Millä taidoilla julkisuudessa?

Anonyymi-ap

Katselin viikonloppuna televisiosta keskustelua ,jossa Sanni Grahn-Laasonen mukana.
Ei kyllä kokoomus rouva ollut samalla tasolla muiden keskustelijoiden kanssa.
Haastattelija joutui uskottavuuden vuoksi kertomaan journalisti perheen taustat ja
olihan rouva ollut IL:n kesätoimittajana aikoinaan.

34

1015

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä samaa on sanottu SGL:sta vähän koko ajan. Kauan ollut jo politiikassa ja kun kumminkin koulutus vtm, niin jottenkin parempaa odottaisi. Paljon ollut telkkarissarin, jotenka tuskin jännityksestä kyse. Kaikki ei ole puhuessa omimmillaan, mut poliitikot yleensä on hyvin sanavalmiita niin hyvässä kuin myös pahassa. Ite olen tykännyt eniten Zyssen ja Soinin puhetyylistä. Kovaakin kritiikiiä nasevasti ja joskus sopivasti huumorilla höystettynä ketään loukkaamatta.

lajijasuris

• Anonyymi

Kyllä, Alfalla ainakin Soini ja Zyskovitzh olleet paljon enemmän asialinjalla ja puhuneet asiaa.
      Varsinkin Soinin juontamat ohjelmat asiallisia ja toisia loukkaamattomia.
      Harkimo taas edustaa toista laitaa,tavoitteena mollata kaikkia muita.

• Anonyymi

Joo Harkimostakaa en oikein tykkää ja se on yllättävän huonosti välillä perillä milloin mistäkin tai sitten se vain puhuu mitä sattuu. Mutta sitten itse en ole kuin ihan satunnaisesti katsonut tuota kanavaa ja mielipiteet perustuu muualla nähtyyn ja kuultuun. En oikein jaksa poliitikkoja, kun ne jankuttaa aina kukin sitä samaa ja enemmän on poliittista teatteria kuin tekoja. Kriisiaikoina sentään havahdutaan mut tällöinkin monesti vähän myöhässä.

lajijasuris

• Anonyymi

Koskaan ei tule politiikkoa, joka ihan jokaista kansalaista miellyttäisi.

• Anonyymi

Sanni tarvitsee kovan preppauksen ennen puheita, nyt ne puuttui ja jälki on sen näköistä.Eli normi Sannia.

• Anonyymi

Jälkeenpäin ihmettelee,kuinka tällainen henkilö on voinut pärjätä ministerinä.

• Anonyymi

Ihmiset kehittyy. Minäkin olin sairaanhoitaja 8 vuotta, nyt on isossa firmassa 61 alaista.

• Anonyymi

No, mikäs teidän kirjoittajien koulupohja on.
      Mulla vaan peruskoulu, mutta kun saa hyviä työtodistuksia pääsee aina parempiin duuneihin. Nyt nelikymppisenä ei enää kroppaa kuluttavaa ja aika kiva tili.

• Anonyymi

Eilen löytyi SLG:n kanssa saman tason saamaton keskustelija Henna Virkkunen TV 1:n ajankohtaisohjelmaan.

• Anonyymi

Jos sinun on tarkoitus kommentoida Sanni Grahn-Laasosta, mahtaako kirjaimet SLG mennä väärin? Jos kommentoida täytyy, kirjoita itse edes kirjaimet oikeaan järjestykseen. Ja koskee muutamaa muutakin kommenttia täällä.

• Anonyymi

Millähän ansioilla nää kokoomusämmät on päässeet näihin ohjelmiin. Ei ainakaan minkään alan asiantuntijoina.
      Taitaa olla kokoomuksella viimeiset tervakset tulessa,jos nämä on asiantuntijoita.

• Anonyymi

Kyllä nämä kokoomuksen leidit vie persuja 6-0.

• Anonyymi

SLG ja Henna Virkkunen,kaksi samanlaista kokoomusvalittajaa.
      Puhuvat toista ja tekevät toisin ja kaiken lisäksi vielä vakavalla naamalla (valehtelevat).

• Anonyymi

Minua harmittaa heidän 'virnuilunsa', toisten puheen aikana. Myös Lii kuuluu samaan sakkiin. :(

• Anonyymi

Entä parhaat tyypit eduskunnassa.

• Anonyymi

Eikö kokoomuksesta todellakaan löydy pätevämpää henkilöä Kanta-Hämeen alueen Sote alueen pj:si ?
      Täysin isojen poikien johdateltavissa. Seurauksena Lounais-Hämeen terveyspalvelujen heikkeneminen.

• Anonyymi

SGL on valitettavasti aika köykäistä kauraa

• Anonyymi

Isot pojat jyrää SLG:n mennen tullen.

• Anonyymi

Ei siinä paljon auta kokoomuksen jäsenkirja ja uudet piilolinssit,jos puuttuu sitä jotakin.

