mukaan postilaatikolle.

• Anonyymi

Tilaat kotiinkuljetuksen ni ei tartte hakea ite.

• Anonyymi

Hyvin joutaa niin kauppa kuin posti.
      Aina saa jonottaa meni kumpaan tahansa

• Anonyymi

Oi niitä aikoja kun tuossa tilassa on joskus toiminut Citymarketkin. Oli kyllä tuo viimeinen versio aika röhnöinen 90-luvun jäänne kaikkineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe