Ubuntu 22.10 Kinetic Kudun käyttäminen ennen sen julkaisua
Ubuntun tiedetään julkaisevan lyhyen ja pitkän aikavälin päivityksiä jakeluilleen. Jokainen Ubuntu-julkaisu esittelee joitain parhaita ominaisuuksia, ja kuten aina, Ubuntu 22.10 -julkaisu tuo myös hymyn jokaisen käyttäjän kasvoille.
Uusi beta Ubuntu saatavilla
8
314
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa pitää varansa noiden testiversioiden kanssa ettei tule " itku pitkästä ilosta tai pieru kauan nauramisesta"
- Anonyymi
Samaa mieltä, itse pitäydyn vain linuxien LTS-versioissa ja jätän kokeiluversiot niille jotka kaivaa verta nenästään.
- Anonyymi
Pysykääpä nyt nahoissanne :-) Otetaan tavan rauhallisesti 20 päivään asti, jolloin ehta julkaisu tulee ...
- Anonyymi
Komennolla: update-manager -d voit jo päivittää.
- Anonyymi
Ja valita päivitys asetuksista, näytä jokainen uusi versio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja valita päivitys asetuksista, näytä jokainen uusi versio.
Tai suoraan tiedostoon
/etc/update-manager/release-upgrades
Prompt=never, Prompt=lts --> Prompt=normal
- Anonyymi
Palasin jo takaisin 20.04 LTS:ään, se on valmis ja toimiva.
22.04 oli kaukana toimivasta ja nopeasta.- Anonyymi
Eli olet muokannut 20.04:n jo mukavaksi itsellesi ja asennellut siihen mm. ohjelmia?
Näyttäisi olevan nopeampi tuo 22.04 ja tunnin kokeilulla en huomannut mitään suurempia ongelmiakaan. 20.04:n LTS-support on voimassa vielä 2025 asti ja security updateja(ESM) tulee jonnekin 2030 asti - ei tarvitse siis tehdä vielä päivityksiä minnekään suuntaan. Muutenkin nuo päivitykset on ajoitettu niin, että joka toisen voi muutenkin jättää välistä ilman ongelmaa ja käyttää konetta vähintään sen 5 vuotta samalla käyttöjärjestelmällä ettei koko aikaa tarvitse päivitellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086