• Anonyymi

SLG on varmaan niitä kokoomuslaisittain "hyvän perheen lapsia".

• Anonyymi

Taitaa olla oikein Vorssan aatelistoa.

• Anonyymi

Kenellä ollut vaikutusta Karkkila - Forssa, kakkostien parantamiseen.

• Anonyymi

Sirkka-Liisa Anttila teki erinomaista työtä ajaessaan kyseisen tien hanketta. Siitä isot kiitokset hänelle.

• Anonyymi

Mutta Anttilan aikaansaannokset jäi samalle tasolle puheisiin, kuin Persujen.

-Jos joskus saadaan nopeusrajoitukset lähelle sataa ja ohituskaistat, niin se on hyvä. Siihen peilaten tilanne on nyt hyvä. Opetus- ja kulttuuriministeri Sanni Grahn-Laasoselle (kok.) rahoituksen osoittaminen valtatie 2:n kehittämiseen on iloinen uutinen ja osoitus vuosien yhteistyön hedelmällisyydestä.

-Nämä ovat erinomaisia uutisia seudulle. Viime hallituskaudella saimme kakkostielle kaksi kertaa rahoitusta perusparannukseen. Näitä asioita on kymmeniä vuosia viety eteenpäin ja se työ kantaa nyt, forssalaisministeri iloitsee.

• Anonyymi

kaikki kunnia Anttilalle. Sanni puuhasteli silloin loton kimpussa.

• Anonyymi

SLG on taputellut vielä paskakasoja,kun Anttila jo teki töitä Lounai-Hämeen puolesta.
      Kokoomus hemmot yrittävät selitellä SLG:n ansioita.
      Ministerinä oli ainakin täysi nolla (0).

• Anonyymi

Onhan näillä kahdella 40 vuoden ikäero, toinen on päässyt eduskuntaan 1983, kun toinen on syntyi. Sanni pääsi eduskuntaan 2011.
        Neljässäkymmenessä vuodessa eduskunnassa käsiteltävät asiat on erilaisia, Suomi muuttui ja on muuttunut.
        Anttila teki hyvää työtä, ehkä Sannikin, kun saa kokemusta, hänhän on nyt samanikäinen kuin Sirkka-Liisa aloittaessaan. Ja ketään ihminen ei ole nolla, et sinäkään, vaikka et osaa laittaa Sannin nimen kirjaimia oikeaan järjestykseen, oikea olisi SGL.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan näillä kahdella 40 vuoden ikäero, toinen on päässyt eduskuntaan 1983, kun toinen on syntyi. Sanni pääsi eduskuntaan 2011.
        Neljässäkymmenessä vuodessa eduskunnassa käsiteltävät asiat on erilaisia, Suomi muuttui ja on muuttunut.
        Anttila teki hyvää työtä, ehkä Sannikin, kun saa kokemusta, hänhän on nyt samanikäinen kuin Sirkka-Liisa aloittaessaan. Ja ketään ihminen ei ole nolla, et sinäkään, vaikka et osaa laittaa Sannin nimen kirjaimia oikeaan järjestykseen, oikea olisi SGL.

Itse taidat olla,kun olet noin sinisilmäinen.

• Anonyymi

Älkäi ny moittiko Vorssan kokkoomuksen nappisilmää.
      Silti ihmettelen kyllä,että millä taidoilla pysyy julkisuudessa?
      Mahdollista vain kokoomuksessa,jossa muut ansiot ratkaisevat,kuin järki ja osaaminen.

• Anonyymi

Minkä vuoksi nämä kaiken tietävät, täällä louskuttavat ja arvostelevat miehet eivät itse hakeudu politiikkaan? Ensin tietysti kaupunginvaltuustoon tai jospa pääsisi jopa hallitukseen. Sitten valtakunnan politiikkaan, kun keskustelutaidotkin on niin hyvät.
      Vai olisiko niin, että mihinkään ei valita muutakuin kauppakeskusten penkkiparlamenttiin.

• Anonyymi

ei kaikki ole miehiä jotka tänne kirjoittelee.

• Anonyymi

Suomi ei myöskään ole onneksi Venäjä,jossa ei saisi arvostella julkisesti henkilöitä, jos on aihetta.

• Anonyymi

Totta, hienoa kun me saamme arvostella.

• Anonyymi
      UUSI

SGL ja Timo Heinonen ovat pelkkiä media hihhuleita.
      Puheet suuret ,mutta näytöt puuttuvat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      330
      2889
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      55
      1206
    3. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1101
    4. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      62
      933
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      58
      858
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      835
    7. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      711
    8. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      40
      707
    9. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      693
    10. Älä ees vihjaile mitään

jos sitten lopulta kuitenkin teet aina noin.. 💔😞
      Ikävä
      52
      591
    Aihe