Oon 15v nuori tampereelt ja mietin (jo nyt) mihin lukioon sitä menis. Amis ei oo vaihtoehto, kaksoistutkintoa oon miettinyt mut luulen et lukio on enemmän mun juttu. Mun keskiarvo on ollu 9.15 et ihan hyväänkin lukioon mahdollisuus. Haluisin sellaiseen lukioon jossa hyvät opettajat ja ilmapiiri, paljon tapahtumia ja hyvät bileet. Mitä kokemuksia treen lukioista?
Tampereen lukiot?
Anonyymi-ap
5
424
Vastaukset
- Anonyymi
Jos amis ei oo vaihtoehto, älä mieti kaksoistutkintoa!
Mene mihin lukioon vain, lopputulos on sama. - Anonyymi
Lukiosta ei ole mitään hyötyä. Tyhjän homppaa. Yo kirjoitukset rasti ruutuun menetelmällä. Ei tarvitse tietää mitään jos on hyvä arvaamaan
- Anonyymi
TYK:issä on kuulemma todella hyvä yhteishenki.
- Anonyymi
TYK homojen lukio. Samke paras meno
- Anonyymi
Hyvät bileet on maailman lapsellisin kriteeri hyvälle lukiolle!
Katso mieluummin, että lukio on lähellä ja kurssivalikoima laaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623